Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 22:23
Vandaag is dit kaartje aangekomen en ik zou dit enkel voor bluetooth gebruiken gezien mijn Asrock B550m pro4 dit niet onboard heeft. Na veel gepruts met drivers kan ik nog steeds geen apparaten vinden. Weten jullie of een antenne nodig is voor enkel de bluetooth ?

Inventaris

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Antennes zijn wel nodig en zelfs al was dat niet het geval, ik denk dat je pc-kast de signalen nogal dempt ;)

Naast antennes heb je ook nog pigtails nodig, welke pigtail hangt van de antenneaansluitingen (mmcx, u.fl/ipex, etc.) op het kaartje af.

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 15-06-2021 17:43 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 22:23
Ok dan een andere misschien ietwat domme vraag: waarom zou je dit alles voor bluetooth doen als je een eenvoudige USB dongle kan steken?
Dat had ik toch beter gedaan niet?

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@tboheeren Je had genoeg gehad aan deze bijvoorbeeld. Gebruik ik voor diverse controllers aan een RetroArch gamepc (emulators)

TP-Link Bluetooth 4.0 Nano USB Adapter, Supports Windows 10 / 8.1 / 8/7 / XP, Plug and play, Compatible with Headphones, Speakers, Bluetooth Mouse, Keyboard, PS4 (UB400) https://www.amazon.nl/dp/...A07R?_encoding=UTF8&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik denk dat je beter iets als https://www.amazon.nl/-/en/dp/B085M7VPDP/ kan kopen. Zelfde kaartje, maar dan inclusief pigtails en antennes. En maar een paar euro duurder (23 euro inclusief verzending) dan de laagste prijs voor een los kaartje.

[ Voor 6% gewijzigd door spone op 15-06-2021 19:29 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512