Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar participanten voor online user test

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Vraag

• Thomas_Pilaet
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 12-04-2023
Voor een individueel onderzoeksproject aan de TU/e over domotica heb ik een recommender system voor smart homes ontwikkeld, genaamd SmartFitted. Ik ben nu op zoek naar eigenaren van domotica technologie die een korte (30 min) en online (bijv. Teams) gebruikerstest van het systeem willen doen.

Over SmartFitted: Door de interface te gebruiken, kunnen gebruikers aanbevelingen krijgen over welke voorkeuren ze waarschijnlijk zullen hebben voor hun smart home. Deze aanbevelingen zijn gebaseerd op de kenmerken van hun huishouden en op de intenties die ze hebben met smart home technologie.

Over de user test: Zoals gezegd zal deze tot 30 minuten duren en online plaatsvinden via een videocall. De test zal begin volgende week plaatsvinden. Je hoeft geen bestanden te downloaden voor de test. In plaats daarvan zal ik de interface runnen op mijn virtual machine, welke je dan op afstand kan besturen. Klik op de aanmeldlink hieronder als je geïnteresseerd bent. Thanks!

<knip>

Over mij: Ik ben een masterstudent Industrial Design aan de Technische Universiteit Eindhoven. Mijn grootste professionele interesse is kunstmatige intelligentie. Om deze reden heb ik een groot deel van mijn master gericht op AI en haar vele facetten.

Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kan ik je vragen beantwoorden in de comments of via een persoonlijk bericht.

Cheers,
Thomas

Enquêtes zijn op GoT niet toegestaan zonder toestemming van de moderators. Daarom gesloten.

[ Voor 8% gewijzigd door Septillion op 18-06-2021 19:28 ]

Alle reacties

• g1n0
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Wil um wel voor je invullen, maar heb geen behoefte om een microsoft account ervoor aan te maken. Zet um even openbaar (als dat kan) of gebruik anders een ander platform waarbij dat wel kan.

• Thomas_Pilaet
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 12-04-2023
@g1n0 Thanks! Instelling voor het openbaar zetten inderdaad vergeten om te zetten. Zou nu moeten werken.

Dit topic is gesloten.