Toon posts:

Max Payne multiplayer??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb max payne gedo... Gekocht en zie dat er geen multiplayer functie is... WAAROM???

Of komt er ooit nog een patch :?

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zit er niet bij nee (duhhhhh )

maar misschien komen er mods/patches waarin dat wel kan :))

Verwijderd

ik heb ooit eens gehoord dat er een multiplayer code bij zat maar dat ze geen tijd hadden voor multiplayer opties.. klopt dit?

Verwijderd

Topicstarter
weenie maar wel jammer dat er geen multiplayer is... Achja er komt vast wel een spel dat gebruik maakt van de maxpayne engine dat je kan multiplayeren

Verwijderd

weer 100 piek weg gegooit dus=\

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo weggegooid??? Ik downlo... koop ze gewoon... :D

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

jaja heel goed je hebt het gedownload... We weten het nu.

easywarez lamer >:)

maar even ot, max payne was te moeilijk met die slowmo acties toch.

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 17:38 schreef emingee het volgende:
Ik heb max payne gedo... Gekocht en zie dat er geen multiplayer functie is... WAAROM???

Of komt er ooit nog een patch :?
denk eens ff na, hoe wil je een Max Payne multiplayer maken als iedereen zit te shootdodgen. Lekker slooooooom spel zal het worden dan. Shootdodge en bullettime eruit halen is geen optie natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Euhm, jaaa... Das idd dom van mij ja. Maar dat kan toch gewoon uit... Of er komt gewoon een multiplayer mod

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 22:15
Heb hem net uitgespeeld, is een tof spel, maar mis idd wel de multiplayer. Maarjah hoe zouden ze dat idd met die bullit-time goed willen laten lopen. Lijkt me niet dat er een multiplayer patch komt.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 18:10 schreef C0d3X het volgende:
weer 100 piek weg gegooit dus=\
nou nou, max payne is ontiegelijk flex, ik vindt persoonlijk dat het helemaal geen mplayer nodig heeft (als zou ik het wel leuk vinden) maarja dan heb je weer die shotdodgers....... |:(

Verwijderd

Dit zegt de site over deze vraag:

There will not be a multiplayer. Originally we planned out full multiplayer functionality, but as we went further into the project we started to have so much cool stuff that work great in single player but wouldn't work in a multiplayer game that we changed the focus to single player only. There's plenty enough good multiplayer games out there, but the single player genre needs great games as well.

Dus wat ze hadden bedacht paste dus niet in een multiplayer game. Mischien maakt iemand er een modje voor

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoelde ik dus... Maar ok, het zal nooit zo VET worden als in SinglePlayer met bullettime enzo...

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 20:41 schreef UTKillalot het volgende:
Dus wat ze hadden bedacht paste dus niet in een multiplayer game. Mischien maakt iemand er een modje voor
Dat kan niet zomaar even met een modje aangezien je daarvoor neem ik aan de source code van Max Payne moet aanpassen.
Zonder shootdodge en bullettime biedt MP(Max Payne) in MP(MultiPlayer) niets nieuws boven alle reeds bestaande multiplayer shooters.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 21:31 schreef Mage het volgende:

[..]

Dat kan niet zomaar even met een modje aangezien je daarvoor neem ik aan de source code van Max Payne moet aanpassen.
Zonder shootdodge en bullettime biedt MP(Max Payne) in MP(MultiPlayer) niets nieuws boven alle reeds bestaande multiplayer shooters.
Dat kan wel zijn, maar het zou een logische toevoeging zijn. En het biedt wel extra's: grafische pracht.
Ik snap niet waarom iedereen zo loopt te kicken op bullettime en shootdodge.

Verwijderd

Topicstarter
jaa, MP ziet er geweldig uit!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 17:42

MartNL

Ik zal het ook wel erg tof vinden.
Want echt iets leuks om online te spelen heb ik niet.
Ja ik heb
strike force
tactical
CS
Roger spear
Unreal
Operation flashpoint

Maar dat is allemaal niks of te oud en te vaak gespeeld of het lagt als te tyfus of er zijn allemaal cheaters.

Dus ik wil iets nieuws en cools....

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Ja, multiplayer zou wel cool zijn met dubbel uziŽs en zo, maar ook al zouden ze het kunne regelen met bullet time in multi, krijg je toch duizenden van die lame cheater :( met unlimited bullet time enzo!!!
kut kut ik haat ze die cheaters, heel CS verneukt :(:( .

Verwijderd

Topicstarter
jaa, en ut ook >:)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

maak anders een Max-Payne modje voor CS >:) En maak gelijk alle SMGs met een dual optie.... dual mp5 :Y) en vervolgens speel je het op PB servers. Tis waar, PB kan omzeild worden, maar het is eigenlijk teveel moeite om PB aan te zetten, de crack te draaien, en dan CS aan te zetten voor de meeste cheaters dus gaan die naar demon en zo :)

MechWarrior || Monsters Game

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Verwijderd

Zou wel kunnen denk ik, dat er eens per 5 minuten een pickup is voor 20 seconden bullettime, dan moet iedereen maar ff langzaam :9~

Verwijderd

Kom op mensen, dank ff na |:(

Multiplayer in max is gewoon ONMOGELIJK

Ten eerste wat al gezegd is, is de bullet time

Ten tweede wat iedereen vergeet is de third-person-view (!)

Ooit een tombraider online gezien? Leuk lijkt me dat, je kan de campertjes al achter een kistje zien zitten.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:46
ik heb ooit eens gehoord dat er een multiplayer code bij zat maar dat ze geen tijd hadden voor multiplayer opties.. klopt dit?
Ik heb die geruchten ook gehoord, en natuurlijk kan max payne wel in multiplayer alleen zonder bullettime.
de third person view lijkt me geen probleem, en je kan altijd een switch maken naar first person (is nu al een modje voor) zodat je zelf de fijnste kan kiezen.
We gaan maar hopen op de mods
Pagina: 1