Welke user die in HK kan houd mij op de hoogte ?

Pagina: 1
Acties:

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn topic over het Flash filmpje van the asian Dr.Dre zal wel in HK staan.

Wie wil mij ff op de hoogte houden van de reacties ?

Greetz,
Capo.

P.s. Wel fijn dat die karate flash filmpjes wel in SG mogen en mijn flash dat niet mag.

Maak de regels nog krommer en sluit GoT gewoon |:(

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:40

Destruction

(ex-)Automonteur

Aantal posts : 1681

Mag je er nog niet in dan ?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:55 schreef pier het volgende:
Aantal posts : 1681

Mag je er nog niet in dan ?
misschien een HK-ban :? :)

They made me do it.

• Capo
  • Niet online
Tja ik weet het ook niet. Heb met andere user.. Capoeiristas al net zoveel posts...

En ik heb verdomd veel in technisch gepost met Harley toendertijd.. achja..

't blijft gezellig. Lijkt de tros wel :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Verwijderd

Dat Flash filmpje was volgens mij nog voor de HK, dus niet zeuren. Dat soort zooi gaat tegenwoordig allemaal de HK in.

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 18:01 schreef Capoeirist het volgende:
Tja ik weet het ook niet. Heb met andere user.. Capoeiristas al net zoveel posts...

't blijft gezellig. Lijkt de tros wel :)
huuh :?

• Capo
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 18:02 schreef HlpDsK het volgende:
dus niet zeuren.
Raken we beetje geirriteerd ? Goh wat gek nou.

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 18:01 schreef Capoeirist het volgende:
Dat viel ook vies tegen, heb het even nagekeken een tijdje terug.
Daarnaast had je in de tussentijd met normaal techposten ook al lang en breed de 150 gehaald.

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 18:06 schreef Capoeirist het volgende:

[..]

Raken we beetje geirriteerd ? Goh wat gek nou.
Nee ik ben niet geirriteerd. Maar jij komt weer met gel*l aan over kromme regels, terwijl ten tijde van dat Flash filmpje de HK er niet eens was volgens mij. Dus idd .. zeur niet zo.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Filmpje is niet eens leuk :P

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:19

backupdevice

No Risk , Full Push

tis weer gezelli onderling

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

Nee ik ben niet geirriteerd. Maar jij komt weer met gel*l aan over kromme regels, terwijl ten tijde van dat Flash filmpje de HK er niet eens was volgens mij. Dus idd .. zeur niet zo.
Pissed is een beter woord. Lees je zelf eens terug zeg. ;)
Icoontje (understatement) doet de stelling ook geen goed. :)

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 18:42 schreef ALepH het volgende:

[..]

Pissed is een beter woord. Lees je zelf eens terug zeg. ;)
Icoontje (understatement) doet de stelling ook geen goed. :)
Nee, ook niet Pissed. Maar meneer beweert dat karaktefilmpjes in SG mogen, wat niet zo is. En meneer vindt de regels krom, gebaseerd op een stelling van hemzelf die gewoon niet waar is. Meneer gelooft in z'n eigen verhaaltjes, en daar heb ik verder geen boodschap aan.

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 17:53 schreef Capoeirist het volgende:

Maak de regels nog krommer en sluit GoT gewoon |:(
Gelijk heb je Capoeirist !! ; :)

Discriminatie moet je blijven bestrijden ook al is de (schijnbare) overmacht van elkaar bijvallende machtswellustelingetjes nog zo groot !!! :( :(

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De HK was er al met die flashfilmpjes volgens mij...

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 18:54 schreef saviour het volgende:
De HK was er al met die flashfilmpjes volgens mij...
Dat is toch niet zo heel erg van belang?
Als er een fout wordt gemaakt bij het uitvoeren van het beleid kun je de crew daar gewoon op dat moment op wijzen.
Later op een onvriendelijke manier proberen daar rechten aan te ontlenen of iets in die richting kan natuurlijk niet.

• saviour
  • Niet online
Het gaat mij er niet ff niet om op wat voor manier de crew ergens op gewezen wordt. Het gaat mij erom dat HlpDsK aangeeft dat het allemaal nergens opslaat omdat de HK er toen nog niet was, ik d8 van wel. That's all.

Verwijderd

Nee, ook niet Pissed. Maar meneer beweert dat karaktefilmpjes in SG mogen, wat niet zo is. En meneer vindt de regels krom, gebaseerd op een stelling van hemzelf die gewoon niet waar is. Meneer gelooft in z'n eigen verhaaltjes, en daar heb ik verder geen boodschap aan.
Dat geloof ik wel en is ook zo, maar jij zei dat je niet geirriteerd/pissed was maar dat is blijkbaar wel zo. ;)
En dan kan je best wel zeggen dat je "not amused" bent, to say the least.

En dat "meneer" gedoe duidt niet op luchtige gedachten, maar sterk op irritatie. En dat mag je best uiten, toch ?

edit:

Laat ik er wel even bij zeggen dat ik het met je eens ben, maar het ging me hier meer even over het niet geirriteerd zijn. That's all en yup, waar bemoei ik me mee. /quit

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 19:10 schreef saviour het volgende:
Het gaat mij er niet ff niet om op wat voor manier de crew ergens op gewezen wordt.
Nee inderdaad niet.
Maar wel dat er nu krampachtig geprobeerd wordt om te zeggen dat het beleid niet goed nageleefd wordt, maar dit is niet de manier en de gelegenheid, en daarnaast is het volgens mij ook onjuist.

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 19:12 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Nee inderdaad niet.
Maar wel dat er nu krampachtig geprobeerd wordt om te zeggen dat het beleid niet goed nageleefd wordt, maar dit is niet de manier en de gelegenheid, en daarnaast is het volgens mij ook onjuist.
Je kunt nu wel een discussie met mij aan proberen te gaan, maar dat is nutteloos aangezien ik iets anders postte dan dat :)

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 19:15 schreef saviour het volgende:

[..]

Je kunt nu wel een discussie met mij aan proberen te gaan, maar dat is nutteloos aangezien ik iets anders postte dan dat :)
Dan begrijp je me niet goed, ik probeer de discussie hier daarover af te kappen :)

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 19:16 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Dan begrijp je me niet goed, ik probeer de discussie hier daarover af te kappen :)
Okeej :P
Ook goe.

• Capo
  • Niet online
Whahaha :D schitterend weer.

Sluit maar hoor :) Wat een volk hier Whahaha :+

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:33

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zaterdag 18 augustus 2001 12:21 schreef Capoeirist het volgende:
Whahaha :D schitterend weer.

Sluit maar hoor :) Wat een volk hier Whahaha :+
Kun je dan niet gewoon je oude nick even gebruiken om in de HK te kijken, of ben ik nu te dom?

De islam kan uw vrijheid schaden

• Capo
  • Niet online
oude nick kan er ook niet in.

Je hebt niet genoeg techposts.. tuurlijk :)

sluit dit topic maar. Ik ga wel net zoals de rest gewoon onzinnige "nieuwe!" tech posts plaatsen zodat ik topics in de gaten kan houden.
Triest want got hoort hier niet om te draaien als ik sommige mensen moet geloven.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 20:26
WAAROM heeft deze meneer geen HK toegang :?

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:36

d-Frag

74% completed

Op zaterdag 18 augustus 2001 13:00 schreef Wesley het volgende:
WAAROM heeft deze meneer geen HK toegang :?
Lijkt me een foutje, maarja in de tijd die aan deze thread verspild is had hij ook al de moeite kunnen nemen om die toegang alsnog bij de admins aan te vragen.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Pagina: 1