My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Mag je er nog niet in dan ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
misschien een HK-banOp vrijdag 17 augustus 2001 17:55 schreef pier het volgende:
Aantal posts : 1681
Mag je er nog niet in dan ?
They made me do it.
En ik heb verdomd veel in technisch gepost met Harley toendertijd.. achja..
't blijft gezellig. Lijkt de tros wel
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
Verwijderd
huuhOp vrijdag 17 augustus 2001 18:01 schreef Capoeirist het volgende:
Tja ik weet het ook niet. Heb met andere user.. Capoeiristas al net zoveel posts...
't blijft gezellig. Lijkt de tros wel
Raken we beetje geirriteerd ? Goh wat gek nou.Op vrijdag 17 augustus 2001 18:02 schreef HlpDsK het volgende:
dus niet zeuren.
Verwijderd
Dat viel ook vies tegen, heb het even nagekeken een tijdje terug.Op vrijdag 17 augustus 2001 18:01 schreef Capoeirist het volgende:
Daarnaast had je in de tussentijd met normaal techposten ook al lang en breed de 150 gehaald.
Verwijderd
Nee ik ben niet geirriteerd. Maar jij komt weer met gel*l aan over kromme regels, terwijl ten tijde van dat Flash filmpje de HK er niet eens was volgens mij. Dus idd .. zeur niet zo.Op vrijdag 17 augustus 2001 18:06 schreef Capoeirist het volgende:
[..]
Raken we beetje geirriteerd ? Goh wat gek nou.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
Pissed is een beter woord. Lees je zelf eens terug zeg.Nee ik ben niet geirriteerd. Maar jij komt weer met gel*l aan over kromme regels, terwijl ten tijde van dat Flash filmpje de HK er niet eens was volgens mij. Dus idd .. zeur niet zo.
Icoontje (understatement) doet de stelling ook geen goed.
Verwijderd
Nee, ook niet Pissed. Maar meneer beweert dat karaktefilmpjes in SG mogen, wat niet zo is. En meneer vindt de regels krom, gebaseerd op een stelling van hemzelf die gewoon niet waar is. Meneer gelooft in z'n eigen verhaaltjes, en daar heb ik verder geen boodschap aan.Op vrijdag 17 augustus 2001 18:42 schreef ALepH het volgende:
[..]
Pissed is een beter woord. Lees je zelf eens terug zeg.
Icoontje (understatement) doet de stelling ook geen goed.
Verwijderd
Gelijk heb je Capoeirist !! ;Op vrijdag 17 augustus 2001 17:53 schreef Capoeirist het volgende:
Maak de regels nog krommer en sluit GoT gewoon
Discriminatie moet je blijven bestrijden ook al is de (schijnbare) overmacht van elkaar bijvallende machtswellustelingetjes nog zo groot !!!
Verwijderd
Dat is toch niet zo heel erg van belang?Op vrijdag 17 augustus 2001 18:54 schreef saviour het volgende:
De HK was er al met die flashfilmpjes volgens mij...
Als er een fout wordt gemaakt bij het uitvoeren van het beleid kun je de crew daar gewoon op dat moment op wijzen.
Later op een onvriendelijke manier proberen daar rechten aan te ontlenen of iets in die richting kan natuurlijk niet.
Verwijderd
Dat geloof ik wel en is ook zo, maar jij zei dat je niet geirriteerd/pissed was maar dat is blijkbaar wel zo.Nee, ook niet Pissed. Maar meneer beweert dat karaktefilmpjes in SG mogen, wat niet zo is. En meneer vindt de regels krom, gebaseerd op een stelling van hemzelf die gewoon niet waar is. Meneer gelooft in z'n eigen verhaaltjes, en daar heb ik verder geen boodschap aan.
En dan kan je best wel zeggen dat je "not amused" bent, to say the least.
En dat "meneer" gedoe duidt niet op luchtige gedachten, maar sterk op irritatie. En dat mag je best uiten, toch ?
Laat ik er wel even bij zeggen dat ik het met je eens ben, maar het ging me hier meer even over het niet geirriteerd zijn. That's all en yup, waar bemoei ik me mee. /quit
Verwijderd
Nee inderdaad niet.Op vrijdag 17 augustus 2001 19:10 schreef saviour het volgende:
Het gaat mij er niet ff niet om op wat voor manier de crew ergens op gewezen wordt.
Maar wel dat er nu krampachtig geprobeerd wordt om te zeggen dat het beleid niet goed nageleefd wordt, maar dit is niet de manier en de gelegenheid, en daarnaast is het volgens mij ook onjuist.
Je kunt nu wel een discussie met mij aan proberen te gaan, maar dat is nutteloos aangezien ik iets anders postte dan datOp vrijdag 17 augustus 2001 19:12 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet.
Maar wel dat er nu krampachtig geprobeerd wordt om te zeggen dat het beleid niet goed nageleefd wordt, maar dit is niet de manier en de gelegenheid, en daarnaast is het volgens mij ook onjuist.
Verwijderd
Dan begrijp je me niet goed, ik probeer de discussie hier daarover af te kappenOp vrijdag 17 augustus 2001 19:15 schreef saviour het volgende:
[..]
Je kunt nu wel een discussie met mij aan proberen te gaan, maar dat is nutteloos aangezien ik iets anders postte dan dat
OkeejOp vrijdag 17 augustus 2001 19:16 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Dan begrijp je me niet goed, ik probeer de discussie hier daarover af te kappen
Ook goe.
Sluit maar hoor
Kun je dan niet gewoon je oude nick even gebruiken om in de HK te kijken, of ben ik nu te dom?Op zaterdag 18 augustus 2001 12:21 schreef Capoeirist het volgende:
Whahahaschitterend weer.
Sluit maar hoorWat een volk hier Whahaha
De islam kan uw vrijheid schaden
Je hebt niet genoeg techposts.. tuurlijk
sluit dit topic maar. Ik ga wel net zoals de rest gewoon onzinnige "nieuwe!" tech posts plaatsen zodat ik topics in de gaten kan houden.
Triest want got hoort hier niet om te draaien als ik sommige mensen moet geloven.
Lijkt me een foutje, maarja in de tijd die aan deze thread verspild is had hij ook al de moeite kunnen nemen om die toegang alsnog bij de admins aan te vragen.Op zaterdag 18 augustus 2001 13:00 schreef Wesley het volgende:
WAAROM heeft deze meneer geen HK toegang
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -