Onkyo zone 2

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k_ers
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Goedemorgen,

Wij gaan binnenkort verbouwen en had het idee om speakers in de keuken te maken (in de Koof afzuigkap)
https://www.hifiklubben.n...ndluidspreker/bwccm362wh/
Nu heb ik in de woonkamer een onkyo versterker met het idee daar zone 2 van te gebruiken om muziek in de keuken te krijgen.
https://tweakers.net/pric...r656-zwart/specificaties/

Nu heb ik dit afgelopen weekend geprobeerd en krijg ik geen geluid via bijvoorbeeld "Google ultra" / "tv tuner van KPN" naar zone 2

Wat wel werkt is gewoon FM radio dan werkt deze wel.

Ik heb zone 2 ingeschakeld en de desbetreffende ingang gekozen en niks werkt behalve FM.

Beste antwoord (via FeaR op 22-08-2021 09:17)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@k_ers
Pak de handleiding er even bij en kijk bij Multi-zone verbinding. Daar kun je onder andere onderstaande vinden:
  • De audio afkomstig van de AV-componenten kan alleen naar ZONE 2 gezonden worden als de ingang analoog is of 2 ch met PCM-audiosignalen.
De mogelijkheden om richting zone 2 te sturen zijn dus zeer beperkt. Het is dus logisch dat alleen de FM-radio gewerkt heeft van de opties die je getest hebt.

Tevens een verhuizing van dit topic naar Audio en HiFi.

[ Voor 15% gewijzigd door S1NN3D op 16-06-2021 11:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@k_ers
Pak de handleiding er even bij en kijk bij Multi-zone verbinding. Daar kun je onder andere onderstaande vinden:
  • De audio afkomstig van de AV-componenten kan alleen naar ZONE 2 gezonden worden als de ingang analoog is of 2 ch met PCM-audiosignalen.
De mogelijkheden om richting zone 2 te sturen zijn dus zeer beperkt. Het is dus logisch dat alleen de FM-radio gewerkt heeft van de opties die je getest hebt.

Tevens een verhuizing van dit topic naar Audio en HiFi.

[ Voor 15% gewijzigd door S1NN3D op 16-06-2021 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k_ers
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Top bedankt, dus dan moet ik naar een volumio gaan werken bedankt