Pushmessages

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:54

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Wat is precies het idee achter pushmessages? Mods kunnen deze gebruiken om er zeker van te zijn dat een gebruiker deze leest, maar ze zijn vervolgens nergens terug te lezen mocht je er op een later moment nog op willen reageren.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Beste antwoord (via Laguna op 14-06-2021 12:58)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
RobIII schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:09:
Over het algemeen lees je een PM (reageer je evt.) en hoef je daarna nooit meer ernaar te kijken. Dat ze apart staan lijkt me dan juist een voordeel. Je kunt altijd een voorstel doen voor verandering in Mooie Features ;)
Als gebruikers een linkje uit de PM willen lezen moeten ze eerst op gelezen klikken, waarna de PM weg is. Ik heb wel vaker gehoord dat dat een probleem is. Ik schuif dit hele topic dus gewoon naar MF. :)

Lieve Adjes => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je geeft zelf al aan wat het idee is achter pushmessages ;)

Ze zijn trouwens terug te vinden bij je berichten, onder "ontvangen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je kunt ze zien bij je DM's onder "Folders -> Berichten -> Pushmessages".

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 14-06-2021 11:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
RoD schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:56:
Je geeft zelf al aan wat het idee is achter pushmessages ;)

Ze zijn trouwens terug te vinden bij je berichten, onder "ontvangen".
RobIII schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:56:
Je kunt ze zien bij je DM's onder "Folders -> Berichten -> Pushmessages".
Hmm vandaar dat ik ze niet kon vinden. Zodra je rechtsboven de snelkoppeling gebruikt kom je direct in de map berichten en daar staan deze berichten niet tussen. Je moet dan eerst "folders" openklappen en dan inderdaad klikken op de map "ontvangen" onder "pushmessages".

Waarom is er gekozen voor een aparte map voor pushmessages en staan deze niet gewoon tussen de andere berichten met mogelijk een apart icoontje ervoor om aan te duiden dat het een pushmessage betreft? Ik kan me voorstellen dat meer mensen deze berichten niet direct kunnen vinden op deze manier.

[ Voor 13% gewijzigd door Laguna op 14-06-2021 12:07 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Laguna schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:06:
Waarom is er gekozen voor een aparte map voor pushmessages
Ik denk dat dat gewoon al zo was sinds Christus.
en staan deze niet gewoon tussen de andere berichten
Waarom niet apart? Voor beiden is iets te zeggen lijkt me.
Ik kan me voorstellen dat meer mensen deze berichten niet direct kunnen vinden op deze manier.
Over het algemeen lees je een PM (reageer je evt.) en hoef je daarna nooit meer ernaar te kijken. Dat ze apart staan lijkt me dan juist een voordeel. Je kunt altijd een voorstel doen voor verandering in Mooie Features ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 14-06-2021 12:09 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
RobIII schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:09:
Als gebruikers een linkje uit de PM willen lezen moeten ze eerst op gelezen klikken, waarna de PM weg is. Ik heb wel vaker gehoord dat dat een probleem is. Ik schuif dit hele topic dus gewoon naar MF. :)

Lieve Adjes => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
@Dirk precies en ook als je replied krijg je niet de thread te zien en dus ook niet het bericht waar je op reageert.

Pagina: 1