Ik heb een Gainward Geforce 3 en ik wil andere heatinks op mn memory zetten (en een blue orb op mn core), maaar hoe kan ik die het er beste afhalen? ze zitten niet met clipjes ofzo vast, met met een of andere compound/lijm vermoed ik.
Nachtje in de vriezer... breek je hem er zo af...
If it's just us, it seems like an awful waste of space
ja, samen met de rest van je videokaart zeker?
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
zuchtje... SUBTIEL natuurlijk... en ik weet niet wat voor videokaarten jij hebt tegenwoordig... maar soldeerverbindingen ed die breken door bevriezing? En dan hebbik het niet over een waterleiding..Op vrijdag 17 augustus 2001 18:50 schreef Petergr het volgende:
ja, samen met de rest van je videokaart zeker?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
If it's just us, it seems like an awful waste of space
heatsink warmmaken met aansteker, en dan voorzichtig met een schroevendraaier loswrikken (niet de heatsink vastpakken, dit is heet!)
Videoplanken&Beeldkanonnen
een uurtje in de vriezer zou kunnen
je kan ook een mesje inwikkelen in een zakdoek en lichte druk uitoefenen op de hoeken van de heatsinks
dus mesje tussen sink en pcb prikken en voorzichtig een beetje wrikken
het help ik doe het altijd zo
een uurtje in de vriezer zou kunnen
je kan ook een mesje inwikkelen in een zakdoek en lichte druk uitoefenen op de hoeken van de heatsinks
dus mesje tussen sink en pcb prikken en voorzichtig een beetje wrikken
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Ow, jij hebt ook 10 GF3's thuisliggenOp vrijdag 17 augustus 2001 18:55 schreef Speedy-J het volgende:
[...]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Gewoon met kracht rond draaien moet lukken, heb ik ook met mijn Geforce2 Ultra gedaan.
Als dat niet lukt gooi je hem in de vriezer.
Als dat niet lukt gooi je hem in de vriezer.
Verwijderd
doe een pinpas (die je niet meer gebruikt) tussen chip en heatsink.. dan schroevendraaier.. beetje kracht zetten..
PATS! koelblok vliegt door de kamer
[edit] zie net dat het om mem sinks gaat.. moet ook wel lukken denk ik.. anders word het een potje rukken
PATS! koelblok vliegt door de kamer
[edit] zie net dat het om mem sinks gaat.. moet ook wel lukken denk ik.. anders word het een potje rukken
Verwijderd
stres je videokaart een tijdje zodat hij lekker heet word, haal 'm dan uit je kast, de compound onder de heatsinks is dan minder krachtig, je kunt dan met een beetje draaien enzo dat ding er zo af halen. Ik zou niet gaan wrikken want dan heb je kans dat je je chips ook meewrikt. ander gooi je 'm in de vriezer maar altijd draaien lijkt mij.
Pagina: 1