Mijn vraag
Mijn beeld/muis stottert, na het opstarten maar ook als ik mijn muis heel snel heen en weer beweeg. Ook als ik Windows start in safe mode blijft de muis hangen. De problemen zijn volgens mij ontstaan toen ik de laatste updates doorvoerde van Windows versie 20H2.
Voor dat ik doorhad dat het waarschijnlijk aan Windows lag, heb ik ook een Bios update doorgevoerd, dit heeft de situatie eigenlijk alleen maar verergerd want ik kan nu ook geen Apex Legends meer spelen. Als ik probeer om in een match te komen heb ik 1000ms ping en krijg ik alleen maar cannot connect to server (code:net) foutmeldingen. werkelijk geen idee hoe een bios update hiertoe heeft kunnen leiden.
Footage hier als ik een match probeer te joinen:
[YouTube: https://youtu.be/CJ95o7NqBvA]
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU - Intel i5 10400F- Be quiet pure rock 2 koeler
GPU - AMD 6700 XT
Mobo - MSI A - Pro z490
Ram - G.Skill RipJaws 2 x 8GB Dual Channel Memory 3200mhz
PSU - Corsair TX650M V2
Case - Metallic Gear Neo Air
Monitor - aoc 144hz 24g2u
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Bios update naar de meest recente versie: 7C75v29 Release Date 2021-04-22
2. DDU in safe mode reset van de GPU drivers. ( versie 21.4.1, 21.5.2 en 21.3.2 geprobeerd geen
verbetering)
3. Intel Chipset Drivers Version 10.1.18634.8254 - 2021-05-19 geïnstalleerd
4. DISM & SFC scan gedaan & Memory diagnostic gedaan, bij de sfc scan heeft ie wel wat gerepareerd
maar mijn problemen zijn er nog steeds.
5. Windows update naar 21H1 gedaan
Ik zou werkelijk niet weten wat ik nog kan proberen, behalve Windows opnieuw installeren of teruggaan naar een oude Bios versie.
Bij Optional Updates heb ik deze twee nog staan
Mijn beeld/muis stottert, na het opstarten maar ook als ik mijn muis heel snel heen en weer beweeg. Ook als ik Windows start in safe mode blijft de muis hangen. De problemen zijn volgens mij ontstaan toen ik de laatste updates doorvoerde van Windows versie 20H2.
Voor dat ik doorhad dat het waarschijnlijk aan Windows lag, heb ik ook een Bios update doorgevoerd, dit heeft de situatie eigenlijk alleen maar verergerd want ik kan nu ook geen Apex Legends meer spelen. Als ik probeer om in een match te komen heb ik 1000ms ping en krijg ik alleen maar cannot connect to server (code:net) foutmeldingen. werkelijk geen idee hoe een bios update hiertoe heeft kunnen leiden.
Footage hier als ik een match probeer te joinen:
[YouTube: https://youtu.be/CJ95o7NqBvA]
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU - Intel i5 10400F- Be quiet pure rock 2 koeler
GPU - AMD 6700 XT
Mobo - MSI A - Pro z490
Ram - G.Skill RipJaws 2 x 8GB Dual Channel Memory 3200mhz
PSU - Corsair TX650M V2
Case - Metallic Gear Neo Air
Monitor - aoc 144hz 24g2u
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Bios update naar de meest recente versie: 7C75v29 Release Date 2021-04-22
2. DDU in safe mode reset van de GPU drivers. ( versie 21.4.1, 21.5.2 en 21.3.2 geprobeerd geen
verbetering)
3. Intel Chipset Drivers Version 10.1.18634.8254 - 2021-05-19 geïnstalleerd
4. DISM & SFC scan gedaan & Memory diagnostic gedaan, bij de sfc scan heeft ie wel wat gerepareerd
maar mijn problemen zijn er nog steeds.
5. Windows update naar 21H1 gedaan
Ik zou werkelijk niet weten wat ik nog kan proberen, behalve Windows opnieuw installeren of teruggaan naar een oude Bios versie.
Bij Optional Updates heb ik deze twee nog staan
/f/image/VwudMvg2NnidyUy3NDEHtdLy.png?f=fotoalbum_large)
NH, rijtjeshuis bouwjaar 1952, enkele Quatt, Tado V3+, droogbouw vloerverwarming, HR++ glas, spouwisolatie, kruipruimte isolatie, dak isolatie 2.5rd, 12x zonnepanelen