Ik heb max payne gedo... Gekocht en zie dat er geen multiplayer functie is... WAAROM???
Of komt er ooit nog een patch
Verwijderd
Verwijderd
denk eens ff na, hoe wil je een Max Payne multiplayer maken als iedereen zit te shootdodgen. Lekker slooooooom spel zal het worden dan. Shootdodge en bullettime eruit halen is geen optie natuurlijk.Op vrijdag 17 augustus 2001 17:38 schreef emingee het volgende:
Ik heb max payne gedo... Gekocht en zie dat er geen multiplayer functie is... WAAROM???
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
nou nou, max payne is ontiegelijk flex, ik vindt persoonlijk dat het helemaal geen mplayer nodig heeft (als zou ik het wel leuk vinden) maarja dan heb je weer die shotdodgers.......Op vrijdag 17 augustus 2001 18:10 schreef C0d3X het volgende:
weer 100 piek weg gegooit dus=\
Verwijderd
Verwijderd
Dat kan niet zomaar even met een modje aangezien je daarvoor neem ik aan de source code van Max Payne moet aanpassen.Op vrijdag 17 augustus 2001 20:41 schreef UTKillalot het volgende:
Dus wat ze hadden bedacht paste dus niet in een multiplayer game. Mischien maakt iemand er een modje voor
Dat kan wel zijn, maar het zou een logische toevoeging zijn. En het biedt wel extra's: grafische pracht.Op vrijdag 17 augustus 2001 21:31 schreef Mage het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar even met een modje aangezien je daarvoor neem ik aan de source code van Max Payne moet aanpassen.
Zonder shootdodge en bullettime biedt MP(Max Payne) in MP(MultiPlayer) niets nieuws boven alle reeds bestaande multiplayer shooters.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb die geruchten ook gehoord, en natuurlijk kan max payne wel in multiplayer alleen zonder bullettime.ik heb ooit eens gehoord dat er een multiplayer code bij zat maar dat ze geen tijd hadden voor multiplayer opties.. klopt dit?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq