Handelaren en product reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:22
Het voelt voor mij raar als zakelijke handelaren product reviews plaatsen. Dit vanwege de financiële belangen van de reviewer. Voor de Pricewatch partners zijn hier, volgens mij, al regels voor - zij kunnen producten aanprijzen in advertorials zodat iedereen weet hoe de vork in de steel zit. Wat mij stoort is de WC-eend factor.

Wat vinden jullie hiervan?

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zakelijk handelaren kunnen ook nog steeds rondstruinen als Jan en alleman. Een product review kan je schrijven als product gekocht, geleend (sponsor) of verkregen. Daarmee vang je al een deel af.

Imo is er weinig "wij van wc eend". Als het product de hemel in geprezen wordt, maar de review een belabberde score heeft, dan weer een ieder dat de verkoper quatsch verkoopt.

(Persoonlijke mening offcourse, ik ben geen rode van Tweakers Feedback ;))

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 16-06-2021 19:10 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:12

Illusion

(the art of)

Outerspace schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:09:
Zakelijk handelaren kunnen ook nog steeds rondstruinen als Jan en alleman. Een product review kan je schrijven als product gekocht, geleend (sponsor) of verkregen. Daarmee vang je al een deel af.

Imo is er weinig "wij van wc eend". Als het product de hemel in geprezen wordt, maar de review een belabberde score heeft, dan weer een ieder dat de verkoper quatsch verkoopt.

(Persoonlijke mening offcourse, ik ben geen rode van Tweakers Feedback ;))
En welke van die 3 categorieen moet je gebruiken als je professioneel handelaar bent?
Technisch gezien hebben ze het gekocht, maar met als enige doel de doorverkoop.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Geen idee, maakt mij persoonlijk niet heel veel uit. Als iemand een slecht product als 'goed' promoot, dan valt degene toch door de mand :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad