Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ningalloon
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-05 18:06
Kreeg een mailtje van Robeco dat ik mijn gegevens moet bijwerken in kader van de strijd tegen financiële criminaliteit. Nu probeer ik al enkele weken via de app en via de website mijn gegevens te uploaden, maar telkens de melding inzending mislukt. Zit je telefonisch in de wachtrij ben je bijna aan de beurt hoor je verder niets. Al enkele e-mails gestuurd, maar daar krijg je ook geen reactie op.
Iemand die weet wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:38
Waarschijnlijk moet je dat doen vanwege de wet tegen witwassen. Ik vermoed dat je niet de enige bent die nu belt 😂

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wilde gok: adblockers etc tijdelijk uitschakelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:58
Kan ook zijn dat het bestand te groot is. Ik heb ergens eens eindeloos zitten proberen om mijn id te uploaden, wat steeds een nietszeggende foutmelding gaf. Pas na lang googlen kwam ik er via de ervaring van iemand anders achter dat het bestand maximaal x MB of KB mocht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gron74
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-05 09:19
Kun je ze mailen? Zonder die gegevens loopt alles wel gewoon door, dus het heeft geen topprioriteit. Vraag of ze jou terug willen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ningalloon
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-05 18:06
Uiteindelijk toch iemand aan de telefoon gekregen. Ze ging het probleem voorleggen aan de IT afdeling. Blijkbaar was ik ook niet de enige waarbij de app niet wil werken en kreeg te horen dat mijn rekening niet gelijk geblokkeerd wordt eind deze maand.
Pagina: 1