Vraag
Alle reacties
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
The devil is in the details.
En Hahn, nee de plaatjes beneden zijn niet ineens normaal. De bovenste zijn normaal en dan halverwegen beginnen de kleurvlakken. Daaronder is er geen zone die weer normaal wordt.
En zojuist heb ik ook ontdekt dat als ik op het plaatje klik dan gaat er geen link open maar wel als ik klik op
de tekst onder het plaatje waar dan meestal de link staat naar de site van het plaatje.
[ Voor 20% gewijzigd door sugarcool6 op 15-06-2021 02:28 ]
sugarcool6 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 02:24:
Bedankt voor jullie reacties, ja ik dacht ook die plaatjes moeten nog laden maar het blijft zo
Als ze bij jou niet laden dan is 't a) een tijdelijk hikje bij Google o.i.d. of b) een adblocker of een andere soortgelijke extensie als uBlock o.i.d. die dwars ligt of c) een netwerkprobleem maar dat lijkt me stug gezien een aantal afbeeldingen wél laden.
Als je op F12 drukt kun je in de netwerktab zien wat er mis gaat bij de request(s). Wat zie je daar?
[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 15-06-2021 02:38 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Eerst F12 en dan pas de pagina laden (of verversen met CTRL+R), anders blijft het inderdaad leeg.sugarcool6 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:33:
Dan zie ik het plaatje hieronder......[Afbeelding]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW