iPad mini 1 in combinatie met Ziggo Go

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 23:21
Beste tweakers,
Ik gebruik al 3 jaar een iPad mini 1 op zolder als mobiele TV. Nu weet iedereen, die de Ziggo Go app gebruikt, dat de ondersteuning op 21 juni stopt. Ziggo gaat alleen updates geven voor iOS apparaten vanaf iOS 11. Ik heb even gekeken, maar via de browser met zowel Chrome als Safari is Ziggo Go TV niet te gebruiken.
Dit is blijkbaar alleen voor desktops en laptops.

De klantenservice weet het ook eigenlijk niet??!

Mijn vraag is, kan ik Ziggo Go zonder ondersteuning blijven gebruiken of stopt de hele app voor iOS apparaten met iOS 10 en lager? De iPad mini 1 draait iOS 9.3.5.

Beste antwoord (via Yash100 op 26-06-2021 18:14)

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31

FreakNL

Well do ya punk?

In dat geval kun je wellicht beter iets doen met een ouwe laptop met Windows 10. Daar blijft de Ziggo app nog jaren op draaien. Of een goedkopere Android tablet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

"Alles wat ik zeg is gelogen" :)
Ts heeft zijn signature verwijdert.

Door het te verwijderen, kun je geen nieuwe versie meer gebruiken, want de versie van Mei draait al op iOS11

[ Voor 70% gewijzigd door Hackus op 15-06-2021 19:32 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
Ik heb gebeld met Ziggo klantenservice en kreeg een jonge dame aan de lijn. Ze vertelde dat ik na 21 juni de Ziggo app moet verwijderen en opnieuw moet installeren 😏🙄😡. Het niveau is echt ongelooflijk (slecht).......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ik zou dat zeker niet doen omdat je hem dan misschien niet meer kan installeren.

Als je het wel wilt zou ik ZEKER eerst een full-backup maken via iTunes.

Voor de rest zou ik het afwachten. Ik denk dat het nog wel Ff blijft werken. Cross that bridge When You Get there… maw, als het niet meer werkt kun je altijd nog naar andere oplossingen gaan kijken.

[ Voor 71% gewijzigd door FreakNL op 15-06-2021 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04:27
Ze stoppen met de ondersteuning. Dat hoeft niet te betekenen dat de app direct niet meer te gebruiken valt, maar dat is vermoedelijk wel een kwestie van tijd. De eerste iPad Mini is ook wel echt een gedateerd beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
Ik ga zeker de app niet verwijderen en herinstalleren. Dat was niet zo'n slimme opmerking.. Alhoewel kun je via een back up van een andere iOS device het wel terugzetten...
Dit probleem kende en kent de YouTube app ook, maar de webversie van YouTube is gewoon te gebruiken ook op oudere versies van Chrome en Safari.. Wellicht dat als over een tijdje de support voor de Ziggo app stopt, dat ze dan de webversie van Ziggo TV op oudere iPads gaan ondersteunen (heb er een hard hoofd in)....
De Ziggo Go app draait na 30 seconden opstarten gewoon als een zonnetje op de iPad mini...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zou je adviseren naar een andere mini te kijken. De mini 2 was al een bak beter door het retina scherm maar ook die is al ouderwets.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Of voor 6 tientjes een iPad mini2 kopen. Kun je nog op iOS 12.5.4 draaien

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
Ja ik zit twijfelen tussen een iPad mini 2 en iPad Air 2 . Iedereen dank voor de hulp en info🙏🙏🙏🙏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Yash100 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:23:
Ja ik zit twijfelen tussen een iPad mini 2 en iPad Air 2 . Iedereen dank voor de hulp en info🙏🙏🙏🙏
nu een ipad mini 2 kopen is een garantie dat je binnen een jaar een soortgelijk topic weer gaat openen. Beter koop je wat recenters.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Aan de andere kant vind ik het zonde om voor een iPad waar ik 5 uur per week ALLEEN de Ziggo Go app voor gebruik een recente(re) iPad te kopen. Nogmaals dank voor alle hulp en info...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

In dat geval kun je wellicht beter iets doen met een ouwe laptop met Windows 10. Daar blijft de Ziggo app nog jaren op draaien. Of een goedkopere Android tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacIsCool
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:15
Ik zou er nog eens een keer over nadenken, een nieuwe iPad kost 330 349 euro, kan je weer 5-6 jaar prima op kijken met een verse batterij. Ik zit er met 2 op mijn balkom, 1 als TV, 1 voor een spelletje. Ik zit prima op mijn balkonnetje..

Runs everything...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
En het is zover.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Hij doet het niet meer? Dat is al vrij rap.

Hoewel ik fan ben van iPads is dit natuurlijk wel een nadeel en zou ik in deze usecase ook geen verouderde iPad gaan kopen.

iPads zijn prima producten (ik tik dit vanaf mijn 5 jaar oude Air 2 die nog geen kik geeft) maar wel een beetje te duur om voor 1 iets te gebruiken en dan ook nog zo weinig uur per week.

Goedkoop Android tabletje is denk ik beter.

Ik heb trouwens ook nog een iPad2 in gebruik, hangt aan de muur als Domoticz console.

[ Voor 9% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2021 21:51 ]

Pagina: 1