Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Flinke ac motor met een excentrische as? Technisch gezien heet het een krukas, maar als je daar op zoekt vind je denk ik vooral auto spul.
Jaaaa!!! Zoiets zocht ik!!! Thnx!
Nu nog vinden waar je dat in Nederland kan kopen, importeren uit de US is wel prijzig, $ 150 excl. importkosten is wel duur.
Nu nog vinden waar je dat in Nederland kan kopen, importeren uit de US is wel prijzig, $ 150 excl. importkosten is wel duur.
Elk filmpje op hun website heeft een achtergronddeuntje, waardoor ik vermoed dat het apparaat een onaangenaam geluid geeft, waardoor de rust van het liggen in een hangmat wel wat verstoord wordt..
Op de site staat dit:diabolofan schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:58:
[...]
Elk filmpje op hun website heeft een achtergronddeuntje, waardoor ik vermoed dat het apparaat een onaangenaam geluid geeft, waardoor de rust van het liggen in een hangmat wel wat verstoord wordt..
Ik vraag me af hoeveel herrie die dan maakt?RockitMan is virtually silent! A smartphone sound meter describes it as being in the same realm as a whisper or a quiet library. For techie types, RockitMan will add about three decibels to a 35-decibel "silent" room.
Heb er eentje gevonden zonder het deuntje: https://vimeo.com/336444672
Rond de 10 seconden hoor je hem wel echt, of het irritant is of niet verschilt uiteraard per persoon/tuin/huis.
Rond de 10 seconden hoor je hem wel echt, of het irritant is of niet verschilt uiteraard per persoon/tuin/huis.
Vind het getik eigenlijk irritanter, maar dat ben ikdiabolofan schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:21:
Heb er eentje gevonden zonder het deuntje: https://vimeo.com/336444672
Hoor net dat m'n vriend er zelf eentje wil gaan maken, dus dank voor het filmpje, @orf!
Pagina: 1