IK kan het allemaal niet meer volgen! Welke fikker moet ik nu kopen. Ik heb nu een Plextor 8x20 scsi en een Plextor 40 speed scsi cd-rom. Een prima koppel. Aangezien ik wel wat sneller wil branden, en burnproff of justlink of smartburn wil hebben op de fikker zijn er een aantal mogelijke kandidaten.
Plextor 24 speed
voor: 4 mb buffer, snel, goede service, regelmatig nieuwe firmwares.
tegen: DUUR, geen cloneCD support??? SD2 kan ik toch gewoon lezen met mijn 40 speed cd-rom en branden via cloneCD met de plextor of zie ik het fout.
geen uitschakelbare justspeed
A-open 20 speed
Voor: Goedkoop, snel, uitschakelbare Justspeed, alles wat een brander nodig heeft
tegen: langzamer dan plextor, service onbekend en firmware updates onbekend?
Lite-on 24 speed
Voor:Goedkoop, alles wat een brander nodig heeft, snel, goede cloneCD support voor SD1 en SD2.
Tegen: justspeed niet uitschakelbaar, service twijfelachtig, firmware updates niet probleemloos.
Conclusie: IK weet niet welke te kiezen. Gevoel zegt Plextor. Verstand zegt Plextor is te duur.
Ik wil een goede cloneCD support ;-) en support voor Nero 5.x
Wie weet hoe deze soap moet aflopen?
Plextor 24 speed
voor: 4 mb buffer, snel, goede service, regelmatig nieuwe firmwares.
tegen: DUUR, geen cloneCD support??? SD2 kan ik toch gewoon lezen met mijn 40 speed cd-rom en branden via cloneCD met de plextor of zie ik het fout.
geen uitschakelbare justspeed
A-open 20 speed
Voor: Goedkoop, snel, uitschakelbare Justspeed, alles wat een brander nodig heeft
tegen: langzamer dan plextor, service onbekend en firmware updates onbekend?
Lite-on 24 speed
Voor:Goedkoop, alles wat een brander nodig heeft, snel, goede cloneCD support voor SD1 en SD2.
Tegen: justspeed niet uitschakelbaar, service twijfelachtig, firmware updates niet probleemloos.
Conclusie: IK weet niet welke te kiezen. Gevoel zegt Plextor. Verstand zegt Plextor is te duur.
Ik wil een goede cloneCD support ;-) en support voor Nero 5.x
Wie weet hoe deze soap moet aflopen?