Toon posts:

msi 6167, PCI bridge probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes,

ik heb al reeds een anderhalf jaar een MS-6167 van MSI. Nooit problemen mee, werkt goed. Nu wilde ik mijn PC'tje opnieuw formateren en opnieuw win98 installeren, maar ik heb perongeluk een paar belangrijke drivers weggegooid. Het gaat om drivers voor de PCI bridge. Deze heeft hij nodig want anders ziet hij de netwerkkaart niet.
Heeft iemand deze drivers nog toevallig?
Zo ja, dan zou ik ze graag willen ontvangen.

Groeten,

Remco

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip, maar dit helpt niet. Nog steeds gele vraagtekens bij de PCI ethernet en input controller en bij de multimedia devices

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
Installeer de VIa 4-in-1 drivers en als ie dan na een reboot om die drivers vraagt gewoon doorklikken dat ie in windows/system enzo gaat zoeken, dan vindt ie ze en installeert ie ze, klaar is pieter@!

succes...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op vrijdag 17 augustus 2001 19:38 schreef Dr.Q het volgende:
Installeer de VIa 4-in-1 drivers en als ie dan na een reboot om die drivers vraagt gewoon doorklikken dat ie in windows/system enzo gaat zoeken, dan vindt ie ze en installeert ie ze, klaar is pieter@!

succes...
Geweldig hoor |:(
Als je niet weet waar je het over hoofd hou dan aub je mond :P
MSI 6167 is een AMD750 mobo... geen via dus :P

Maarruh, ik heb dus naast die drivers voor AGP en IDE nooit wat anders geinstalleerd, en werkt altijd perfect hoor :?

• Dr.Q
.....

geez, ieder mens maakt wel eens een fout hoor, dan hoef je niet meteen zo te giffen :(

ik ben gewend aan VIA slot-a planken, ik heb wel een tijdje geleden een AMD slot-a chipset getweakt via wcpredit enzo (zover het ging).

foutje, bedankt.

down anders ffies een patch ofzo van AMD?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bedankt voor de tip, maar dit helpt niet. Nog steeds gele vraagtekens bij de PCI ethernet en input controller en bij de multimedia devices
moet je niet gewoon de drivers van die apparaten zelf installeren?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op zaterdag 18 augustus 2001 10:51 schreef Dr.Q het volgende:
.....

geez, ieder mens maakt wel eens een fout hoor, dan hoef je niet meteen zo te giffen :(

ik ben gewend aan VIA slot-a planken, ik heb wel een tijdje geleden een AMD slot-a chipset getweakt via wcpredit enzo (zover het ging).

foutje, bedankt.

down anders ffies een patch ofzo van AMD?
note the " :P"

:)

• Dr.Q
I did, maar stel je voor dat ik die arme jongen de VIA's had laten installen, dan zou ik me gelijk een weekend kut voelen :P :P :P

Pagina: 1