Hoeveel wil je dan op die cd zetten???
- hardware always changes.. -
tsja.. 1cdtje en je weet het (bij de nieuwe versies van nero zit ook zo'n checker). Ik heb zelf de liteon 121032b, en die kan in ieder geval een mb of 7 overburnen.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
euh, volgens mij ligt het niet aan de brander hoever je kan overburnen maar aan de cd...toch??? of ben ik nu stom?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
volgens mij kan deze overburnen tot 89:59 minuuten op cd's met genoeg capaciteit
Op 650 MB cd's hangt het IDD af van de cd zelf
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Hoe zit het met mmore & philips silver premium cd's?Op zaterdag 18 augustus 2001 01:47 schreef Ronnie_T het volgende:
volgens mij kan deze overburnen tot 89:59 minuuten op cd's met genoeg capaciteit
Als de CD-R een hogere capaciteit heeft (volgens het hoesje) dan heet het geen overburnen. Overburnen is meer branden dan wat op het hoesje gegarandeerd wordt. Hoever dat kan hangt inderdaad van het schijfje zelf af, en dat kan je testen met Feurio. Dat kost je overigens GEEN CD's want het kan in test-mode. Of het uberhaupt kan hangt van je brander af maar dat lukt bij de lite-on wel.Op zaterdag 18 augustus 2001 01:47 schreef Ronnie_T het volgende:
Gewoon rösti
Pagina: 1