YouTube - Geplaatste commentaar niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 5.187 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
:?
Bij YouTube plaats ik ergens bij bepaalde filmpje eigen commentaar en als ik uitgelogd ben zie ik betreffende commentaar offline absoluut niet meer ...
Maar toch en pas als ik opnieuw ingelogd heb zie ik weer en terug mijn eigen commentaar wel ..
Absoluut ben ik zeker ( ! denk namelijk zo pffff ) dat het aan instellingen niet ligt dat, heb alles door elk hoekje van instellingen doorgelopen en red ik me niet meer, i.v.m. die verschijnsel dus en die op te lossen ...
Iemand a.u.b. een idee ?

Beste antwoord (via LuiRo op 16-06-2021 19:01)

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:44
Staat ook zo in de Youtube hulp:

https://support.google.com/youtube/answer/9482361?hl=en
Block a commenter

To hide comments from a specific viewer:

- Find a comment they’ve left on your channel or video.
- Next to the comment, select More

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:24

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Bedoel je een 'reactie' of iets anders? Ik kan alleen bedenken dat je hem dan óf niet goed plaatst óf dat het een niet-openbare reactie is... maar eerlijk gezegd nodigt je topicstart niet echt uit om je te helpen. Slecht Nederlands, weinig info, weinig geprobeerd (althans, het staat er niet in) dus misschien moet je hem nog even flink aanpassen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je topic is ietwat aan de karige kant (en totaal in het verkeerde subforum). Heb je dit probleem met YouTube in een browser (zo ja, welke browser) of app, welk OS, cookies verwijderd?

Zou je iets meer toe kunnen lichten?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 22:13

heuveltje

KoelkastFilosoof

LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 13:39:
:?
Bij YouTube plaats ik ergens bij bepaalde filmpje eigen commentaar en als ik uitgelogd ben zie ik betreffende commentaar offline absoluut niet meer ...
Maar toch en pas als ik opnieuw ingelogd heb zie ik weer en terug mijn eigen commentaar wel ..
Absoluut ben ik zeker ( ! denk namelijk zo pffff ) dat het aan instellingen niet ligt dat, heb alles door elk hoekje van instellingen doorgelopen en red ik me niet meer, i.v.m. die verschijnsel dus en die op te lossen ...
Iemand a.u.b. een idee ?
Geen expert, maar naar wat ik begrijp :
-Sommige kanalen hebben aanstaan dat je berichten pas getoond worden nadat een moderator ze hebben goedgekeurd.
-Youtube heeft een vrij streng filter wat "beledigende termen" filtert in de comments.
-Als er heel veel comments zijn, gooit youtube er een algoritme overheen om de volgorde te bepalen.
Daarbij kunnen oudere posts boven de jouwe komen te staan.

Echter als je zelf ingelogd bent dan laat youtube wel je eigen commentaren zien, ook al zijn ze niet goedgekeurd/staan ze onderin.

[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 15-06-2021 13:52 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Outerspace schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 13:44:
Je topic is ietwat aan de karige kant (en totaal in het verkeerde subforum). Heb je dit probleem met YouTube in een browser (zo ja, welke browser) of app, welk OS, cookies verwijderd?

Zou je iets meer toe kunnen lichten?
Probleem is het absoluut niet blijvend en ik heb ook helemaal niets beledigend ergens op YouTube geschreven !
Het gaat om gewoon dat ik eigen commentaar niet OFFline kan zien, en dit heeft NIETS met cookies nu te maken en dergelijks ..
Ik ben gewoon bezig bij bepaalde thema en of kanaal waar ik op vaak commentaren en suggesties geef of schrijf ik die daar vaak, soms dan zie ik commentaar ( ! bij dezelfde thema's en dezelfde eigenaar of plaatser ) wel en soms dus niet ( ! als ik OFFline dus ben ! ) ..
Gebruik ik Firefox, en ja ik heb dus eigen twijfels zoals hier iemand noemde zoiets, dat bij bij bepaalden filmpjes eigenaar heeft eigen ook regels ingesteld over kritische commentaren en dergelijks en ev. wil ze als eerst goedkeuren ...ofzo ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:24

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ehhmmm hoe kun je in hemelsnaam ook maar iets verwachten te zien als je offline bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:18:
[...]

Probleem is het absoluut niet blijvend en ik heb ook helemaal niets beledigend ergens op YouTube geschreven !
Het gaat om gewoon dat ik eigen commentaar niet OFFline kan zien, en dit heeft NIETS met cookies nu te maken en dergelijks ..
Ik ben gewoon bezig bij bepaalde thema en of kanaal waar ik op vaak commentaren en suggesties geef of schrijf ik die daar vaak, soms dan zie ik commentaar wel en soms dus niet ( ! als ik OFFline dus ben ! ) ..
Gebruik ik Firefox, en ja ik heb dus eigen twijfels zoals hier iemand noemde zoiets, dat bij bij bepaalden filmpjes eigenaar heeft eigen ook regels ingesteld over kritische commentaren en dergelijks en ev. wil ze als eerst goedkeuren ...ofzo ?
Vind het niet gek dat als je offline bent (dus geen internetverbinding) dat Youtube niet heel goed werkt ;)
Je bent dus niet offline maar uitgelogd, twee heel verschillende dingen.
Waarom ben je er zo zeker van dat het niet aan cookies ligt?
Wat gebeurt er als je in een andere browser het probeert? En wat gebeurt er met een andere computer/telefoon?

Je mag er best wel een klein beetje moeite in steken wil je nuttige antwoorden kunnen krijgen ;) Zo weten we niet of je een telefoon, desktop, laptop of slimme koelkast gebruikt, hoe je dit test anders dan 'offline' en of het op 1 kanaal gebeurt of op meerdere en hoe lang geleden je de comments geplaatst hebt.
Nu zeg je niet heel veel meer dan 'zonder internet werkt mijn youtube niet'...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Icephase schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:25:
Ehhmmm hoe kun je in hemelsnaam ook maar iets verwachten te zien als je offline bent?
Ik weet niet wat je met die vraag bedoel ...maar oké ...
Weet jijzelf wel en/of is het je bekend überhaupt dat je eigen bepaalde commentaar onder een of ander daar filmpje op YouTube wel zou moeten kunnen ook als je offline ( ! als je dus uitgelogd van YouTube bent ) bent zien ..
En dat is dus juist wat ik soms niet kan ... :|

[ Voor 4% gewijzigd door LuiRo op 15-06-2021 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:45
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:32:
[...]

Ik weet niet wat je met die vraag bedoel ...maar oké ...
Weet jijzelf wel en/of is het je bekend überhaupt dat je eigen bepaalde commentaar onder een of ander daar filmpje op YouTube wel zou moeten kunnen ook als je offline ( ! als je dus uitgelogd van YouTube bent ) bent zien ..
En dat is dus juist wat ik soms niet kan ... :|
In je startpost zeg je letterlijk "zie ik betreffende commentaar offline absoluut niet meer", maar 'offline' betekent dat je niet op internet zit. En dan ga je sowieso niks van YouTube zien natuurlijk. En nu heb je het weer over 'offline', maar dat betekent niet wat jij misschien denkt.

Offline en uitgelogd zijn niet hetzelfde. Jij bedoelt waarschijnlijk altijd 'uitgelogd'. Door de verkeerde termen te gebruiken maak je het verwarrend ;)

Verder kan het best zijn dat de eigenaar van het filmpje de instellingen zo heeft staan dat reacties eerst goedgekeurd moeten worden, voordat ze zichtbaar worden. Als jij ingelogd bent, dan zie je waarschijnlijk wel je eigen reactie, omdat jij 'm geplaatst hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door Hahn op 15-06-2021 17:38 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
RGAT schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:25:
[...]

Vind het niet gek dat als je offline bent (dus geen internetverbinding) dat Youtube niet heel goed werkt ;)
Je bent dus niet offline maar uitgelogd, twee heel verschillende dingen.
Waarom ben je er zo zeker van dat het niet aan cookies ligt?
Wat gebeurt er als je in een andere browser het probeert? En wat gebeurt er met een andere computer/telefoon?

Je mag er best wel een klein beetje moeite in steken wil je nuttige antwoorden kunnen krijgen ;) Zo weten we niet of je een telefoon, desktop, laptop of slimme koelkast gebruikt, hoe je dit test anders dan 'offline' en of het op 1 kanaal gebeurt of op meerdere en hoe lang geleden je de comments geplaatst hebt.
Nu zeg je niet heel veel meer dan 'zonder internet werkt mijn youtube niet'...
Het gaat om desktop en alles als een zonnetje werkt dus, bovendien zoals ik zei ben zeker dat niet om cookies gaat doordat ik sommige commentaren wel kan zien en sommige dan niet ..
Waarom ben ik zeker ?
Simpel doordat als ik browser sluit heb ik ingesteld dat die automatisch cookies weg moeten, en als ik terug ben sommige commentaren zie ik dan vervolgens sommige niet ..
Daarom zeg ik dat ik twijfel ( ?? ) misschien eigenaar wel eerst commentaar goedkeuren wil ....ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:36:
[...]

In je startpost zeg je letterlijk "zie ik betreffende commentaar offline absoluut niet meer", maar 'offline' betekent dat je niet op internet zit. En dan ga je sowieso niks van YouTube zien natuurlijk. En nu heb je het weer over 'offline', maar dat betekent niet wat jij misschien denkt.

Offline en uitgelogd zijn niet hetzelfde. Jij bedoelt waarschijnlijk altijd 'uitgelogd'. Door de verkeerde termen te gebruiken maak je het verwarrend ;)

Verder kan het best zijn dat de eigenaar van het filmpje de instellingen zo heeft staan dat reacties eerst goedgekeurd moeten worden, voordat ze zichtbaar worden. Als jij ingelogd bent, dan zie je waarschijnlijk wel je eigen reactie, omdat jij 'm geplaatst hebt.
Ah ga maar nu niet filosoferen, uitloggen bij YouTube betekend gewoon dat je daar Offline bent maar bekijken je toch ook Offline kan alles ... ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hahn
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:44:
[...]

Ah ga maar nu niet filosoferen, uitloggen bij YouTube betekend gewoon dat je daar Offline bent maar bekijken je toch ook Offline kan alles ... ;)
Wat ik doe is niet filosoferen, en wat jij doet is niet logisch. Je bent niet offline op YouTube, je bent uitgelogd. Nogmaals: offline zijn betekent letterlijk dat je niet online bent, niet op internet. Zoals jij het woord gebruikt klopt niet. Punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
[...]

Nee. Offline is geen internet verbinding hebben. Uitgelogd betekent dat je bent uitgelogd.

Ik denk dat ik wel weet wat de reden is, dit klinkt als een shadowban.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:12
[...]

Als mensen je willen helpen, helpt het niet om zo te reageren..

Offline is totaal wat anders dan uitgelogd, echt totaal 2 verschillende dingen

Ik gok zelf ook op een shadowban.

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 15-06-2021 17:48 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:46:
[...]

Wat ik doe is niet filosoferen, en wat jij doet is niet logisch. Je bent niet offline op YouTube, je bent uitgelogd. Nogmaals: offline zijn betekent letterlijk dat je niet online bent, niet op internet. Zoals jij het woord gebruikt klopt niet. Punt.
Oke laat maar je jouw zin geven het maak me niet uit hoe jij dat begrijpt, maar weet jij wat te vertellen over hoezo ik mijn eigen commentaar soms niet zien kan als ik uitgeloogd bij YouTube ben ??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:52:
[...]

Oke laat maar je jouw zin geven het maak me niet uit hoe jij dat begrijpt, maar weet jij wat te vertellen over hoezo ik mijn eigen commentaar soms niet zien kan als ik uitgeloogd bij YouTube ben ??
Zoals anderen al zeggen.. Shadowban. En als ik je reacties hier zie op mensen die je daadwerkelijk willen helpen, wordt die optie steeds logischer. Dan zie je je eigen comments wel, maar de rest van het internet niet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:53:
[...]

Zoals anderen al zeggen.. Shadowban. En als ik je reacties hier zie op mensen die je daadwerkelijk willen helpen, wordt die optie steeds logischer. Dan zie je je eigen comments wel, maar de rest van het internet niet.
Geen antwoord dus...tnx ...iemand wat beters dan ? :-(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:52:
[...]

Oke laat maar je jouw zin geven het maak me niet uit hoe jij dat begrijpt
Je geeft me mijn zin niet, dat is gewoon hoe het werkt. En je zinnen zijn overigens vrij lastig te lezen...
maar weet jij wat te vertellen over hoezo ik mijn eigen commentaar soms niet zien kan als ik uitgeloogd bij YouTube ben ??
Ik heb al aangegeven wat het kan zijn, maar naar mate je meer post, lijkt een shadowban de logischere conclusie te worden.
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:54:
[...]

Waarom is dat geen antwoord :? :? Het is misschien niet wat je wilt horen, maar dat heet pech hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Hahn op 15-06-2021 17:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• corset
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:54:
[...]

Het is een antwoord.. het is alleen niet het antwoord wat je wil horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:54:
[...]
Je geeft me mijn zin niet, dat is gewoon hoe het werkt. En je zinnen zijn overigens vrij lastig te lezen...

[...]

Ik heb al aangegeven wat het kan zijn, maar naar mate je meer post, lijkt een shadowban de logischere conclusie te worden.
Ookee jouw zin dan nogmaals ;) maar het gaat om dat wee nu nieuwe discussie over op je zin moeten openen en juist ik zelf in dat geen zin heb ..
Tnx mensen op jullie mooie hulp ... topic van mij mag nu dicht .....zal verder zelf uitzoeken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:56:
[...]

Het is een antwoord.. het is alleen niet het antwoord wat je wil horen.
Klopt soort antwoord is het wel en jammer genoeg is het dat je overtuigd bent dat juist en goed is ...maar oké het hoef verder niet ik heb geen zin in filosoferen ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• corset
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:00:
[...]

Klopt antwoord is het en jammer genoeg is het dat je overtuigd bent dat juist en goed is ...maar oké het hoef verder niet ik heb geen zin in filosoferen ...
Volgens mij is niemand aan het filosiferen. Wat voor antwoord verwacht je dan? Je wil hulp, mensen geven je opties. Maar je kaatst elke optie weg want "Het is filosiferen". |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Nu online
Geef anders eens een voorbeeld van een comment die jij hebt geplaatst op youtube, dan kunnen wij zien of we je comment wel kunnen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:01:
[...]

Volgens mij is niemand aan het filosiferen. Wat voor antwoord verwacht je dan? Je wil hulp, mensen geven je opties. Maar je kaatst elke optie weg want "Het is filosiferen". |:(
Nou vertel me dan welk antwoord hier volgens jou is het goed en/of juist ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Marber schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:02:
Geef anders eens een voorbeeld van een comment die jij hebt geplaatst op youtube, dan kunnen wij zien of we je comment wel kunnen zien
Nee je kan deze taal daar niet begrijpen....zover ben je nog niet ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:29

Nogne

>.<

LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:02:
[...]

Shadowban

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marber
  • Nu online
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:04:
[...]

Nee je kan deze taal daar niet begrijpen....zover ben je nog niet ..
Huh. Waarom zou ik een taal niet kunnen begrijpen. Je hebt geen idee wie ik ben en welke talen ik spreek

[ Voor 48% gewijzigd door Marber op 15-06-2021 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:02:
[...]

Laten we kijken:

1.) Een niet openbare reactie (uit de eerste post)
2.) Vraag om welke browser, app, cookies etc etc (uit de tweede post)
3.) Volgorde algoritme (uit de derde post)
4.) Shadowban, wat meerdere mensen zeggen
5.) Vraag van @Marber , waar je natuurlijk ontwijkend op reageert

Dus genoeg opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:05:
[...]

Laten we kijken:

1.) Een niet openbare reactie (uit de eerste post)
2.) Vraag om welke browser, app, cookies etc etc (uit de tweede post)
3.) Volgorde algoritme (uit de derde post)
4.) Shadowban, wat meerdere mensen zeggen
5.) Vraag van @Marbo , waar je natuurlijk ontwijkend op reageert

Dus genoeg opties.
Vragen zijn absoluut niet relevant ! en heb wel al geantwoord ....

1)-Openbare reactie is het wel daar
2)-Browser heb al gezegd dat Firefox is en dat om Desktop gaat
3)-Volgorde is het goed omdat iik laatste commentaar gaf en dat betekend dat die nieuwste is !
4)- niemand goede antwoord nog gaf !!
5)-Wat is weer volgens jou afwijkend ??

Als je inlogt je kan volgorde meteen zelf kiezen en op die manier kan je makkelijk metten eigen commentaar zien !
Maar ik kan dat SOMS niet en op dit moment ik weet niet waarom ..

[ Voor 9% gewijzigd door LuiRo op 15-06-2021 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Nu online
Nogmaals, geef een voorbeeld van een comment die je niet ziet als je uitgelogd bent. Dan kunnen wij zien of wij deze comment wel zien. Taal is niet van belang, omdat het gaat of wij de comment kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Marber schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:13:
Nogmaals, geef een voorbeeld van een comment die je niet ziet als je uitgelogd bent. Dan kunnen wij zien of wij deze comment wel zien. Taal is niet van belang, omdat het gaat of wij de comment kunnen zien.
Ne nogmaals zeg ik, die taal daar je kan nooit begrijpen, en vraag ik me af hoezo ben je overtuigd dat je iets kan wat ik niet zal kunnen ?
Beste jij ( we kennen ons toch niet ) deze en op die manier verder te gaan heft geen zin, probleem waarschijnlijk zal opgelost zijn, maar moet ik me nu ( bij YouTube kwestie dus ) meer in verdiepen ...
Ik dacht alleen maar dat ik op die manier hier tot vlottere oplossing komen zal .. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:21:
[...]

Ne nogmaals zeg ik, die taal daar je kan nooit begrijpen, en vraag ik me af hoezo ben je overtuigd dat je iets kan wat ik niet zal kunnen ?
Beste jij ( we kennen ons toch niet ) deze en op die manier verder te gaan heft geen zin, probleem waarschijnlijk zal opgelost zijn, maar moet ik me nu ( bij YouTube dus ) meer in verdiepen ...
Ik dacht alleen maar dat ik op die manier hier tot vlottere oplossing komen zal .. :-(
Je gaat nergens een oplossing vinden als je elke oplossing afslaat met de meest vage redenen.

Veel succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:22:
[...]

Je gaat nergens een oplossing vinden als je elke oplossing afslaat met de meest vage redenen.

Veel succes ermee!
Nee die oplossing of goede of juiste antwoord op vraag waarom is commentaar soms als je bij YouTube uitgelogd bent niet zichtbaar, is het dus niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:29:
[...]

Nee die oplossing of goede of juiste antwoord op vraag waarom is commentaar soms als je bij YouTube uitgelogd bent niet zichtbaar, is het dus niet !
Misschien kunnen ze bij YouTube jouw taal ook niet begrijpen en hebben ze de comments daarom uitgezet voor andere gebruikers? Jij begrijpt de taal wel, dus als je ingelogd bent kun jij de comments lezen. Log je uit dan weten ze niet dat jij het bent dus blijven de comments verborgen. Logisch toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd1 op 15-06-2021 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
[...]

Waar heb je het in godsnaam over? Over wat voor taal hebben we het, en waarom denk jij dat anderen die taal niet zullen kunnen begrijpen? Omdat jij het niet kan? Hoe heb je je reactie dan geplaatst? :+

Plus dat het niet eens om de inhoud van je YouTube-reactie gaat, er wordt naar een link gevraagd, om te kijken of anderen 'm ook (niet) zien 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 15-06-2021 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37334

Denk dat er maar weinig talen zijn die men hier niet begrijpt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Verwijderd1 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:32:
[...]

Misschien kunnen ze bij YouTube jouw taal ook niet begrijpen en hebben ze de comments daarom uitgezet voor andere gebruikers? Jij begrijpt de taal wel, dus als je ingelogd bent kun jij de comments lezen. Log je uit dan weten ze niet dat jij het bent dus blijven de comments verborgen. Logisch toch?
Nee dat is het helaas ook niet antwoord, omdat in profiel bij YouTube is het betreffende taal wel ingesteld en ik ben meer dan 20 jaar zo ingesteld ..
Op andere kant, zoal ik al aangegeven hier heb, dat zijn vele commentaren wel zichtbaar ook als ik dus uitgeloogd ben ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Anoniem: 37334 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:36:
Denk dat er maar weinig talen zijn die men hier niet begrijpt. :D
Sap ik wat je bedoel :) .....maar pfff daar gaat nou niet om en daar gaan we toch niet beginnen 'tis andere thema ettc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Nu online
[...]

Beste jij ( we kennen ons toch niet ) deze en op die manier verder te gaan heft geen zin, probleem waarschijnlijk zal opgelost zijn, maar moet ik me nu ( bij YouTube kwestie dus ) meer in verdiepen ...
Nogmaals de taal is totaal niet relevant om te controleren of wij wel de comment(s) zien. al is het Koreaans, Swahili of Klingon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:39:
[...]

Nee dat is het helaas ook niet antwoord, omdat in profiel bij YouTube is het betreffende taal wel ingesteld en ik ben meer dan 20 jaar zo ingesteld ..
Op andere kant, zoal ik al aangegeven hier heb, dat zijn vele commentaren wel zichtbaar ook als ik dus uitgeloogd ben ..
YouTube werkt met algoritmes. Het kan dus zijn dat sommige van jouw comments als haatdragend / niet-constructief / etc. geclassificeerd zijn (door het systeem) waardoor ze tijdelijk of permanent niet publiek zichtgebaar zijn. Wat de precieze reden is weten wij niet, we weten die inhoud van de berichten niet, we weten de instellingen van de commentsectie onder het filmpje niet, we kennen de algoritmes van YouTube niet (of niet goed genoeg), etc. Je kunt het aan YouTube vragen maar zij hebben waarschijnlijk ook wel wat beters te doen dan een random gebruiker die een paar comments plaatst te helpen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• corset
Ik denk dat het een bepaald niveau comment is, die zal bewijzen waarom TS geshadowbanned is. En daarom er geen link zal komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-05 20:30

Emiel1984

Made in NL

Na het volgen van dit topic voelde ik steeds meer de drang om te reageren op je reacties @LuiRo .
Je hebt duidelijk problemen met de (Nederlandse en technische) taal die hier gesproken wordt, maar dat is niet erg. Zelf spreek ik dagelijks met mensen die de Nederlandse taal niet goed spreken.

Echter is het wel goed dat je dit zelf ook beseft als mensen de tijd nemen om je vraag te beantwoorden.
Als je dit beseft zal je wellicht kunnen begrijpen dat mensen je niet meer kunnen volgen. Ze begrijpen je reacties niet. Ik begrijp je reacties overigens voor het grootste deel ook niet.

Alle nodige informatie die is gevraagd om je te helpen heb je tot nu toe niet gegeven.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:39:
[...]

YT bestaat pas 16 jaar….vanwege deze opmerking ga ik ervan uit dat TS uit de toekomst komt en een taal gebruikt voor zijn YouTube comments die ergens in de komende 4 jaar nog uitgevonden moet worden. Back to the future scenario zeg maar. Nu heb ik die film al gezien dus check ik verder maar uit bij dit topic, geen eer aan te behalen (wel smakelijk gelachen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:36:
[...]

Waar heb je het in godsnaam over? Over wat voor taal hebben we het, en waarom denk jij dat anderen die taal niet zullen kunnen begrijpen? Omdat jij het niet kan? Hoe heb je je reactie dan geplaatst? :+

Plus dat het niet eens om de inhoud van je YouTube-reactie gaat, er wordt naar een link gevraagd, om te kijken of anderen 'm ook (niet) zien 8)7
Dat ik maar geen enkele eigen reactie of commentaar zien kan, dat zal wel ev. link hier doorgeven kunnen, maar dat is het dus niet zo en ik zie bijna alles daar op YouTube bij discussies..
Zoals ik zeg sommigen reacties/ of commentaren kan ik niet ALS ik uitgelogd ben zien, daarom probeerde ik die kwestie over zoiets hier plaatse zodat ik straks minder mijn pompoen moet belasten over ...etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marber
  • Nu online
Wij kunnen ook uitloggen en het dan controleren. Daarnaast, gaat het om een shadowban, dan zien we jouw comments helemaal niet. Het oplossen van technische problemen is heel vaak dingen uitsluiten. Door te controleren of wij jouw comment(s) kunnen zien (ingelogd, danwel uitgelogt) geeft informatie over waar het eventuele probleem door komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
itons schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:53:
[...]

YT bestaat pas 16 jaar….vanwege deze opmerking ga ik ervan uit dat TS uit de toekomst komt en een taal gebruikt voor zijn YouTube comments die ergens in de komende 4 jaar nog uitgevonden moet worden. Back to the future scenario zeg maar. Nu heb ik die film al gezien dus check ik verder maar uit bij dit topic, geen eer aan te behalen (wel smakelijk gelachen)
Die heb ik bewust zo geschreven ... ;) wist ik dat iemand reageren op zal en nee tis nie zo ben ong. 8/9 jaar op YouTube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Marber schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:57:
Wij kunnen ook uitloggen en het dan controleren. Daarnaast, gaat het om een shadowban, dan zien we jouw comments helemaal niet. Het oplossen van technische problemen is heel vaak dingen uitsluiten. Door te controleren of wij jouw comment(s) kunnen zien (ingelogd, danwel uitgelogt) geeft informatie over waar het eventuele probleem door komt
Nogmaals ( en laatste keer dan ) ....
Bij bepaalde discussie( -s ) op YouTube vele eigen reacties/ of commentaren op bepaalde filmpje zie ik wel als ik op YouTube Uitgelogd ben ....en soms bepaalde eigen reactie zie ik als ik uitgelogd ben niet ..
Weet ik dus niet of gaat dan om reactie-keuring van betreffende commentaar dat, of is het kwestie van wat anders ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Nu online
LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:07:
[...]

Nogmaals ( en laatste keer dan ) ....
Bij bepaalde discussie( -s ) op YouTube vele eigen reacties/ of commentaren op bepaalde filmpje zie ik wel als ik op YouTube Uitgelogd ben ....en soms bepaalde eigen reactie zie ik als ik uitgelogd ben niet ..
Weet ik dus niet of gaat dan om reactie-keuring van betreffende commentaar dat, of is het kwestie van wat anders ..
Nogmaals om een eventuele shadowban uit te sluiten, kijken we graag mee. Maar ik merk dat iedere nuttige vraag niet beantwoord of compleet genegeerd wordt. Het lijkt erop dat je niet geholpen wil worden.

Geef een voorbeeld, dan kunnen we zaken uitsluiten. Als je geen voorbeeld wil geven, ga je ook niet verder geholpen worden...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:12

Ardana

Moderator General Chat

Mens

@LuiRo, de mogelijke oorzaak is gegeven: vermoedelijk heeft jouw YouTube-account een shadowban (vermoedelijk op bepaalde kanalen) te pakken. Dat betekent dat JIJ de enige bent die jouw berichtjes daar kan lezen, maar dat als JIJ niet ingelogd bent, je ze niet kan lezen.

Er is je hulp aangeboden om te controleren of dat daadwerkelijk zo is, maar dan moeten we 'n linkje hebben naar een van jouw posts.

Ook zou je screenshots kunnen plaatsen van wanneer een berichtje wel of niet zichtbaar is (zorg er dan voor dat in het screenshot zichtbaar is of je bent ingelogd, en de URL van de pagina waar je op dat moment bent).

Als je dat allemaal niet wilt, houdt het hier op.

Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:44
Staat ook zo in de Youtube hulp:

https://support.google.com/youtube/answer/9482361?hl=en
Block a commenter

To hide comments from a specific viewer:

- Find a comment they’ve left on your channel or video.
- Next to the comment, select More

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

LuiRo schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:54:
zodat ik straks minder mijn pompoen moet belasten over ...etc
"Je pompoen belasten over ...etc"?

Los van je hele youtube-probleem, wel een tip: Lees je eigen posts even terug voordat je op "verstuur" klikt. Controleer even of alles wel goed geschreven en duidelijk is. Bedenk dan ook of iemand die niet in jouw schoenen staat je uitleg en gedachten wel gaat kunnen volgen, en of je niet de helft van je redenering weglaat. Dat communiceert wat beter.

Nu moeten we maar proberen om je probleem en gedachtengang te zoeken tussen de teksten over pompoenen en talen die we niet kunnen begrijpen en offline ingelogd zijn. En nee, het ligt niet aan anderen dat ze jouw definities van woorden niet snappen.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
bwerg schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:57:
[...]

"Je pompoen belasten over ...etc"?

Los van je hele youtube-probleem, wel een tip: Lees je eigen posts even terug voordat je op "verstuur" klikt. Controleer even of alles wel goed geschreven en duidelijk is. Bedenk dan ook of iemand die niet in jouw schoenen staat je uitleg en gedachten wel gaat kunnen volgen, en of je niet de helft van je redenering weglaat. Dat communiceert wat beter.

Nu moeten we maar proberen om je probleem en gedachtengang te zoeken tussen de teksten over pompoenen en talen die we niet kunnen begrijpen en offline ingelogd zijn. En nee, het ligt niet aan anderen dat ze jouw definities van woorden niet snappen.
Nog eens special voor jou ( die geen voorbijgaande gagjes of mopjes kent ! )
Maar als eerst dat, ... het is geen zoals je schrijft ''gedachtengang'' en wel is gedachtegang de rest bij jouw zogenaamde posts wil ik niet verder corrigeren !
Dus vertel ik hier nog eens dat het probleem was volgende ...simpel uitgelegd en als je niet begrijpt heb je pech !

Ik log in YouTube kijk ik bepaalde filmpje en daar onder of daarover geef ik eigen commentaar,
vervolgens ga ik uitloggen bij YouTube en zo uitgelogd zie ik natuurlijk eigen commentaar wel terug netjes en volledig zoals ik die geschreven al heb ...
Maar weleens uitgelogd als ik ben en sommige commentaren en/ of beoordelingen zie ik geen spoor van ( dus ALS ik uitgelogd ben ! ) ...
Zodra ik terug INgelogd wel ben meteen zie ik WEL terug mijn bepaalde en of betreffende commentaar ...
Best verwarrend ....he ?
Nou als je zoiets nog steeds niet begrijpt dan heb jij wel een pompoen die slechts eigen taal kent en geen respect ( of gevoel voor hulp ) voor iemands anders schrift heeft maar aandacht besteed alleen maar wel bij iemand zoals ik schrijf fouten te lezen ! ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Dank je wel Dark SEDA ( zeer veel dank ! ) het blijkt wel dat dit ook probleem is !
Een paar mensen net zoals ik hadden ze die probleem ( een beeetje op kritische kant commentaren dus ! )
en wat dacht je wij zijn uitgekomen samen dat eigenaar heeft wegens imago eigen filmpjes ingesteld dat geen te kritische zinnen en/ of woorden bij zijn filmpjes hebben zomaar voor ieder dan als die niet ingelogd is en kijken kan wil !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:58
LuiRo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:25:
[...]
en als je niet begrijpt heb je pech !
Nee, nu draai je de boel om. Jij komt mensen hier om hulp vragen. Jij wil iets van ons en niemand is jou hier iets verplicht.
Dus ga het niet hebben over 'geen respect', want de enige die hier geen respect weet te tonen ben je toch echt zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Melkunie schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:38:
[...]

Nee, nu draai je de boel om. Jij komt mensen hier om hulp vragen. Jij wil iets van ons en niemand is jou hier iets verplicht.
Dus ga het niet hebben over 'geen respect', want de enige die hier geen respect weet te tonen ben je toch echt zelf.
Hmmm zie ik jij bent held die probleem uitbreiden wil heh ...maarrr
Wist ik dat zover komen zal, maar oké het probleem is het groots gedeelte opgelost en verdere commentaren over geplaatste kwestie zijn overbodig !
Dank je wel voor je aandacht dus aan die topic dan ..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
LuiRo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:37:
[...]

Dank je wel Dark SEDA ( zeer veel dank ! ) het blijkt wel dat dit ook probleem is !
Een paar mensen net zoals ik hadden ze die probleem ( een beeetje op kritische kant commentaren dus ! )
en wat dacht je wij zijn uitgekomen samen dat eigenaar heeft wegens imago eigen filmpjes ingesteld dat geen te-ktitische zinnen en/ of woorden bij zijn filmpjes hebben zomaar voor ieder dan als die niet ingelogd is en kijken kan wil !
:') en dat is dus die shadowban waar zoveel mensen het al over gehad hebben. Die jij direct weersprak want je zei nooit wat verkeerd.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvdbos
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:24
Melkunie schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:38:
[...]
Laat 'm maar.... Blijkbaar is het goede antwoord iets wat ongerelateerd aan de probleembeschrijving is (tenzij het toch een shadowban is)...

Tijd voor een slotje...

[ Voor 3% gewijzigd door bvdbos op 16-06-2021 19:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:56
Snap wel dat die geblocked is op videos nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
bvdbos schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:54:
[...]

Laat 'm maar.... Blijkbaar is het goede antwoord iets wat ongerelateerd aan de probleembeschrijving is (tenzij het toch een shadowban is)...

Tijd voor een slotje...
Beste jullie ...heh ...hmmm beste ..
Ik had slechts hulp en of advies nodig die heb ik gekregen zoals ik aangegeven heb, maar dus niet van jullie die slechts buiten thema willen gaan en de rest van mensen ook buiten takt willen zetten ..
Zulke individuen zullen nooit zichzelf helpers en/ of behulpzaam moeten noemen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuiRo
  • Niet online
Aschtra schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:55:
Snap wel dat die geblocked is op videos nu
Niemand is op geen enkele video's geblocked of geblockt ...dat slechts denkt je en dat is jouw mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:18

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Er is genoeg hulp aangeboden met de oplossing, maar op deze manier houdt het gewoon op. Topic gaat dan op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.