Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowfox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:35
Beste mede-tweakers,
Sinds vorige week donderdag heb ik constant bluescreens met als melding "System Thread Exception not handled", in HTTP.sys.

Ik ben van beroep ontwikkelaar en gebruik Visual Studio om een .NET project te ontwikkelen.
Sinds donderdag krijg ik om de haverklap een bluescreen (na de mei-update) wanneer ik iets in mijn CSS aanpas en de pagina herlaad. Maar ook niet 100% van de keer, 9 op 10 keren wel, dan een keertje niet en een paar minuten later dan toch BSOD.

Toestel is volledig upgedate (Windows, Visual Studio, Drivers, BIOS, ...), ondertussen ook gerestored geweest naar factory settings (Windows repair/restore), opnieuw alles geïnstalleerd en probleem bleef zich voor doen.
Maandag binnen gebracht bij de leverancier, hij heeft vanalles "upgedate" en vandaag toestel terug gekregen, 5min later een BSOD.

Ondertussen hebben mijn collega's het probleem ook al ervaren.
Van de foutmelding / Dump analyze wordt ik helemaal niet wijzer, ook daar spreken ze enkel over "System Thread Exception not handled" en "HTTP.sys" als oorzaak. (Dit is een windows/.net bestand) We krijgen het probleem maar niet opgelost en ik kan mij niet voorstellen dat wij de enige firma zijn die dit probleem ervaren? Of iemand een ideetje wat we nog kunnen proberen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowfox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:35
Het probleem hebben we ondertussen gevonden;
Windows update: KB50003637

Deze verwijderd, bluescreens zijn verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nark0tiX
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 19:34

Nark0tiX

Software Engineer

Bizar, ik heb het zelfde issue. Overigens ook .net developer....

Alleen ik heb het bij het openen van pagina's in lokale applicatie die nog in IIS draait. Ga dit ook eens proberen!