Levering auto

Pagina: 1
Acties:
  • 1.422 views

Vraag

• Chiivv
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 26-03-2022
Ik heb bij de volkswagen dealer op de website zien staan dat zij een golf 8 op voorraad hadden. ik heb woensdag een afspraak voor een orientatie gesprek. Als dit gesprek goed gaat zal ik bij hun het contract aangaan.

Nu is mijn vraag hoe snel kan ik de auto verwachten. Krijg ik die gelijk mee aangezien die op voorraadt is of duurt dit even. Kan niks vinden op de website over levering van de auto. Ik heb deze info nodig voor het inplannen van mijn werk op langere afstand

Alvast bedankt voor de antwoorden. Ik begrijp dat geen specifiek antwoord kan krijgen maar een schatting van mensen die het eerder hebben gedaan wordt gewaardeerd.

Beste antwoord (via Chiivv op 14-06-2021 00:20)

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online

MLLL

Palm Treo 650

Trek er maar minimaal een week voor uit op het moment da je getekend hebt.

Alle reacties

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-11 13:54

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Bel morgen even op naar de dealer?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • Beste antwoord

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online

MLLL

Palm Treo 650

• Chiivv
Flimovic schreef op maandag 14 juni 2021 @ 00:08:
Bel morgen even op naar de dealer?
Zal ik proberen tussendoor op werk. Ik begin heel vroeg en werk zonder pauze vandaar dat hier vroeg

• Chiivv
MLLL schreef op maandag 14 juni 2021 @ 00:08:
Zal ik doen bedankt voor je antwoord

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chiivv schreef op maandag 14 juni 2021 @ 00:19:
[...]

Zal ik proberen tussendoor op werk. Ik begin heel vroeg en werk zonder pauze vandaar dat hier vroeg
Of nu even mailen, kunnen ze die morgen beantwoorden en kun jij het antwoord lezen terwijl je op het toilet zit ofzo ;)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

ga je voor private lease of koop? PL duurt langer ivm goedkeuring, bedenktijd.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:55
Ben ik nou de enige die dit soort topics niet snapt? Het is geen Google hier...

7 uur en 55 minuten nadat je dit topic opent is de dealer open en kun je bellen. En woensdag heb je notabene een afspraak bij de betreffende dealer en kun je het ze ook vragen. Alles wat hier genoemd wordt is speculatie...

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 15:38
FastFred schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:28:
Ben ik nou de enige die dit soort topics niet snapt? Het is geen Google hier...

7 uur en 55 minuten nadat je dit topic opent is de dealer open en kun je bellen. En woensdag heb je notabene een afspraak bij de betreffende dealer en kun je het ze ook vragen. Alles wat hier genoemd wordt is speculatie...
Je kan toch informeren bij anderen hoe het bji hun ging?

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10 13:47
Met mijn "Voorraad model" ID4 duurde het 3 a 4 weken. Die stond nog bij de importeur en dat noemen ze dan ook een voorraadmodel. 4 mei de offerte ontvangen, 11 mei officieel besteld, 3 juni opgehaald.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:55
Pizza_Boom schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:42:
[...]
Je kan toch informeren bij anderen hoe het bji hun ging?
Dan krijg je er eentje die dan roept "mijn auto kreeg ik na 2 dagen al!" (zonder verdere details te noemen zoals merk, dealer, voorraadmodel ja/nee, koop of lease etc.)

En dan krijgt TS z'n auto pas na 2 weken en dan hebben we weer een topic "waarom duurt het zo lang?"

[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 14-06-2021 08:47 ]

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:57
Chiivv schreef op maandag 14 juni 2021 @ 00:05:
Ik heb bij de volkswagen dealer op de website zien staan dat zij een golf 8 op voorraad hadden. ik heb woensdag een afspraak voor een orientatie gesprek. Als dit gesprek goed gaat zal ik bij hun het contract aangaan.

Nu is mijn vraag hoe snel kan ik de auto verwachten. Krijg ik die gelijk mee aangezien die op voorraadt is of duurt dit even. Kan niks vinden op de website over levering van de auto. Ik heb deze info nodig voor het inplannen van mijn werk op langere afstand

Alvast bedankt voor de antwoorden. Ik begrijp dat geen specifiek antwoord kan krijgen maar een schatting van mensen die het eerder hebben gedaan wordt gewaardeerd.
Ga je serieus een nieuw account maken om dit te vragen? Waarom zoek je deze info niet op google? :F :F

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-11 22:04

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Chiivv schreef op maandag 14 juni 2021 @ 00:19:
[...]

Modbreak:Op tweakers verwachten we dat je minimaal zelf eerst onderzoek doet voor je hier een vraag stelt. Zoals terecht wordt opgemerkt is een belletje of mailtje aan de dealer het snelste en meest betrouwbare.

En aangezien je vroeg begint en geen pauze neemt, neem ik aan dat je ruim voor 17.00u klaar bent met werken, dus waarom niet vanmiddag na het werk even bellen?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.