[JS] Literatuur over ontwerpkeuzes en achtergrond Javascript

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achtbaanfreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-12-2024
Hoi allemaal,

Ik ben opzoek naar literatuur (boeken, colleges/talks, tutorials/teksten op het net) die me meer inzicht kunnen geven in de achtergrond/diepere lagen van Javascript. Ik niet weten wat de taal biedt en hoe je het gebruikt maar waarom bepaalde zaken zo zijn en wat filosofie hierachter is. Denk bv aan de vraag: "Waarom is alles een functie en wat is hier de consequentie van?"

Ken je een leuk stuk informatie (in welke vorm dan ook), laat het graag even weten! Alle ideeën worden zeer gewaardeerd. Misschien ten overvloede: Zowel tips over informatie in het Nederlandse als Engelse zijn meer dan welkom!

Bedankt _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:07

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Als je even in onze Quickstart kijkt zie je dat we wel een beetje eigen inzet verwachten; evenals de vragen die er staan wanneer je hier een nieuw topic opent:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Je topic is, in huidige vorm, niet meer dan een Kan iemand even...?. Ik zie daarom graag een nieuw topic waarin je vooral even laat zien wat je zélf al gezocht/gevonden had :)

Om je dan toch een beetje in de richting te wijzen: ik zou hier ergens eens beginnen.

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 14-06-2021 11:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.