Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Beste Leden.

Ik heb via Adobe After Effects een bestand geexporteerd naar Adobe Premiere Pro echter kan ik het bestand niet openen in Adobe Premiere Pro.
Ik krijg onderstaande melding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5dVZ8TXsQ5U0Wv_liHyyR5gCc8U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HBb0puKi92sM36QtmmoI4eEb.png?f=user_large

Hoe fix ik dit probleem zodat ik het bestand wel kan openen in Adobe Premiere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:02

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Het helpt om te vermelden wat voor bestand je hebt geexporteerd. Grote kans dat dit geen video bestand is.

Maar vermeld ook even welke versie je gebruikt, wat je gedaan hebt etc. We hebben hier geen glazen bol :)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Ventieldopje schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 02:32:
Het helpt om te vermelden wat voor bestand je hebt geexporteerd. Grote kans dat dit geen video bestand is.

Maar vermeld ook even welke versie je gebruikt, wat je gedaan hebt etc. We hebben hier geen glazen bol :)
Het betreft een Adobe After effects bestand.
Ik heb het dus eerst geopend met Adobe After Effects.

Vervolgens heb ik via File >> Export >> Export adobe Premiere Pro Project.
Er wordt dan een Adobe Premiere Pro bestand aangemaakt.

Die probeer ik te openen met Adobe Premiere Pro maar dan krijg ik dus de eerder genoemde melding.
Het is 100% een videobestand, het is namelijk een intro video die is gemaakt door een externe partij, zei willen mij echter niet verder helpen (Fail service)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Mikee007 wat @Ventieldopje bedoelt is dat het ook helpt om aan te geven wat je zelf allemaal al onderzocht en geprobeerd hebt.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar de foutmelding suggereert dat hij een filter niet kan vinden. Zoek ik op de fout in Google dan wordt dat vermoeden bevestigd en lijkt het er op dat de maker van de video een plugin geïnstalleerd had die jij niet hebt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Ik snap wat jullie bedoelen maar ik zou niet weten wat ik moet proberen.
In principe zou die de bestanden toch gewoon moeten kunnen openen in Adobe Premiere?