Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobbie52
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-01-2022
Goedenavond,

Hier een Samsung Galaxy Tab 2 10.1 (P5110) met Android versie 4.2.2. Op de tablet kunnen vrijwel geen apps meer geïnstalleerd worden, omdat de Android versie verouderd is.. Via instelling is de laatste versie geïnstalleerd. Nu heb ik het e.e.a. gelezen over de upgrade naar Android 6, ook hier op forum.
Kan iemand mij helpen met de juiste 'benodigdheden'? En is een een backup van het huidige systeem noodzakelijk? en is dit mogelijk?

Als dit niet toegestaan is om te posten, mag het verwijderd worden..

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:41

MsG

Forumzwerver

XDA Developers forum is een beetje de standaard voor custom roms. Het is niet altijd 3 klikken en klaar, je zult je moeten inlezen over unlocken van de tablet, en flashen van recoveries en roms.

Neem hier eens een kijkje: https://forum.xda-develop...android-development.1602/

Wel is deze tablet gewoon sterk verouderd, dus ook al zou je naar een nieuwere Android kunnen, vraag ik me af hoe goed je dan dingen nog echt kan draaien.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn