Resulteert dat niet in ongewenst gedrag in de vorm van sniping? (Bieden in de laatste minuut).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Tsja, ligt er aan hoe je het uitlegt, positief of negatief 
Ja dat zal gebeuren, maar anders gezegd, heb je als koper zo minder kans wat te missen en als verkoper dus meer kans dat er geboden/overboden wordt.
Dus voor zowel koper als verkoper heeft het voor- en of nadelen.
Ja dat zal gebeuren, maar anders gezegd, heb je als koper zo minder kans wat te missen en als verkoper dus meer kans dat er geboden/overboden wordt.
Dus voor zowel koper als verkoper heeft het voor- en of nadelen.
Naast dat zijn de veilingen niet bindend natuurlijk, dus snipen heeft weinig nut eigenlijkF_J_K schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:24:
Resulteert dat niet in ongewenst gedrag in de vorm van sniping? (Bieden in de laatste minuut).
Ik mis ook de optie om een veiling te promoten naar je eigen frontpage (oftewel, alleen zichtbaar indien ingelogd). Zo kan ik veilingen die waarin ik geintresseerd ben in de gaten houden. Nu gebeurd het dat bij langdurige veilingen ik vergeet dat ze uberhaupt bestaan.
Lijkt me geheel aan de verkoper om te bepalen of hij met het bod akkoord gaat. Iemand kan een max bod uitbrengen en als dat niet het hoogste niet bindende bod is dan helaas. De huidige 'snipe vriendelijke' manier doet eerbied aan het real-life bieden.F_J_K schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:24:
Team anti-scalp - wauw..
Pagina: 1