Ik ben bezig electra voor te bereiden voor de keuken in onze nieuwe woning.
Er zit een bestaande perilex contactdoos die we naar de andere kant van de muur doorgetrokken hebben.
Deze bevat 2x bruin, 2x blauw en een aarde.
In de meterkast zit deze aangesloten op een hager MB699 B16.
:strip_exif()/f/image/ADn9CONZMGJm6dEShaDebg8u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sQUaQr5J2g0ZDVN35nPlZMCJ.jpg?f=fotoalbum_large)
In de installatie handleiding van de Smeg (en achter op de oven) staan diverse manieren om hem aan te sluiten. Als vermogen staat 8300W genoemd.
:strip_exif()/f/image/zmP12dAbNCM8zIIjeH7pT1Dc.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zit een vaste stekker aan de SMEG.
Zit nu met een paar (n00b) vragen;
- klopt het dat er maar 2x bruin aangesloten zit in de meterkast, of moet ik dit nog aanpassen?
- zoals gezegd heb ik de wcd verlegd en dus los gehaald. maakt het nu in deze aansluiting nog uit welke neutraal ik bij welke fase aansluit in de wcd? if so, hoe ga ik dat na? (kan niet even 1 groep eruit gooien in de meterkast
)
- de diverse schema's voor opties om de oven aan te sluiten, waar wordt ik geacht die aanpassing te doen? Zit dat ergens in de oven en moet dat matchen met hoe de perilex in huis is aangesloten, of is dit puur een indicatie dat een van die schakelingen in huis gaat werken met deze oven?
Er zit een bestaande perilex contactdoos die we naar de andere kant van de muur doorgetrokken hebben.
Deze bevat 2x bruin, 2x blauw en een aarde.
In de meterkast zit deze aangesloten op een hager MB699 B16.
:strip_exif()/f/image/ADn9CONZMGJm6dEShaDebg8u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sQUaQr5J2g0ZDVN35nPlZMCJ.jpg?f=fotoalbum_large)
In de installatie handleiding van de Smeg (en achter op de oven) staan diverse manieren om hem aan te sluiten. Als vermogen staat 8300W genoemd.
:strip_exif()/f/image/zmP12dAbNCM8zIIjeH7pT1Dc.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zit een vaste stekker aan de SMEG.
Zit nu met een paar (n00b) vragen;
- klopt het dat er maar 2x bruin aangesloten zit in de meterkast, of moet ik dit nog aanpassen?
- zoals gezegd heb ik de wcd verlegd en dus los gehaald. maakt het nu in deze aansluiting nog uit welke neutraal ik bij welke fase aansluit in de wcd? if so, hoe ga ik dat na? (kan niet even 1 groep eruit gooien in de meterkast
- de diverse schema's voor opties om de oven aan te sluiten, waar wordt ik geacht die aanpassing te doen? Zit dat ergens in de oven en moet dat matchen met hoe de perilex in huis is aangesloten, of is dit puur een indicatie dat een van die schakelingen in huis gaat werken met deze oven?