[VS2019] 2 forms in 1 designer mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:37
Mijn vraag
Is het in Visual Studio 2019 mogelijk om twee forms (van twee verschillende bestanden) in 1 designer te laten tonen, zodat vergelijken van forms onderling gemakkelijker wordt? (zie afbeelding)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PWStFZ2eXTQrfF8HOX9qBCWqvTY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Og0faCBd2OGX9Jph2r8bRbsi.png?f=fotoalbum_large

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 en Visual Studio 2019

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb met Google gezocht met verschillende zoektermen zoals "2 forms in designer", "how to design 2 forms in one editor" en allerlei varianten daarop. Helaas krijg ik alleen maar zoekresultaten over de basis hoe je forms kunt bewerken, een 2e form kan toevoegen, en probleemoplossers als de designer het form niet toont. Waarschijnlijk gebruik ik dus de verkeerde zoektermen.

Ik ben vast niet de enige met die vraag, dus hoop dat iemand mij in de juiste zoekrichting kan sturen. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:30

Rhapsody

In Metal We Trust

Je kunt de tabbladen slepen om ze naast elkaar te zetten.
Twee designers in 1 tabblad kan niet.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Rhapsody schreef op maandag 14 juni 2021 @ 20:33:
Je kunt de tabbladen slepen om ze naast elkaar te zetten.
...of onder elkaar.

De enige andere manier die ik zie is de forms in een usercontrol gieten en beide usercontrols in 1 tab op 1 form mikken.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:37
Ik heb het e.e.a. getest en tot nu toe gebruik ik de mogelijkheid om tabs onder elkaar te zetten. Als je dan de tabbladnamen aan de zijkant zet, staan ze bijna vlak onder elkaar.

Voor een usercontrol moet ik nog even kijken hoe eenvoudig dat gaat.

Speel ook Balls Connect en Repeat