Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
https://powershellisfun.com
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Verwijderd
Als je zegt dat je het zo vaker doet en alles goed is gegaan heb je heel veel mazzel gehad. 't moest toch een keer gebeuren.
Als je gewoon cd's stuurt en je krijgt geen geld binnen is het geen groot probleem. Paar stomme cd-r's van een paar piek en brandwerk ben je kwijt.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
persoonlijk schijt ik k*nk*r op die gasten, die je op een afstandje bedriegen cq oplichten. daarom als vuist regel vraag altijd al zijn gegevens en bij 50 gulden of meer altijd onder rembours.
en dan ga je hier lopen klagen?Op vrijdag 17 augustus 2001 18:39 schreef Provision het volgende:
Had ik bij gozer via ICQ een game besteld, hij zegt ik wil eerst geld dan komen de cd's. Nou zo ik doe dat ook altijd, dus ik vond dat niet zo vreemd. Maar goed die cd's zijn er nog steeds niet en het mail adres is plotseling opgeheven!
Met ICQ gaat hij in een keer nooit meer online, ik effe de bank gebeld, maar ze konden het helaas niet terugboeken.
Nou ja het was niet zo veel maar je voelt je wel effe flink genaait :(:(:(
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ik denk niet dat de politie veel zal doen... 't is maar 20 gulden en 't was illegale handelOp vrijdag 17 augustus 2001 20:24 schreef Hellraiser het volgende:
als je zijn bankrekeningsnummer hebt, kun je aangifte doen en kan de politie via zijn bankrekeningsnummer achterhalen wie dit was, en dan de politie verdere actie laten ondernemen. heb ik ook gedaan. zo voorkom je misschien dat hij het nog een keer kan flikken.
persoonlijk schijt ik k*nk*r op die gasten, die je op een afstandje bedriegen cq oplichten. daarom als vuist regel vraag altijd al zijn gegevens en bij 50 gulden of meer altijd onder rembours.
Yup dat dacht ik ook alOp vrijdag 17 augustus 2001 20:33 schreef Kunyfyer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de politie veel zal doen... 't is maar 20 gulden en 't was illegale handel
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Verwijderd
nutteloze bedragen...?Op vrijdag 17 augustus 2001 18:59 schreef Provision het volgende:
Het gaat ook maar om 20,- maar het gaat om het idee, dat iemand voor zulke nutteloze bedragen iemand gaat zitten chanteren...
wie weet hoeveel gasten hij wel niet oplicht... dan gaat het niet meer om zo'n heel erg nutteloze bedragen
ik koop sowieso geen illegale CD's via internet... ik kan goed genoeg voor mezelf zorgen qua software (FRS
Verwijderd
Sorry maar .. zorg dan OF zelf voor je minder legale software of laat dat door bekenden regelen... Illegale zaakjes zijn nou eenmaal niet zo te vertrouwen....
Verwijderd
Verwijderd
2.Deal with it ( FF langzgaan , en geld innen
3.Move on ( Andere Illegaale cd-kopieer-dude vinden , en nee , ik solliciteer niet
zo sim-pel
Zelf ken ik gelukkig mensen die die dingen voor me branden maar ja daar heb je niets aan.
Maar wees blij dat het maar 20 gulden was want ik wil wedden dat er zat mensen die veel meer geld voorgoed zijn kwijtgeraakt op deze manier.
Maar ja, het blijft iig gewoon kut
Neen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
2. Gooi geld op toonbank
3. Neem spel mee naar huis
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Bij een overschrijving kun je doorgaans NIET je geld terug laten boeken.
Ik snap zo-ie-zo niet dat je 20 gulden uitgeeft voor 1 spel, voor 2x zoveel geld koop je 10 of meer spellen (Twilight-cd) en als je nog iets meer betaald krijg je nog meer software (Crazy-Bytes, Twilight-DVD).
Dat zijn rips, en rips zuigen. Je moet wel de hele versie hebben. Ik ben allang van die troep afgestapt, die het meestal niet eens deed.Op zaterdag 18 augustus 2001 14:35 schreef FlamerX het volgende:
Wat ik niet snap is dat iedereen hier zegt: 'stuur dan onder rembours'. Ik denk dat jullie vergeten zijn dat rembours 25 gulden kost, en die cd dan meteen 2x zo duur is. Rembours is leuk, maar niet voor bedragen onder de 150-200 gulden.
Ik snap zo-ie-zo niet dat je 20 gulden uitgeeft voor 1 spel, voor 2x zoveel geld koop je 10 of meer spellen (Twilight-cd) en als je nog iets meer betaald krijg je nog meer software (Crazy-Bytes, Twilight-DVD).
Dat jij nu 20 piek kwijt bent is gewoon dikke pech maar dr valt niks tegen te doen.. volgende keer voor je iets bestelt (bij een ander) die gozer eerst zn adres en tel/nr vragen..
ieder 12,50
maar dat kwam misschien omdat hij eerst zei dat het 10,- zou zijn
"If u do something do it with style, or do it at all."
B: als je dan toch zo nodig een warez versie wilt, vraag dan effe op school of in de buurt, er zijn altijd wel cd dealers.
ik moet zeggen, dat ik het net goed vindt, dat is dus je straf voor het aanschaffen van warez.
Verwijderd
Nou ik denk het niet, ik zoek naar "opgelicht" hier op GoT en het is heel wat wat je dan vind. Ik ben zelf vermoedelijk namelijk ook net opgelicht...Op zondag 19 augustus 2001 17:23 schreef SilverAkira het volgende:
Als jij in de toekomst zo iets wil doen moet je gewoon naar Ibazar of Ebay gaan. Heel wat makkelijker en veiliger.
Ibazar oplichting van 135 piek hiero:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/329043
Verwijderd
waarom nou zo`n oud kreng omhoog kickenOp dinsdag 05 februari 2002 22:22 schreef RwinG het volgende:
[..]
Nou ik denk het niet, ik zoek naar "opgelicht" hier op GoT en het is heel wat wat je dan vind. Ik ben zelf vermoedelijk namelijk ook net opgelicht...
Ibazar oplichting van 135 piek hiero:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/329043
Dit topic is gesloten.
![]()