Vraag over (liefst wireless) mechanisch toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V01dPr0xY
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-04-2022
Mijn vraag
hoihoi!

ik heb eigenlijk altijd een "standaard Dell toetsenbordje" bij mijn thuis-werkplek gehad, maar naar verloop van tijd is deze aan vervanging toe.
ik heb inmiddels van collega's vele (vooral verschillende) adviezen gekregen, maar tot op heden nog niet echt een idee welke kant ik op zou moeten kijken, vooral qua switches.

Mijn (dagelijkse) werkzaamheden zijn development en notulen maken van vergaderingen.
Hierdoor zou het ideaalste, voor mij, zou een toetsenbord met "stille" switches, waarop het hele dagen typen gemakkelijk uit te houden is.
(RGB is niet perse nodig, alhoewel normale backlight wel fijn zou zijn).

ik sta open voor alle adviezen!

Relevante software en hardware die ik gebruik
Dell Latitude 7410, AOC 24P2C,Logitech MX Master 2, Skype for Business, Teams, Visual Studio Code

Beste antwoord (via V01dPr0xY op 19-06-2021 14:26)

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09:55
Ik zocht ook naar een mechanisch stil toetsenbord en ben zelf uitgekomen op de pricewatch: HyperX Alloy FPS Pro (Cherry Red). Tot nu toe het beste toetsenbord wat ik ooit gebruikt heb.

[ Voor 27% gewijzigd door wErudite op 17-06-2021 00:22 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 20:18
Een toetsenbord is persoonlijk, het beste is dus gewoon toetsenborden bij bijvoorbeeld een Mediamarkt uitproberen om te kijken hoe ze typen.

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09:55
Ik zocht ook naar een mechanisch stil toetsenbord en ben zelf uitgekomen op de pricewatch: HyperX Alloy FPS Pro (Cherry Red). Tot nu toe het beste toetsenbord wat ik ooit gebruikt heb.

[ Voor 27% gewijzigd door wErudite op 17-06-2021 00:22 ]