Schutting en buurvrouw

Pagina: 1
Acties:
  • 3.322 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSG
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-05 03:20
Ik zit met het volgende dilemma. Mijn buurvrouw met 5 kinderen en ik met mijn vrouw hebben op hetzelfde moment een rijtjeshuis gekocht. Dat was eerst een woning voor probleemjongeren maar de woningbouwvereniging heeft deze woning in tweeën gesplitst en er twee woningen van gemaakt.

In tuin is een schutting gebouwd dat op de erfafscheiding is geplaatst om aan te geven waar dus de erfafscheiding zit. Nu weet ik dat als een schutting op de erfafscheiding staat de buurvrouw aan haar kant van alles ermee mag doen en wij aan onze kant. Nu hebben wij plantenbakken aan onze kant opgehangen en bloemen in gedaan. Tevens groeit er een klimop die over de lengte van de schutting gaat. Gewoon onschuldig

Mijn buurvrouw is een geval apart. Zij gebruikt de schutting om b.v. de was te drogen en nog veel meer. Zelfs een yogamat Vandaar ook weer een tentzeil. Wat zij dan doet is dat ze haar spullen over de schutting werpt zodat deze ook aan onze kant komen en zelf in de plantenbakken terecht komen met als gevolg dat de kans groot is (en is ook een keer gebeurd) de bloemen kapot gaan en dat wij hele tijd naar haar was zitten te kijken.

Kan dit zomaar wat zij doet?

Ik vind dit nogal asociaal en gooi het steeds van de schutting af maar het dringt bij haar niet echt door en zij doet wel vaker dingen waarbij ze niet nadenkt. Ik vind dat haar spullen gewoon aan haar kant moten blijven.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:34
Heb je dit al met je buurvrouw besproken dat je dit niet prettig vindt? Zo ja, wat zei ze toen?

[ Voor 18% gewijzigd door GermanPivo op 15-06-2021 12:05 ]

9040 Wp | Zendure 11,5 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Nee, daarom kun je het beste even aanbellen, kennismaken en aangeven dat het vervelend voor haar is dat haar schone was in een plantenbak met modder terechtkomt. Uiteraard vraag je haar ook even of ze verder goed op haar plek zit in haar nieuwe huis en ze altijd even kan aanbellen als buur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vind dit nogal asociaal en gooi het steeds van de schutting af maar het dringt bij haar niet echt door en zij doet wel vaker dingen waarbij ze niet nadenkt. Ik vind dat haar spullen gewoon aan haar kant moten blijven.
En heb je al aangebeld met de vraag "beste buurvrouw, leuk u te ontmoeten, hoe gaat het?" En ergens anders in dit gesprek vragen van "Wij vinden het niet zo fijn als u spullen over schutting hangt, zou u dat misschien anders kunnen oplossen?"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:37

Yucon

*broem*

Als je het plantje gaat verpotten met zwarte potgrond terwijl haar witte laken over de schutting hangt zal ze de hint wel begrijpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Yucon op 15-06-2021 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Je buurvrouw mag niks over de schutting gooien. Ze mag inderdaad (in overleg) iets tegen de schutting hangen en ze mag 'm aan haar kant beschilderen e.d. (mits de schutting niet beschadigd raakt daardoor), maar ze mag niet aan jullie kant komen.

Maar de eerste stap hierin is gewoon in gesprek gaan. Het van de schutting af gooien zonder verdere uitleg is net zo asociaal, als je haar gewoon uitlegt dat je daar planten hebt hangen en of ze dat niet meer wil doen is het waarschijnlijk opgelost.

Reageert ze daar niet op dan kun je de gemeente bellen, afhankelijk waar je woont kunnen die bemiddelen of zullen ze je doorsturen naar de wijkagent voor bemiddeling.

[ Voor 14% gewijzigd door Oon op 15-06-2021 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ansichtkaart
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14-12-2024
Het gesprek aan gaan is stap 1 natuurlijk. Al die treiteropties die mensen noemen is natuurlijk niet oke.

de meest makkelijke optie is dr een goede droogmolen geven. zodat jij lekker veel plantjes kan hangen en ze niet oog om oog tand om tand gaat doen als zij niet mag doen met de schutting wat ze wil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05 22:26
Ik mis in dit topic wel echt je eigen inbreng: wat heb je zelf al gedaan om het op te lossen? Behalve het spul eraf gooien de kant van de buurvrouw op. Misschien niet heel constructief van me, maar ik vind het nauwelijks "topic waardig". Ga even in gesprek met je buurvrouw, verwelkom haar vriendelijk in de buurt en bespreek het even met haar.

Eigenlijk zeg ik daarmee ook niets anders dan mijn bovenburen. Maar ik verbaas me echt over dit soort topics die in vele soorten en maten als paddenstoelen uit de grond schieten.
@ansichtkaart Een droogmolen geven? 8)7 Er zijn wel grenzen hè.

[ Voor 14% gewijzigd door Arjan90 op 15-06-2021 12:14 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Geweldig dat tegenwoordig de eerste optie die bij mensen opkomt is om het op een internetforum te gaan vragen. Altijd leuk dit soort topics :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02-2023
Nee, mag niet.

En nu even aanbellen idd. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Misschien eerst met de buurvrouw gaan praten?

Overigens is dit wel echt rijdende rechter maand zo zeg, dit soort "omg m'n buren!!!" topics schieten uit de grond

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jannus66
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 02-05 10:46
Is het nou echt niet in je botte hersens op gekomen om eens met de buurvrouw te gaan praten ipv hier een nietszeggend topic neer te plempen? Kun je wel zelf je veters strikken?
Sorry hoor, maar denken sommige mensen echt nergens over na?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-05 22:58
jannus66 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:22:
Is het nou echt niet in je botte hersens op gekomen om eens met de buurvrouw te gaan praten ipv hier een nietszeggend topic neer te plempen? Kun je wel zelf je veters strikken?
Ruustaaagh.
Sommige mensen willen liever eerst research doen naar hun rechten en ervaringen van anderen omtrent the subject, alvorens zij het gesprek aangaan. Op deze manier wordt voorkomen dat ze een bepaalde hoek in worden geluld.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Dieken Taffert
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 04-05 13:41
Is je buurvrouw manager? Dan is het over de schutting gooien inmiddels hardnekkig ingesleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouke-p
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 00:04
jannus66 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:22:
Beetje sterk verwoord, maar dat dus. Ik snap wel dat het soms beter is om eerst je opties even te bekijken door bijvoorbeeld eerst een topic te openen. Maar voor zoiets als dit? Komop zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

PHPResource schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:24:
[...]

Ruustaaagh.
Sommige mensen willen liever eerst research doen naar hun rechten en ervaringen van anderen omtrent the subject, alvorens zij het gesprek aangaan. Op deze manier wordt voorkomen dat ze een bepaalde hoek in worden geluld.
Want dan ga je alsnog aanbellen en dan ontspint er een gesprek en dat gaat de buurvrouw dingen roepen die (mogelijk) niet waar zijn en wat is dan je antwoord? "Ja, maar hun op Tweakers zeggen allemaal hetzelfde dus lekker puh!"?

Lijkt wel alsof GoT de laatste weken een opstapje is naar potentiele "Rijdende Rechter" afleveringen; zou me niets verbazen als die campingzenders hier zitten te lurken...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 316512

PHPResource schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:24:
[...]

Ruustaaagh.
Slaan we niet een beetje ver door? 'Research doen of je iets over de schutting mag gooien'?

Even langsgaan en aangeven dat er vaak wat over de schutting valt en of ze daar op wil letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-05 18:37
corset schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:21:
Misschien eerst met de buurvrouw gaan praten?

Overigens is dit wel echt rijdende rechter maand zo zeg, dit soort "omg m'n buren!!!" topics schieten uit de grond
Je zou die piek dan al eerder verwachten, gezien er nu meer kan en het thuiszitten minder wordt, al helpt het goede weer natuurlijk ook mee aan de topics over geluid van kinderen en schuttingen etc. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-05 13:37
Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/WsF061yAvIxA9krvvF/giphy.gif

[ Voor 37% gewijzigd door NotSoSteady op 15-06-2021 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-05 07:17
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/130544712_3834634829950662_2891677889731274343_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-3&_nc_sid=09cbfe&_nc_ohc=f9KEkRRdHK8AX8Vxb5M&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=14f2671a245ba505d7f2131b745ea495&oe=60CCAC4A

Oh. Oh. Oh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:35
Eerst eens met de buurvrouw in gesprek gaan en vragen of ze het niet meer wil doen. Desnoods koop je voor een tientje bij de Action een opklapbaar wasrekje voor haar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BushMule
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-02-2023
Er is toch echt helemaal niets raars aan om eerst even wat research te doen alvorens je het gesprek aan gaat? Wat een moraalridderij hier op tweakers de laatste tijd zeg. TS stelt een vraag en hij krijgt een hele zooi aan oplossingen voor zijn probleem. Vroeg hij om een oplossing? Nee hij vraagt of iets wel of niet mag. punt.

Antwoord: Nee mag niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

ansichtkaart schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:13:
[...] de meest makkelijke optie is dr een goede droogmolen geven. [...]
B-Real schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:49:
[...] Desnoods koop je voor een tientje bij de Action een opklapbaar wasrekje voor haar :)
Jeroenneman schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:56:
Al aangeboden om de buurvrouw te helpen met het monteren van een wasrekje/waslijntje aan de schutting? Zij blij, jij blij, kost je een kwartiertje, een paar schroefjes en een draad waslijn, of een wasrekje.
Los van dat hierboven al genoemd is dat even aanbellen om e.e.a. te bespreken waarschijnlijk de beste oplossing is verbaas ik me altijd over het feit dat wanneer een buurman of -vrouw asociaal gedrag vertoont hier op GoT altijd als optie wordt geopperd dat je dan maar gelijk dingen moet gaan kopen of kosten moet gaan maken in het voordeel van de buren. Dat wasrekje kan misschien 'maar' een tientje kosten, maar het is toch ronduit van de dolle dat de geijkte oplossing voor asociaal gedrag van de buren zou moeten zijn dat je spullen voor ze moet gaan kopen. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Harrie_ op 15-06-2021 12:59 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
BushMule schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:53:
Er is toch echt helemaal niets raars aan om eerst even wat research te doen alvorens je het gesprek aan gaat? Wat een moraalridderij hier op tweakers de laatste tijd zeg. TS stelt een vraag en hij krijgt een hele zooi aan oplossingen voor zijn probleem. Vroeg hij om een oplossing? Nee hij vraagt of iets wel of niet mag. punt.

Oke, kan jij dan even het wetsartikel erbij halen, gewoon om je antwoord te onderbouwen, anders is het ook maar gewoon wat roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Al aangeboden om de buurvrouw te helpen met het monteren van een wasrekje/waslijntje aan de schutting?

Zij blij, jij blij, kost je een kwartiertje, een paar schroefjes en een draad waslijn, of een wasrekje.
Harrie_ schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:55:
[...]

[...]

Los van dat hierboven al genoemd is dat even aanbellen om e.e.a. te bespreken waarschijnlijk de beste oplossing is verbaas ik me altijd over het feit dat wanneer een buurman of -vrouw asociaal gedrag vertoont hier op GoT altijd als optie wordt geopperd dat je dan maar gelijk dingen moet gaan kopen of kosten moet gaan maken in het voordeel van de buren. Dat wasrekje kan misschien 'maar' een tientje kosten, maar het is toch ronduit van de dolle dat de geijkte oplossing voor asociaal gedrag van de buren zou moeten zijn dat je spullen voor ze moet gaan kopen. 8)7
Dat noemen we pragmatisch handelen, in plaats van de hakken in het zand en verder escaleren. Overigens kun je het ook gewoon de met buurvrouw bespreken:

"Joh, je hangt je was vaak over de schutting, is een wasrekje niet handig voor je?"
"Ja, misschien wel, maar tja, daar ben ik niet zo handig in"
"Joh, koop jij een wasrekje of lijntje, boor ik hem voor je in de schutting".

In plaats van passief-agressief een beetje de was van de schutting gooien zonder communicatie. Op z'n zachts gezegd komt dat nogal autistisch over. (Excuses voor de echte autisten!)

[ Voor 75% gewijzigd door Jeroenneman op 15-06-2021 13:00 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-05 15:03

DarkKnight

Narf

Ik ben teleurgesteld.
Aan de hand van de titel verwachtte ik een vraagstuk als "de schutting is te hoog, hierdoor kan ik de buurvrouw niet goed zien (naakt)zonnen. Wat kan ik hier aan doen?". Helaas, is het allemaal minder spannend. Ach ja, gelukkig schijnt de zon.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat interesseert het of het wel of niet mag? OP heeft er last van, buurvrouw aanspreken is gewoon de eerste stap. "Hee buurvrouw, zou je dat asjeblieft niet meer willen doen? Mijn bloemen gaan kapot en jouw was wordt vies." Grote kans dat het daarmee meteen afgedaan is en elke vorm van "research" verspilde tijd is. In de tijd die OP in dit topic gestoken heeft had het probleem al opgelost kunnen zijn...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kan dit zomaar wat zij doet?
Jazeker, het gebeurt ook al.

Maar zoals gezegd ligt de sleutel ook bij jou, ga eens koffie drinken met de buuf.

Wat zijn dat overigens voor yogaoefeningen waarbij de mat over de schutting gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Nu online

Bewijs maar wat wel en/of niet mag. Wild gaan roepen "Het mag niet!!" heeft niemand iets aan. Ik kan niet zo snel online vinden wat wel/niet mag. Alleen maar echt over de bouw van de schutting, maar ja dat is nu irrelevant.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 13:03:
[...]

Bewijs maar wat wel en/of niet mag. Wild gaan roepen "Het mag niet!!" heeft niemand iets aan. Ik kan niet zo snel online vinden wat wel/niet mag. Alleen maar echt over de bouw van de schutting, maar ja dat is nu irrelevant.
https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-5/boek5/titel4

Hier staat niets in over handdoeken, yoga matjes en touwtjes in ieder geval. Dus het lijkt erop dat het op sociaal vlak opgelost moet worden :)

Wel over wortels, vruchten, blaadjes, takjes en andere groengelegenheden die je in een tuin kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Jeroenneman schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:56:
Al aangeboden om de buurvrouw te helpen met het monteren van een wasrekje/waslijntje aan de schutting?

Zij blij, jij blij, kost je een kwartiertje, een paar schroefjes en een draad waslijn, of een wasrekje.

[...]

Dat noemen we pragmatisch handelen, in plaats van de hakken in het zand en verder escaleren. Overigens kun je het ook gewoon de met buurvrouw bespreken:

"Joh, je hangt je was vaak over de schutting, is een wasrekje niet handig voor je?"
"Ja, misschien wel, maar tja, daar ben ik niet zo handig in"
"Joh, koop jij een wasrekje of lijntje, boor ik hem voor je in de schutting".

In plaats van passief-agressief een beetje de was van de schutting gooien zonder communicatie. Op z'n zachts gezegd komt dat nogal autistisch over. (Excuses voor de echte autisten!)
De buurvrouw helpen met het ophangen van een wasrekje of waslijn is natuurlijk iets anders dan direct die spullen voor haar te gaan kopen (ookal kost het maar een paar euro).

Ik begin m'n post trouwens met de mededeling dat het de beste oplossing is om even aan te bellen om er over te praten. Gelijk agressief met gestrekt been erin gaan en direct escaleren is natuurlijk een domme zet. Andersom vind ik het een domme zet om direct aan te bieden om dingen voor haar te gaan kopen. Feit is nog altijd wel dat de buurvrouw allerlei spullen over de schutting mikt zonder overleg dus het gesprek wat je eigenlijk zou willen voeren (los van het feit dat dat waarschijnlijk niet tot een constructieve oplossing leidt) is:

"Hoi buurvrouw, je mikt allemaal spullen over de schutting heen daardoor zit ik de hele dag tegen jouw was aan te kijken en gaan mijn plantjes stuk. Kennelijk heb je ergens in je volwassen leven de memo gemist dat dit achterlijk gedrag is en dat normale mensen dit niet doen, dus bij deze: dit is achterlijk gedrag en normale mensen doen dit niet. Nu stoppen dus met deze gekkigheid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Harrie_ schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 13:09:
[...]

De buurvrouw helpen met het ophangen van een wasrekje of waslijn is natuurlijk iets anders dan direct die spullen voor haar te gaan kopen (ookal kost het maar een paar euro).

Ik begin m'n post trouwens met de mededeling dat het de beste oplossing is om even aan te bellen om er over te praten. Gelijk agressief met gestrekt been erin gaan en direct escaleren is natuurlijk een domme zet. Andersom vind ik het een domme zet om direct aan te bieden om dingen voor haar te gaan kopen. Feit is nog altijd wel dat de buurvrouw allerlei spullen over de schutting mikt zonder overleg dus het gesprek wat je eigenlijk zou willen voeren (los van het feit dat dat waarschijnlijk niet tot een constructieve oplossing leidt) is:

"Hoi buurvrouw, je mikt allemaal spullen over de schutting heen daardoor zit ik de hele dag tegen jouw was aan te kijken en gaan mijn plantjes stuk. Kennelijk heb je ergens in je volwassen leven de memo gemist dat dit achterlijk gedrag is en dat normale mensen dit niet doen, dus bij deze: dit is achterlijk gedrag en normale mensen doen dit niet. Nu stoppen dus met deze gekkigheid."
Gelijk agressief met gestrekt been erin gaan en direct escaleren is natuurlijk een domme zet.

Kennelijk heb je ergens in je volwassen leven de memo gemist dat dit achterlijk gedrag is en dat normale mensen dit niet doen, dus bij deze: dit is achterlijk gedrag en normale mensen doen dit niet. Nu stoppen dus met deze gekkigheid."

Ehm, ik zou de deur toch voor je dichtgooien als je met achterlijk en dergelijke kleinerende opmerkingen over memo's missen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:36

ST10©DE

Dus.............

Harrie_ schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 13:09:
[...]

Het is ook behoorlijk achterlijk iemand gelijk als achterlijk te bestempelen... 8)7 Dan heb je ergen een memo gemist me dunkt. TS is er gelijk al met gestrekt been ingevolgen door de spullen ongenuanceerd terug te flikkeren.. Weet de buurvrouw überhaupt dat daar plantjes hangen, dat je er last van hebt? Wat is er mis met een fatsoenlijk gesprek?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Jeroenneman schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 13:13:
[...]

Gelijk agressief met gestrekt been erin gaan en direct escaleren is natuurlijk een domme zet.

Kennelijk heb je ergens in je volwassen leven de memo gemist dat dit achterlijk gedrag is en dat normale mensen dit niet doen, dus bij deze: dit is achterlijk gedrag en normale mensen doen dit niet. Nu stoppen dus met deze gekkigheid."

Ehm, ik zou de deur toch voor je dichtgooien als je met achterlijk en dergelijke kleinerende opmerkingen over memo's missen.
En tussen die twee zinnen staat deze tekst:

het gesprek wat je eigenlijk zou willen voeren (los van het feit dat dat waarschijnlijk niet tot een constructieve oplossing leidt) is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:04

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het is warm, de mensen gaan vaker buiten zitten, de mensen worden wat vervelender en *poef, daar hebben we weer een topic over hoe de buren zich gedragen.

Sorry, ik kan niks anders aangeven dat gewoon in gesprek te gaan met je buurvrouw. Geef aan dat de spullen die zij over de schutting gooit, in de plantenbakken terecht komen en dat de plantjes stuk gaan hierdoor.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.