Cordless Optical Mouse "batterijmonster?"

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 23:50
Ok, ik heb dus deze mooie muis:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/promos/mice/images/product91.gif

Echt een heerlijk apparaat. Maar wat een schrik, de batterijen zijn na DRIE WEKEN al leeg? De verpakking beloofd dat de meegeleverde batterijen tenminste 2 maanden meegaan. Dat is wel wat anders dan 3 weken (3 keer zo lang ofzo). Ook op de logitech.com is terug te vinden dat de muis 2 tot 3 maanden moet halen met de batterijen.

Dus heb ik m'n muisje omgeruild, in de veronderstelling dat ie wel stuk zou zijn (zoals aangegeven op de website). Maar weer precies hetzelfde probleem: weer maar 3 weken! Nu heb ik zelfs Logitech gebeld, en die zeggen dan: ga maar een nieuwe halen bij de winkel waar je hem vandaan hebt, want hij is kapot. Nu kan ik wel elke 3 weken terug blijven gaan naar de winkel voor een nieuwe :P, maar daar wordt ik nogal moe van... ;)

Mijn vraag is dus: wie heeft deze muis ook en wat zijn de ervaringen met de batterijen?
En wie heeft er een id hoe ik er langer mee kan doen (behalve door em niet te gebruiken natuurlijk)?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Verwijderd

Misschien moet je er een ander soort batterijen in doen ???

Ik heb ook al van die muizen gezien met oplader erbij.
Misschien is dat dan een alternatief ?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

(jarig!)
Ik ben een zeer tevreden (intensieve) gebruiker van die muis. Mijn ervaring is dat 'ElCheapo' batterijen errug kort mee gaan. Maar als ik gebruik maak van de konijnen-batterijen gaan die zeker 2 maanden mee, en vaak ook langer (net geen 3 maanden meestal).
offtopic:
I'm back na een week vakantie

• Exar
Bedankt voor de snelle antwoorden.

SmileY, zijn die batterijen die erbij zitten dus gewoon veel minder goed? Wel dom dan van Logitech |:( want ze zeggen dat de meegeleverde batterijen 2 maanden mee gaan op de verpakking. Die Philips Powerlife XXL dingen zijn dus El Cheapo???
Na ja, ik kan natuurlijk Dur@cell gebruiken, maar dan weet ik pas of het ok is over 3 weken.
Maakt het nog uit welke van Dur@cell?

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 18:13
Tuurlijk ZEGGEN ze dat ze 2-3 maand mee gaan, anders koopt niemand zo'n ding. Had je wel een beetje kunnen verwachten dat ie dat niet haalt bij intensief gebruik. Ik heb zelf een cordless mouseman (niet optical) en doe ongeveer 2-3 weken met oplaadbare batterijen, heb 2 setjes, altijd 1 extra opgeladen setje klaar liggen.

Verwijderd

Welnu, ik heb deze muis ook. Bij mij "vreet" ie batterijen,ook Duracells. Elke 3 weken batterijen wisselen.
Eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat ik de muis gebruik op een donkere ondergrond. Ik gebruik de muis intensief ca. 8 hr. per dag.
Heb ook al oplaadbare penlites gebruikt, maar dan is het elke week wisselen :(
Ja en dat Logitech beweert dat de batterijen ca. 3 maanden meegaan, neem ik maar met een korreltje zout.
Heb dat ook altijd met blikken verf: er staat dan op zo'n blik voor zoveel vierk. meter, ik haal dat nooit.

Afgezien van het batterijverbruik, ben ik meer dan tevreden met deze muis :)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Ik heb ook een optische muis, en deze is ook draadloos.
Ben blij dat er oplaadbare batterijen ingaan, anders zal ik een geldboom planten.

De batterijen gaan +/- 8 uur mee, en dan zijn ze leeg.
Zal es kijken als ik geen 2-de setje kan bouwen.

And The Only One

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 18:56 schreef Exar_Kunn het volgende:
Die Philips Powerlife XXL dingen zijn dus El Cheapo???
Niet bepaald.
Philips Powerlife XXL zijn samen met Duracell de batterijen met de langste levensduur die je kopen kunt.
Als die na 3 weken leeg zijn is er toch wel wat mis.

• CV_SmileY
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

(jarig!)
ff niet op dit topic gelet, maar ik zie dat je dus GEEN elcheapo batterijen hebt gebruikt.
En ik vind 3 weken met die Philips XXL dingen errug kort. Dus ik sluit me bij jullie aan -> volgens mij is er iets mis met die muis (blijft ie soms constant om zijn hoogste frequentie hangen ofzo)

Verwijderd

k'heb hetzelfde muis en met flink ut'en kan in 2 maanden met de duracells

• Vincent17
  • Laatst online: 19-07 00:20
Volgens mij is er inderdaad wat mis, ik gebruik de cordless mouseman. Ik gebruik duracell batterijen. Ik heb hem met kerst gekocht en heb pas 2 keer de batterijen moeten verwisselen, met toch wel redelijk intensief gebruik.
Kan je niet proberen om hem USB of als je hem daarop al had hem op PS/2 aan te sluiten. Ik doe maar een gok :)

Verwijderd

IDD, vreet battarijen

Verwijderd

/me heb wel es zo`n mod gezien van een cordless mouse, van een knakker die er een accu in had gebouwd... maar die moest steeds laden ... heb je als nog een mouse aan een draadje hehehe :D

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
hmm de mijne hebben met intensief gebruik toch wel bijna 2,5 maand gedaan..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:19
Normale Batterijen zijn 850 Mah, koop eens batterijen van 1600Mah. Die gaan een stuk langer mee.

Je heb er al 2 voor 23,95 bij http://www.mp3cdspelers.nl/bestelformulier.html en dan kijken bij accesoires.

Good Luck >:)

• MXL
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Heel belangrijk bij de optical is dat de ondergrond licht is. Op een donkere of drukke ondergron blijft de led fel branden. Ik heb mijn muismat beplakt met wit papier, hierdoor gaat hij veel eerder naar een lagere activiteit waardoor de batterijen langer meegaan, die van mij is nu 2,5 maand oud en hij geeft nog steeds battery ilevelis good aan.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Verwijderd

Die van mij vreet ook batterijen :( Ik weet niet precies welke meer, maar die batterijen die er bij zaten deed ie ongeveer 1,5 maand over! en nu heb ik de duurste batterijen gekocht die ik kon vinden en hij is al na 1 maand leeg :(

Maar ik denk dat het enorm helpt als je met muis op een puur witte ondergrond muist, net zoals in de handleiding staat :) En als je er niet mee muist moet je hem ook bewaren op een witte ondergrond en anders haal je de batterijen eruit :9~

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:09 schreef xmvl33 het volgende:
Die van mij vreet ook batterijen :( Ik weet niet precies welke meer, maar die batterijen die er bij zaten deed ie ongeveer 1,5 maand over! en nu heb ik de duurste batterijen gekocht die ik kon vinden en hij is al na 1 maand leeg :(

Maar ik denk dat het enorm helpt als je met muis op een puur witte ondergrond muist, net zoals in de handleiding staat :) En als je er niet mee muist moet je hem ook bewaren op een witte ondergrond en anders haal je de batterijen eruit :9~
Noujah, 1 maand is iig langer dan 3 weken :Y)

Ik had btw een tijdje geleden een Cordless Desktop Pro, met een MouseMan Wheel Cordless d'r bij. Alleen die van mij ging best lang mee, rond de 3 maanden ofzo, en 't waren nog niet eens van die super XXXXL baterijen.

• Skimmer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-01 11:03

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

Ik heb deze muis direct na de introductie gekocht :9~
daar had ik dus op zitten wachten, een cordles muis zonder zo een k#t bal ;)

Maar om even ontopic te blijven.
Orginele baterijen gingen bij mij 2 maanden en een week mee. Toen heb ik er baterijen in gestopt die het in mijn minidisc al niet meer deden (tja je bent aan het gamen en je moet door :+ )

Daar heb ik toen 2 weken mee gedaan. Daarna heb ik er baterijen in gestopt die ik toevallig nog had liggen, geen id waar ik ze vandaan had :?

Vanavond melde mijn vriendin mij via icq (zit nu op me werk :( ) dat mijn batterijen wel eens leeg kunnen zijn :'(

Voor de duidelijkheid, ik heb een buro in grenen kleur. Wel een heel licht oppervlak dus... B-)

In times of war the law falls silent

• MXL
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Met een licht oppervlak bedoelt Logitech volgens echt spierwit (mat)

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40

peeweeherman

energieleverend.nl

ik heb een kladblok als muismat, gelijk ruimte voor aantekeningen :+

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

ik heb zelf ook zon draadloos setje van logitech niet de optical versie maar de andere en daarmee heb ik gemerkt dat als je het gewoon gebruikt dus voor wat surfen en zo ze wel lang mee gaan, maar zodra je effe flink gaat gamen ze aardig snel leeg gaan de batterijen.
dus ik denk dat die drie maanden wat zij opgeven, xe daarmee bedoelen bij normaal gebruikt, dus niet intensief gamen.

• 4POX
  • Laatst online: 19-08 07:06

4POX

Everybody is wired

1 klein mispunt de wereld uithelpen.. Die power batterijen van duracell en philips gaan pas lang mee als je ze zwaar belast.. Dus een discman, Walkman of een md speler.. Maar als je gewoon in een zuinige toestellen doet zoals een muis of klok dan merk je de extra power niet.. Dan kun je beter gewoon batterijen bij de hema halen.. Dan ben je het goedkoopst uit

AKA Rinkel weblog

• Exar
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:32 schreef TheJackal het volgende:
Volgens mij is er inderdaad wat mis, ik gebruik de cordless mouseman. Ik gebruik duracell batterijen. Ik heb hem met kerst gekocht en heb pas 2 keer de batterijen moeten verwisselen, met toch wel redelijk intensief gebruik.
Kan je niet proberen om hem USB of als je hem daarop al had hem op PS/2 aan te sluiten. Ik doe maar een gok :)
Uit deze en andere reacties maak ik op dat 3 weken toch wel erg kort is.

Mijn receiver is op de ps/2 poort aangesloten met het meegeleverde stekkertje, want op USB werkt het niet helemaal goed. Dan ben ik bij rebooten nml vaak opeens de muis 'kwijt' en dat is nogal irri. M'n USB zal wel niet helemaal in orde zijn ofzo. Maar zou het voor de batterijen in de muis iets kunnen uitmaken hoe de receiver is aangesloten???

Bedankt trouwens voor alle reacties tot nu toe. Een witte ondergrond zal ik in elk geval maar eens proberen (het resultaat volgt over 3 weken, hopelijk later ;))

• Exar
In de stad heb ik vanmiddag deze nieuwe muis gezien:
Afbeeldingslocatie: http://www.trust.nl/_images/products/50/12328.gif

Deze muis heeft een oplader, waarin de muis kan opladen (joh!) als je hem ff niet gebruikt. Lijkt me een ideale oplossing van mijn probleem. Maar nou vraag ik me dus af of dit een goede vervanger is.

Het is Trust ipv Logitech. Met Trust heb ik niet zulke heel erg goede ervaringen tot nu toe, maar geen idee hoe hun muizen zijn. Zou ik een flinke stap terug doen als ik overstap van Logitech naar deze?

Wie heeft deze muis en kan mij vertellen hoe ze bevalt? En is de Trust software waarmee je de knoppen instelt een beetje ok?

PS: ik wil geen oorlog tussen Trust en Logitech aanhangers ofzo.... alleen ff wat ervaringen met deze muis en dit merk svp (zowel positief als negatief).

edit:

Had zeker beter een nieuw topic over die andere muis kunnen beginnen... |:(

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik heb ff naar de specs van die trust (als je ff naar technical specifications gaat) gekeken, maar dat is maar een 400 dpi (logitech is 800 dpi) muis. Wel stom (of slim >:)) dat ze er niet bij zetten hoe zwaar de muis zelf is en dat ze twee batterijen gebruiken, ipv een speciaal (lichter) accu-blokje.
Die trust kost 139 piek in pricewatch, maar is maar bij 1 zaak daar, dus het is een beetje vertekend beeld dat de logitech duurder is. Persoonlijk zal ik nooit een trust muis kopen, maar dat is ook een gedeelte vooroordeel, ik wacht wel op de 'logitech cordless wheel optical docking' ofzo, dan hoop ik dat ie lichter is dan de 150 gram die logitech cordless optical nu weegt.

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

Ik heb ook een cordless trackman FX, deze is optisch en dus draadloos, heb hem nu 3 maanden en doet het nog steeds. Ook al zegt het progje steeds dat de batterijen op zijn hehe

• Exar
Jake, die 400 dpi is denk ik wel voldoende want dat hebben de meeste muizen (zoals 'gewone' optische muizen van Logitech). En de muis heb ik al in de winkel gezien voor 130 trouwens.
Maar zou dat systeem van die oplaadbare batterijen werken? Je mag batterijen toch helemaal niet opladen als ze niet helemaal leeg zijn? :?

Zijn er mensen die ervaring hebben met Trust muizen?
Is het minder dan Logitech?
Hoe is de software waarmee je knoppen instelt?

• 4POX
  • Laatst online: 19-08 07:06

4POX

Everybody is wired

Op zondag 19 augustus 2001 12:01 schreef Exar_Kunn het volgende:

Maar zou dat systeem van die oplaadbare batterijen werken? Je mag batterijen toch helemaal niet opladen als ze niet helemaal leeg zijn? :?
Li-ion batterijen wel!!!, Wordt de muis wel duur van

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Ik heb 2 setjes oplaadbare batterijen gekocht, ik doe zo ongeveer een maand met een lading.

e.e.a. is sterk afhankelijk van hoeveel je 't ding gebruikt, ik gebruik 'm zo'n 6-8 uur per dag.

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op zondag 19 augustus 2001 12:16 schreef 4POX het volgende:

[..]

Li-ion batterijen wel!!!, Wordt de muis wel duur van
Daarom gebruiken ze die ook niet, en hebben ze daar NI-MH voor uitgevonden! :), nadeel is wel dat je daar en aparte oploader voor nodig hebt, want standaard ni-cd only laders kunnen dus niet die ni-mh batts opladen. Pas daar dus wel mee op! Waarom niet:, het "batterij vol signaal" ligt veel lager bij ni-mh , dan bij ni-cd, dus die ni-cd lader zal dat signal niet ontvangen en gewoon doorladen...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Jake
  • Niet online
Er zitten idd Ni-MH batterijen in, die hebben als nadeel dat ze een tijdelijk geheugen hebben, maw als je ze steeds oplaadt terwijl ze niet leeg zijn, dan moeten ze een keer helemaal leeg, anders gaan ze steeds sneller leeg (al gaat dat meestal over 2 keer per jaar ofzo).
Wat dat lader gedeelte betreft: het gaat over een muis met dock, dus lader zit wel goed :)

Wat die 400 dpi betreft, ik zou niet weten of dat genoeg is, ik weet alleen dat die logitech 800 heeft, en dat MS zelfs 1000 dpi is, maar MS kennende zijn er veel versies; ik mijzelf er nooit zoveel in verdiept.

Ik heb nu een gewone (= balletje) cordless logitech, en betterijen gaan gewoon normaal mee, ik houdt niet echt bij, maar zeker meer dan 3 mnd, bij veel gebruik, en ~6 mnd bij weinig gebruik. Dat zijn wel 'gewone' duracel, geen ultra ofzo, want die zijn bedoelt om in een paar dagen op te slurpen (zeg maar de momenten dat je beter accu's kan gebruiken). Oplaadbare (zonder dock) in zoiets als een muis vind ik niet handig, want dan moet je zo vaak wisselen.

• Melvin15397
  • Laatst online: 02:59
Ik heb een trust optische muis met draadje en die werkt goed, heb alleen heel af en toe dat ie helemaal achterlijk gaat doen: als je de muis dan heel iest beweegt vliegt de cursor alle kanten op overal waar die komt klikt ie op enzo, maar da is na een restart weer weg, het is echt maar heel af en toe, is sinds ik em heb (dec 2000) een keer of 4 gebeurd.

Verwijderd

Ik heb die muis van Neolec, dezelfde als trust, alleen dan duits :)

Lekker muisje, alleen ik vind hem niet nauwkeurig genoeg om mee te photoshoppen, dus ik heb m`n logitech met draadje er maar weer aangehangen.

Als er nog liefhebbers zijn, 75 piek mag je hem meenemen.

ps. muiswieletje gaat mooi rood-gloeien als de baterij bijna leeg is :)

• Exar
Melvin, heb je bij jouw muis ook software waarmee je knoppen kan instellen? Zo ja, hoe is die software?

• Melvin15397
  • Laatst online: 02:59
Op zondag 19 augustus 2001 13:09 schreef Exar_Kunn het volgende:
Melvin, heb je bij jouw muis ook software waarmee je knoppen kan instellen? Zo ja, hoe is die software?
Ik kan bij de software de rechterknop, scrolwiel, de 4e en 5e knop(aan de zijkant), 4e knop + scrolwiel en 5e knop + scrolwiel instellen. Je kunt met de software ook meerdere configuraties maken en opslaan.

• Flappie
  • Laatst online: 19-08 12:47
neem nieuwe oplaadbare 1800 milli ampre batterijen!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Juist! Gewoon lekker de boel opladen, scheelt een hoop centen aan die batterijen en is goed voor het miljeu! ;)

• Jake
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 15:06 schreef maartenb het volgende:
neem nieuwe oplaadbare 1800 milli ampre batterijen!
Wat voor 'accus' zijn dat dan?
(Merk/link ofzo :))

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 19 augustus 2001 16:53 schreef Jake het volgende:

[..]

Ik kreeg ze geleverd bij mijn digicam. Probeer het dus eens bij een fotozaak; die verkoopt zonder twijfel oplaadbare AA size batterijen voor digitale fototoestellen.

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:20
Op zondag 19 augustus 2001 16:53 schreef Jake het volgende:

[..]

het zelfde merk als alle goede oplaadbare baterijen. :)

GP

waar? de betere electrozaak.

• Jake
  • Niet online
Ik dacht dat ie bedoelde dat er een nieuw type oplaadbare batterij uit was, die een grotere capaciteit had dat wat gangbaaar was. Aan AA batterijen heb ik trouwens weinig in een niet-optical cordless.

No offence taken, maar wel een beetje denigrerend trouwens om zo een simpel antwoord te geven op iemand zijn vraag, vind je niet?

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Het is ook min of meer een nieuw type (waar ik het dus over had) want in de conventionele oplaadbare batterijtjes gaat veel minder. 1800 mAH is veel hoor.

(Wie is er trouwens hier denigrerend? Ik niet dacht ik zo.)

• Jake
  • Niet online
[off-topic]
Dat denigrerend was meer tegen WhiteMan; ik weet ook wel dat je ze 'ergens' kan kopen, dus zo'n simpel antwoord help je niemand mee, verder vatte ik het niet persoonlijk op ofzo, maar het nut van de post is 0,0 zeker omdat jouwe er al boven stond.
[/off-topic]

En dat 1800 mAh veel was dacht ook wel, vandaar mijn vraag :)
Bedankt iig.

• WhiteAss
hoezo had het geen nut?

je wilde toch een merk weten dat 1800mA heeft. nou dat is GP.

Waarom vraag je iets waarvan je het andwoord nuteloos vindt? dat lijkt mij eerder nuteloos.

hier heb je er ook nog een nuttelose URL bij http://www.gpbattery.com/

• Jake
  • Niet online
Sorry hoor, ik kon niet echt uit jouw post opmaken dat het merk was...

Ik geloof dat je nu een beetje boos bent, sorry O+

Bedankt voor de info.

• WhiteAss
Ik vergeeft het je. :*

k, ik geeft toe het wat een erg snel niet al te duidelijk getikte reply

Verwijderd

Waarschijnlijk kan de fabrikant zich ook nog beroepen op het volgende dubieuze gegeven:
Bij 'normaal' gebruik gaan de batterijen een eeuwigheid mee... :?

De gemiddelde Nederlander zit 'steeds vaker' achter de computer wezen onderzoeken deze zomer uit -en nu komt het- de gemiddelde Nederlander zit per week wel 2,45 uur achter zijn machine. :?

Logisch dat zo'n muisje dan niet moe wordt maar ikzelf bijvoorbeeld zit er toch gemiddeld acht uur per dag op (vaak langer...) en daar krijgen muizen honger van...

Die oplaadbare muis, die hierboven getoont wordt lijkt me wel wat... :)
en -topic opener- hoe zit dat met jou qua tijdsduur?

• Exar
Koekoek, ik zit er redelijk vaak mee te spelen (met me muisje dus). Denk gemiddeld wel 6 uur per dag nu (vakantie). Maar Logitech beweert uit te gaan van gemiddelde werkdagen, heb ik ergens op de website gelezen. Nou, volgens mij zit ik dan niet echt veel meer te computeren.
Logitech gaat dus uit van zeg maar 8 uur per dag. Bij mij gaan de batterijen 3 weken mee ipv minimaal 9 (=2 maanden). Dus ik zou 3 * 8 = 24 uur met m'n muis bezig zijn? :?
Bovendien maak ik uit reacties van anderen (zie hierboven) op, dat de batterijen veel langer meegaan dan 3 weekjes, ook bij intensief gebruik...

Ik weet het echt niet meer hoor. Denk dat ik m'n geld maar terug vraag morgen. Heb echt geen zin elke 3 weken batterijen te vervangen (en zeker niet elke paar dagen oplaadbare). :(
Nu maar wachten op een oplader van Logitech of misschien die van Trust proberen?

Verwijderd

Als je de receiver dichter bij de muis plaatst gaan de batterijen een stuk langer mee.(Door mijzelf getest!)
Bovendien gaan de batterijen -bij mij tenminste- nog zeker 1 week mee terwijl het proggie zegt dat ze leeg zijn!Ik gebruik 'm gem. zo'n 4 uur per dag.

• WhiteAss
ik gebruik de "GP 1600mAH" (NiMH) deze laat ik met een NiMH oplader op (ook GP) en ik doe er ca. 1 maand mee. Mij lijkt echter dat weggooi batt. veel langer mee moeten gaan. dus ik vermoed toch dat er toch iets mis is met beiden muisen die jij hebt gehad.

Verwijderd

Een gewone cordless mouse is al een batterijenvreter, zeker omdat er alleen maar AAA-batterijtjes ingaan en die zijn zo leeg ;(

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 18:11
Ik heb hem ook, hij vreet bij mij elke maand 2 duratjes

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Pagina: 1