<voorwoord>
Search gedaan | Veel posts gevonden | geen antwoord op mijn vraag
</voorwoord>
<verhaal>
Ik werk met programma's als Flash, dreamweaver en photoshop. Hiervoor is het erg handig als je meerdere monitoren gebruikt. Ik had altijd een PC met een AGP kaart en dan een extra pci kaartje. Hierdoor krijg je zo'n mooie dubbele desktop... nlchandler tevreden
</verhaal>
<probleem>
Maar, nu heb ik een nieuwe PC gescored, puur voor DTP. Dus heb ik er een matrox ingestopt (heerlijk strak beeld btw
En hij valt in mijn 3d programma's ook nog helemaal niet tegen)... dualhad... dus volledig in de veronderstelling dat dit precies hetzelfde zou zijn als in de eerdere situatie ... not 
</probleem>
<selfdis>
I agree... redelijk stom 
</selfdis>
<vraag>
Is er een manier hoe ik, gebruik makend van mijn matrox toch zo'n situatie krijgen als met 2 kaarten?
<vraag>
<samenvatting>
Matrox DualDisplay = 1 resolutie van 2000ennogwat bij 1024 over 2 schermen... maar met 2 kaarten heb je twee schermen (die je zelfs op andere resoluties kan zetten).
</samenvatting>
<slijm>
Bij voorbaat dank
</slijm>
Search gedaan | Veel posts gevonden | geen antwoord op mijn vraag
</voorwoord>
<verhaal>
Ik werk met programma's als Flash, dreamweaver en photoshop. Hiervoor is het erg handig als je meerdere monitoren gebruikt. Ik had altijd een PC met een AGP kaart en dan een extra pci kaartje. Hierdoor krijg je zo'n mooie dubbele desktop... nlchandler tevreden
</verhaal>
<probleem>
Maar, nu heb ik een nieuwe PC gescored, puur voor DTP. Dus heb ik er een matrox ingestopt (heerlijk strak beeld btw
</probleem>
<selfdis>
</selfdis>
<vraag>
Is er een manier hoe ik, gebruik makend van mijn matrox toch zo'n situatie krijgen als met 2 kaarten?
<vraag>
<samenvatting>
Matrox DualDisplay = 1 resolutie van 2000ennogwat bij 1024 over 2 schermen... maar met 2 kaarten heb je twee schermen (die je zelfs op andere resoluties kan zetten).
</samenvatting>
<slijm>
Bij voorbaat dank
</slijm>