Multi zone afspeel mogelijkheden Pioneer VSX-922

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snickerke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik heb een receiver van pioneer, de vsx 922.

Er zit daar dus een multizone op, voor speakers die ik buiten heb geinstalleerd.

Nu kan ik enkel kiezen tussen de volgende inputs:
DVD/SAT/DVR/TV/CD/TUNER/ADAPTER PORT.

Nu had ik graag mijn eigen muziek, via mijn gsm, ipod of laptop op laten afspelen.

Is dit op 1 of andere manier mogelijk?

Beste antwoord (via snickerke op 19-06-2021 13:32)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:40

FeaR

In GoT we trust

snickerke schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:30:
Die inputs zeggen niets, die bronnen/namen zijn er alleen om ze uit elkaar te houden. Jouw beperking zit in de receiver. Zie pagina 27 van de (Nederlandse) handleiding (wat je als het goed is hebt gedaan nadat je vorige topic is gesloten...):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iyo61a_POvXHkpTTENw5u8sVBak=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/id4Kg5J16l8StyS2I11Q3yKB.png?f=user_large

Oftewel alleen analoge ingangen. Dit zie je vaker bij de lagere modellen receivers. Over het algemeen zijn er enkele dingen/specs die meer/hoger/beter worden bij hogere modellen: vermogen, versie van de Room EQ, aantal ingangen en wat er qua inputs door kan worden gezet naar Zone 2. Lagere modellen hebben alleen analoge doorvoer, daarna komt ook S/PDIF en de hogere modellen doen ook HDMI. Al is Denon daar minder mee geworden, als in dat de lagere modellen ook HDMI doen (maximaal 2.0 stereo).
Grofweg heb je twee keuzes:
  1. De gewenste bron (eventueel via een adapter) aansluiten op een analoge ingang van de receiver.
  2. Een nieuwe receiver kopen die minder beperkingen biedt op Zone 2.

[ Voor 30% gewijzigd door FeaR op 18-06-2021 17:39 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:58

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Laptop gewoon aansluiten op een van de HDMI ingangen en dat kanaal kiezen?
Laptop / Telefoon / iPod aansluiten op de analoge ingang (CD ingang bijvoorbeeld).

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:40

FeaR

In GoT we trust

snickerke schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:30:
Die inputs zeggen niets, die bronnen/namen zijn er alleen om ze uit elkaar te houden. Jouw beperking zit in de receiver. Zie pagina 27 van de (Nederlandse) handleiding (wat je als het goed is hebt gedaan nadat je vorige topic is gesloten...):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iyo61a_POvXHkpTTENw5u8sVBak=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/id4Kg5J16l8StyS2I11Q3yKB.png?f=user_large

Oftewel alleen analoge ingangen. Dit zie je vaker bij de lagere modellen receivers. Over het algemeen zijn er enkele dingen/specs die meer/hoger/beter worden bij hogere modellen: vermogen, versie van de Room EQ, aantal ingangen en wat er qua inputs door kan worden gezet naar Zone 2. Lagere modellen hebben alleen analoge doorvoer, daarna komt ook S/PDIF en de hogere modellen doen ook HDMI. Al is Denon daar minder mee geworden, als in dat de lagere modellen ook HDMI doen (maximaal 2.0 stereo).
  1. De gewenste bron (eventueel via een adapter) aansluiten op een analoge ingang van de receiver.

[ Voor 30% gewijzigd door FeaR op 18-06-2021 17:39 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snickerke
FeaR schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:50:
[...]

[Afbeelding]

toon volledige bericht
Bedoel je dan zoiets:
https://www.amazon.de/-/n...id=419121031&rps=1&sr=8-4

[ Voor 10% gewijzigd door snickerke op 19-06-2021 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snickerke