Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• pharmacist
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-08 20:51
Ik heb onlangs een Daikin airco laten installeren met wifi adapter. In het begin was er geen probleem totdat mijn partner thuis toegang wilde tot de airco en de app installeerde en een nieuw account aanmaakte en de airco opnieuw heeft toegevoegd. Het gevolg is dat de link met Google Home Assistent werd verbroken, maar het grootste probleem is dat bij opnieuw linken aan mijn account het toestel wel werd herkend en toegevoegd aan mijn Daikin Residential Controller app (reeds bestaande unit in ons netwerk), maar dat dat je wel erop kunt klikken en aan zetten, maar de unit (gedurende 5 minuten) niet reageert. Als ik de unit refresht door eventjes naar beneden te trekken in de Daikin app, verdwijnt de "aan" status en toont mijn app dat de unit unit uit is......echter 5 minuten later gaat de airco toch nog aan en mijn Daikin App toont nog altijd dat de unit uit is 8)7 . Rara hoe kan dit: alles gaat maar het systeem zegt dat het uit is. Ik kan dus vanuit mijn werk dus niet zien of het aan of uit is, tenzij misschien via de smart plug, waaraan de airco is aangesloten en via de energy monitor bekijken dat er activiteit is.

Update: na een 5-10 tal minuten wordt de aangetikte command in mijn app pas zichtbaar, dus met enorme vertraging. Dus klik ik op swing van de airco, dan zie ik die pas na 5-10 minuten swingen en ook de update in mijn app duurt daarna nog eens 5-10 minuten. Ik heb het het gevoel dat er iets mis is met de Daikin Cloud.

[ Voor 12% gewijzigd door pharmacist op 15-06-2021 09:35 ]