In de nodige topics is er al wat over geschreven, maar deze situatie lijkt net wat anders te zijn ivm volledig inbouw en weinig ruimte.
In de balk bovenin de kamer (ombouw van een draagbalk) wil ik aan beide kanten plafondverlichting dmv warm witte led-strips (liefst COB ivm egaal lichtbeeld) en ik wil deze twee strips bedienen dmv één dimmer met draaiknop en dus geen losse afstandsbediening. Met een Shelly oid is ook prima, zo lang het maar ook met de hand te bedienen is.
:strip_exif()/f/image/jmzMP1boHssb6m2xjA5a0g37.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/TtjxO7FqmyDszR9nEOxfaTsT.png?f=fotoalbum_large)
Zoals ik het nu zie moet ik het volgende hebben:
- 2x LED strip
- Verlengkabels + splitter
- 230V LED dimmer voor in de muur
- LED transformator
En dan nog iets van een voeding voor de transformator?
Ik zie bijv. dit soort afbeeldingen langs komen, maar ik snap niet hoe dit dan werkt icm een muurdimmer.
Bovenin de bak heb ik wel plek om wat neer te leggen, maar het liefste niet te veel ivm het verstoren van het lichtbeeld.
Wat is hierin wijsheid?
In de balk bovenin de kamer (ombouw van een draagbalk) wil ik aan beide kanten plafondverlichting dmv warm witte led-strips (liefst COB ivm egaal lichtbeeld) en ik wil deze twee strips bedienen dmv één dimmer met draaiknop en dus geen losse afstandsbediening. Met een Shelly oid is ook prima, zo lang het maar ook met de hand te bedienen is.
:strip_exif()/f/image/jmzMP1boHssb6m2xjA5a0g37.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/TtjxO7FqmyDszR9nEOxfaTsT.png?f=fotoalbum_large)
Zoals ik het nu zie moet ik het volgende hebben:
- 2x LED strip
- Verlengkabels + splitter
- 230V LED dimmer voor in de muur
- LED transformator
En dan nog iets van een voeding voor de transformator?
Ik zie bijv. dit soort afbeeldingen langs komen, maar ik snap niet hoe dit dan werkt icm een muurdimmer.
Bovenin de bak heb ik wel plek om wat neer te leggen, maar het liefste niet te veel ivm het verstoren van het lichtbeeld.
Wat is hierin wijsheid?