Ik ben net windows 2000 aan het opstarten en rijd mijn pc iets naar achteren en hij loopt vast doordat ie tegen de muur tikte.
Nu doe ik onder windows een chkdsk en zij zegt:
Nu wil ik dus met write mode doen maar dat krijgt ie geen exclusieve toegang en als ik het tijdens het booten doe lost ie het niet op!
Heeft m'n harddisk een soort "headcrash" gehad of is het alleen een lost cluster door de vastloper ??]
O ja het is een raid 0 stiped disk, dus welke schijf iets mis is weet ik dan ook niet!
Nu doe ik onder windows een chkdsk en zij zegt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| CHKDSK is bezig met controleren van bestanden (stap 1 van 3)... De bestandscontrole is voltooid. CHKDSK is bezig met het controleren van indexen (stap 2 van 3)... Bezig met herstellen van fout in index $I30 voor bestand 15331. De indexcontrole voltooid. Fouten. Kan niet doorgaan met CHKDSK in alleen-lezenmodus. |
Nu wil ik dus met write mode doen maar dat krijgt ie geen exclusieve toegang en als ik het tijdens het booten doe lost ie het niet op!
Heeft m'n harddisk een soort "headcrash" gehad of is het alleen een lost cluster door de vastloper ??]
O ja het is een raid 0 stiped disk, dus welke schijf iets mis is weet ik dan ook niet!