bwerg schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:57:
[...]
"Je pompoen belasten over ...etc"?
Los van je hele youtube-probleem, wel een tip: Lees je eigen posts even terug voordat je op "verstuur" klikt. Controleer even of alles wel goed geschreven en duidelijk is. Bedenk dan ook of iemand die niet in jouw schoenen staat je uitleg en gedachten wel gaat kunnen volgen, en of je niet de helft van je redenering weglaat. Dat communiceert wat beter.
Nu moeten we maar proberen om je probleem en gedachtengang te zoeken tussen de teksten over pompoenen en talen die we niet kunnen begrijpen en offline ingelogd zijn. En nee, het ligt niet aan anderen dat ze jouw definities van woorden niet snappen.
Nog eens special voor jou ( die geen voorbijgaande gagjes of mopjes kent ! )
Maar als eerst dat, ... het is geen zoals je schrijft ''gedachtengang'' en wel is gedachtegang de rest bij jouw zogenaamde posts wil ik niet verder corrigeren !
Dus vertel ik hier nog eens dat het probleem was volgende ...simpel uitgelegd en als je niet begrijpt heb je pech !
Ik log in YouTube kijk ik bepaalde filmpje en daar onder of daarover geef ik eigen commentaar,
vervolgens ga ik uitloggen bij YouTube en zo uitgelogd zie ik natuurlijk eigen commentaar wel terug netjes en volledig zoals ik die geschreven al heb ...
Maar weleens uitgelogd als ik ben en sommige commentaren en/ of beoordelingen zie ik geen spoor van ( dus ALS ik uitgelogd ben ! ) ...
Zodra ik terug INgelogd wel ben meteen zie ik WEL terug mijn bepaalde en of betreffende commentaar ...
Best verwarrend ....he ?
Nou als je zoiets nog steeds niet begrijpt dan heb jij wel een pompoen die slechts eigen taal kent en geen respect ( of gevoel voor hulp ) voor iemands anders schrift heeft maar aandacht besteed alleen maar wel bij iemand zoals ik schrijf fouten te lezen ! ...