V&A: Overzicht aflopende veilingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-09 14:58

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Soms is het wel eens handig en je ziet het bij veel veilingsites, om te kunnen rangschikken op aflopende veilingen. Al dan niet per productcategorie.

Dus ik klik binnen V&A op SSD's en filter op veilingen en sorteer op snelst aflopend.

Eventueel extra feature, voor als die er nog niet zou zijn, vink volgen aan, wat resulteert in een melding bij voortgang/bijna aflopende veiling.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Resulteert dat niet in ongewenst gedrag in de vorm van sniping? (Bieden in de laatste minuut).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-09 14:58

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Tsja, ligt er aan hoe je het uitlegt, positief of negatief :)

Ja dat zal gebeuren, maar anders gezegd, heb je als koper zo minder kans wat te missen en als verkoper dus meer kans dat er geboden/overboden wordt.
Dus voor zowel koper als verkoper heeft het voor- en of nadelen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:14
F_J_K schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:24:
Resulteert dat niet in ongewenst gedrag in de vorm van sniping? (Bieden in de laatste minuut).
Naast dat zijn de veilingen niet bindend natuurlijk, dus snipen heeft weinig nut eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:55

lordsnow

I know nothing

Ik mis ook de optie om een veiling te promoten naar je eigen frontpage (oftewel, alleen zichtbaar indien ingelogd). Zo kan ik veilingen die waarin ik geintresseerd ben in de gaten houden. Nu gebeurd het dat bij langdurige veilingen ik vergeet dat ze uberhaupt bestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:39
F_J_K schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:24:
Lijkt me geheel aan de verkoper om te bepalen of hij met het bod akkoord gaat. Iemand kan een max bod uitbrengen en als dat niet het hoogste niet bindende bod is dan helaas. De huidige 'snipe vriendelijke' manier doet eerbied aan het real-life bieden.

Team anti-scalp - wauw..

Pagina: 1