Vreemd zoekresultaat bij het browsen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarcool6
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09-2024
Mijn vraag
...
Voorheen bij Chrome en/of Google kreeg ik als zoekresultaat een volledig zichtbare lijst van sites.
Nu zoekend onder afbeeldingen krijg ik een hoop afbeeldingen (= normaal) maar de onderste resultaten
zijn ineens alleen gekleurde vlakken. Waar ligt dit aan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xRzXooFjKcDpAZCFvWV61lXdGUc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MeMcnQWasPbExlodDaFuTFvp.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:59
Is gewoon omdat die nog niet geladen zijn . Meestal omdat je op databesparing staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:04

g0tanks

Moderator CSA
Toevallig Pi-Hole of een andere adblocker-achtig iets geïnstalleerd?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:33
Dat is een soort van preview, op basis van de meest voorkomende kleur in de plaatjes. Worden de plaatjes wel ingeladen als je naar beneden scrollt?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarcool6
Bedankt voor jullie reacties, ja ik dacht ook die plaatjes moeten nog laden maar het blijft zo, ik heb verder geen adblocker of zo behalve voor Youtube maar ik heb nooit geen last daarvan gehad bij het normale browsen.
En Hahn, nee de plaatjes beneden zijn niet ineens normaal. De bovenste zijn normaal en dan halverwegen beginnen de kleurvlakken. Daaronder is er geen zone die weer normaal wordt.

En zojuist heb ik ook ontdekt dat als ik op het plaatje klik dan gaat er geen link open maar wel als ik klik op
de tekst onder het plaatje waar dan meestal de link staat naar de site van het plaatje.

[ Voor 20% gewijzigd door sugarcool6 op 15-06-2021 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
sugarcool6 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 02:24:
Bedankt voor jullie reacties, ja ik dacht ook die plaatjes moeten nog laden maar het blijft zo

Als ze bij jou niet laden dan is 't a) een tijdelijk hikje bij Google o.i.d. of b) een adblocker of een andere soortgelijke extensie als uBlock o.i.d. die dwars ligt of c) een netwerkprobleem maar dat lijkt me stug gezien een aantal afbeeldingen wél laden.

Als je op F12 drukt kun je in de netwerktab zien wat er mis gaat bij de request(s). Wat zie je daar?

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 15-06-2021 02:38 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarcool6
Dan zie ik het plaatje hieronder......Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wz4IKWSYUZNzWPGttUoasnNWQ30=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C6AFK5y6pdbDFDj8Kl2D4EJy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:04

g0tanks

Moderator CSA
Eerst F12 en dan pas de pagina laden (of verversen met CTRL+R), anders blijft het inderdaad leeg.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1