Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
kazuka schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:36:
Ontzettend genoten van deze game. Grafisch echt een hoogstandje en een mooie voorbode voor wat er nog kan komen deze generatie. Ongeveer 25 uurtjes mee bezig geweest en tevens m'n 2e platinum ooit maar dat zegt denk ik meer iets over mijn game skills :+

En van mij mag die 40Hz optie voortaan in elke game zitten, mits je een 120Hz display hebt. Perfecte middle ground tussen toch de hoogste fidelity hebben en soepele gameplay.
Maar merk je nog wat als je die 120 hz optie aan zet met performance rt? Ik heb als ik die 120hz optie aan zet dat tie op performance rt geen 60 fps meer doet op het standaard beeld profiel. Heb verder een LG CX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
MrMistral schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:58:
Oei, gameplay valt wel echt enorm tegen na Returnal. Voelt enorm stroef, stroperig en niet precies. Ziet er wel echt prach-tig uit!
Mwaaa... ik ben juist teleurgesteld in Returnal na deze, Die had prima op een Pro kunnen draaien niks aan het handje, dit was wel echt next level.

Mss idd wat sneller en accurater Returnal, maar na deze niet zo indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 20:46
Dit wordt eindelijk weer een game die ik ga uitspelen. Ben op 55%, maar het spel blijft boeien.
Wel jammer dat de game bij mij regelmatig crasht. laatst had ik dat toen ik de Arena wou betreden. Wat ik ook probeerde, het spel crashte elke keer. Soms ook als ik aan het hoveren ben en dan met een versnelling moet vliegen crasht het spel. Alsof ik dan te snel ga voor de PS5 :) In die gevallen lukt het gelukkig wel om uiteindelijk verder te komen en door te kunnen spelen.
Al met al een must buy. Hierna maar eens beginnen met Ghost of Tsushima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:05
mxmemx schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 08:53:
Hoe staat het met de glitches in R&C? Maat van me crashte bij afvuren van confetti geweer in de eerste map en daarna glitchte hij in de rift na de bossfight(bleef zweven). Dit weerhoud mij ervan om nu al te beginnen, speel liever zoveel als het kan glitch/crash vrij. Wellicht dat er al een update geweest is?
Hier gisteren toch een paar crashes/freezes gehad op de paar uurtjes die ik zelf heb gespeeld. Verder ook wel wat clipping problemen in latere levels (gezien op de save van de schoonbroer), Ratchet die soms door objecten valt etc.

Verder wel een aardige game. Veel vakmanschap van het team, maar R&C is gewoon niet helemaal mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 14-09 20:46
Verschilt heel erg per console of de game vaak crasht.
Ben nu op een punt in de game waar het spel zo vaak crasht dat ik niet meer verder kom. Externe USB schijf ontkoppeld. Andere graphic modes geprobeerd (wel of geen RT), het maakt allemaal niks uit. Hopelijk komt er binnenkort een patch uit die meer stabiliteit geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Game is bij mij echt nul keer gecrashed, weird ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Ik heb volgens mij 1x een checkpoint moeten reloaden omdat hij niet verder ging

spoiler:
In zo'n multi dimension fix mini game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
mxmemx schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 08:57:
[...]

Ik heb hem gister aangezet. Speel zelf op fidelity aangezien ik 4k ray tracing 40fps erg aangenaam vind klinken.
4K40hz wil ik ook wel graag spelen, maar daar heb je wel een HDMI 2.1 tv en (als je dat gebruikt) een HDMI 2.1 receiver voor nodig. Helaas heb ik dat niet. Dit weekend ga ik hem spelen. Wordt dan Performance RT mode.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
kazuka schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:36:
En van mij mag die 40Hz optie voortaan in elke game zitten, mits je een 120Hz display hebt. Perfecte middle ground tussen toch de hoogste fidelity hebben en soepele gameplay.
Mits je een HDMI 2.1 compatible tv hebt, anders wordt de fidelity mode gedownscaled naar 1080p. 4K40hz met HDR past niet in de bandbreedte van HDMI 2.0.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hier ook weinig problemen. 1x werd de wereld niet goed ingeladen dus een reload moeten doen.

En 1 of 2x sprong ik ergens vanaf waarna ik bleef hangen/zweven maar dat lag meer aan mijzelf :P

Oftewel 1x een echte clitch op 15+ speel uren heb de game bijna uitgespeeld, wellicht dat ik nog wat trophies ga hunten ben normaal gesproken totaal geen trophy hunter maar deze game kon wel eens de uitzondering zijn.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:48

MazeWing

The plot thickens...

Vanmorgen dit spel uitgespeeld. Zit nu op 93% en weet nog niet of ik voor de 100% ga.

Het was vanaf het begin tot het einde zeer vermakelijk, maar zoals een ander ook al had aangegeven, is er daarna weinig te doen. Ik voel er weinig voor om een new game + (of hoe het ook heet) te starten om alle wapens te upgraden, of het spel op een hogere difficulty te spelen. Daar is het spel toch te eentonig voor. Dan hadden ze het spel zo moeten maken dat je sommige dingen pas echt kan doen als je meer upgrades hebt, etc. Nu is het enkel wat sterkere/snellere wapens en wat extra armor en that's it.

Maar ondanks dat heb ik werkelijk enorm genoten van dit spel. Wat zag het er mooi uit en liep het heerlijk (Performance RT). Ik heb geen enkele keer een crash of bug gehad. Helemaal niets, nada, nop.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 14:41
Hulleman schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:14:
[...]

4K40hz wil ik ook wel graag spelen, maar daar heb je wel een HDMI 2.1 tv en (als je dat gebruikt) een HDMI 2.1 receiver voor nodig. Helaas heb ik dat niet. Dit weekend ga ik hem spelen. Wordt dan Performance RT mode.
Is dat zo? Ik dacht altijd dat 4k 60fps het max haalbare was op hdmi 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

mxmemx schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:26:
[...]

Dat dacht ik ook inderdaad. Tenzij HDR alsnog teveel bandbreedte vraagt dacht ik dat 2.0 voldoende was. Ik kan het niet testen want mijn TV was sowieso al 2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
mxmemx schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:26:
[...]

Dat klopt, maar je moet de game in 120hz modus zetten om te zorgen dat de game elke 25ms ververst (40fps). Dus het is een 4K120hz signaal in fidelity mode. Zie filmpje hieronder vanaf 12:00.

Jammer dat HDMI 2.1 hiervoor nodig is. Kost mij namelijk een nieuwe tv en receiver... en beiden voldoen verder nog perfect.

[ Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 23-07-2021 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:48

MazeWing

The plot thickens...

Hulleman schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:32:
[...]

Dat klopt, maar je moet de game in 120hz modus zetten om te zorgen dat de game elke 25ms ververst (40fps). Dus het is een 4K120hz signaal in fidelity mode. Zie filmpje hieronder vanaf 12:00.

[Video: Why Ratchet and Clank: Rift Apart's 40fps Fidelity Mode Is A Big Deal For Consoles]

Jammer dat HDMI 2.1 hiervoor nodig is. Kost mij namelijk een nieuwe tv en receiver... en beiden voldoen verder nog perfect.
Doorzet de tv in 120hz werk en een signaal binnenkrijgt van exact 1/3 van dat = 40hz (en fps) zorgt de tv er vervolgens voor dat dit wel soepel aanvoelt en er geen sprake is van judder of hoge frame times. De combinatie van dit alles zorgt ervoor dat 40fps op een 120hz (die feitelijk gewoon 120 beelden weergeeft en elk beeldje dus 3x weergeeft) behoorlijk soepel aanvoelt.

Hetzelfde zie je met films met de zogenoemde “pulldown”. Ook daar wordt het beeld op een veelvoud van 24hz/24fps weergegeven om zonder het gebruik van motion interpolation (soap opera effect) toch soepele beelden te krijgen. Eventueel aangevuld met black frame insertion. Want als je een film echt op 24hz zou kijken zou je koppijn krijgen van het geflikker…

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Heeft er misschien mee te maken dat ik heel recentelijk de vorige ratchet game heb gespeeld, maar ik vind deze laatste game namelijk niet zo interessant.

Ik snap niet wat de hele hype was rond die rifts en vlugge laadtijden eigenlijk.

En mooi ... mja, tis cartoony he... moeilijk te beoordelen toch. Ik wacht wel op games als de nieuwe god of war om te zien wat next gen consoles nu echt kunnen doen.

Ik word ook heel prikkelig van dit type games - je wordt werkelijk elke 3 seconden gebombardeerd met nieuwe informatie, nieuwe unlocks of wapens, nieuws npc's, dialogen, ... het stopt gewoon niet, nooit, 10 uur lang. Heel vermoeiend in mijn geval.

Had ik ook met spiderman in het begin, waar er dus letterlijk élke 10 seconden iemand zit te bellen, of iets nieuw unlocked in het spel.

Insomniac is precies als de dood voor 1 minuut gewoon gameplay, zonder "lastig gevallen" te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08:50
SideShow schreef op zondag 25 juli 2021 @ 18:41:
Heeft er misschien mee te maken dat ik heel recentelijk de vorige ratchet game heb gespeeld, maar ik vind deze laatste game namelijk niet zo interessant.

Ik snap niet wat de hele hype was rond die rifts en vlugge laadtijden eigenlijk.

En mooi ... mja, tis cartoony he... moeilijk te beoordelen toch. Ik wacht wel op games als de nieuwe god of war om te zien wat next gen consoles nu echt kunnen doen.

Ik word ook heel prikkelig van dit type games - je wordt werkelijk elke 3 seconden gebombardeerd met nieuwe informatie, nieuwe unlocks of wapens, nieuws npc's, dialogen, ... het stopt gewoon niet, nooit, 10 uur lang. Heel vermoeiend in mijn geval.

Had ik ook met spiderman in het begin, waar er dus letterlijk élke 10 seconden iemand zit te bellen, of iets nieuw unlocked in het spel.

Insomniac is precies als de dood voor 1 minuut gewoon gameplay, zonder "lastig gevallen" te worden.
3 maanden voor Rift apart heb ik ook de eerste Ratchet and Clank gespeeld en eerlijk, Rift Apart vond ik veel beter.

Die Rifts laten de ware kracht zien van de SSD, je stapt door een portaal en je zit in een nieuwe wereld.
Zoiets is nog niet eerder gedaan (voor zover ik weet) dus logisch dat er een hype rond is.

De chaos in Rift Apart hoort er gewoon, alle dimensies zijn instabiel dus logisch dat je telkens wordt gebombardeerd met nieuwe vijanden.

Maar jij hebt jouw mening en ik de mijne maar ik denk wel dat je in de minderheid bent.
Ik heb amper iemand gehoord die Ratchet And Clank Rift Apart minder vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Afgelopen weekend de eerste uurtjes gemaakt in de eerste drie werelden. Echt weer een leuke game om te spelen en grafisch by far het mooiste wat ik ooit gezien heb. Echt niet normaal. Op Sargasso vliegen van die dikke torren. In fotomodus hebben zelfs de schildjes van die beestjes RT reflections. Ben benieuwd wat voor moois de first party ontwikkelaars allemaal nog gaan maken.

Jammer dat Mr. Zurkon nu geen wapen meer is, dat vond ik echt een van de leukste de afgelopen games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:06
Wat irritant dat je niet kan zien welke craiggerbears je al hebt.. Ik heb er 8/9 en ik kom er niet achter welke ik gemist heb. Als ik walkthroughs kijk zou ik zweren dat ik op alle 9 plekken ben geweest maar blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:19
Ik ben sinds dit weekend ook begonnen met Ratchet and Clank Rift Apart. Echt een leuk spel. Ik zit alleen vast bij een puzzel met Clank. Er moeten spheres/bolletjes in het juiste vakje gegooid worden, alleen krijg ik de bolletjes niet van zijn plek om ze in een ander vakje te gooien. Ik kom er gewoon niet uit, iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 18:40
bRuud83 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:48:
Ik ben sinds dit weekend ook begonnen met Ratchet and Clank Rift Apart. Echt een leuk spel. Ik zit alleen vast bij een puzzel met Clank. Er moeten spheres/bolletjes in het juiste vakje gegooid worden, alleen krijg ik de bolletjes niet van zijn plek om ze in een ander vakje te gooien. Ik kom er gewoon niet uit, iemand enig idee?
Gewoon gooien net zoals andere wapens.
En als je in de buurt komt van een slot waar ze in horen kan je ze er ook weer uit halen met R2.
Staat dan een soort verboden in te rijden bord icoontje (-) in het beeld.

Vermaak me echt weer rijkelijk met R&C.
Ziet er schitterend uit, en de laadtijden..... wow.
Met name vanaf het start scherm je save game in, normaal was dat een momentje om drinken te gaan halen, maar nu niet.

Enige wat ik wel vind is dat het een heel stuk makkelijker is om alle collectibles te krijgen omdat ze op de kaart zichtbaar worden als je in de buurt bent. Haalt een deel van de uitdaging weg vind ik.

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:19
Malignant schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 07:34:
[...]

Gewoon gooien net zoals andere wapens.
En als je in de buurt komt van een slot waar ze in horen kan je ze er ook weer uit halen met R2.
Staat dan een soort verboden in te rijden bord icoontje (-) in het beeld.

Vermaak me echt weer rijkelijk met R&C.
Ziet er schitterend uit, en de laadtijden..... wow.
Met name vanaf het start scherm je save game in, normaal was dat een momentje om drinken te gaan halen, maar nu niet.

Enige wat ik wel vind is dat het een heel stuk makkelijker is om alle collectibles te krijgen omdat ze op de kaart zichtbaar worden als je in de buurt bent. Haalt een deel van de uitdaging weg vind ik.
Ja daar was ik inmiddels ook achtergekomen. Lekkere noob actie. 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Duurde even maar wat een top game! De piraten wereld vind ik tot nu toe het leukst.

Zit momenteel helemaal in het verhaal en kan steeds meer genieten van de diversiteit van alle wapens. Glove of doom is favoriet met al die minion agents :)

Update: uitgespeeld :) conclusie: leuk spel en zeker de moeite waard maar wat mij betreft geen 70 euro waard.

[ Voor 18% gewijzigd door aaaido op 30-09-2021 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
aaaido schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:23:
Duurde even maar wat een top game! De piraten wereld vind ik tot nu toe het leukst.

Zit momenteel helemaal in het verhaal en kan steeds meer genieten van de diversiteit van alle wapens. Glove of doom is favoriet met al die minion agents :)

Update: uitgespeeld :) conclusie: leuk spel en zeker de moeite waard maar wat mij betreft geen 70 euro waard.
Erg leuk idd, maar kwa uurtjes en activiteiten toch wat prijzig, helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Kan je zien hoe lang je hebt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
418O2 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 22:32:
Kan je zien hoe lang je hebt gespeeld?
Ja kan je zien op je PS profile. maar 19 uur , echt heel kort en dan al op 85%, vond platinum totaal niet intressant in deze.

Heb nu bv al 32 uur in Far Cry 6 zitten en de main story nog niet eens uit, 40 uur in FF 7 Intergrade, 42 uur in The last of us 2 , meer dan 100 uur in Ghost of Tsushima, 80 in Returnal etc etc.

[ Voor 37% gewijzigd door robzzzzzzzz op 14-10-2021 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Ik kan het zo niet vinden, maar ik vond het het geld wel waard. Heb me kostelijk vermaakt en denk niet dat het de game goed had gedaan als hij veel langer was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
418O2 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 22:51:
Ik kan het zo niet vinden, maar ik vond het het geld wel waard. Heb me kostelijk vermaakt en denk niet dat het de game goed had gedaan als hij veel langer was
Kwa design etc denk ik dat je gelijk hebt, het is geen open world game.

Ik praat puur vanuit mijzelf en mijn preferenties/ value bepaling voor een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-10-2023
Zit een beetje vast. Ik kom hier niet verder, ik val steeds naar beneden.
Hoe en welke knoppen moet ik nemen om naar de overkant te komen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y41BFpLX80fC0wStX6ihCrpWCZA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/McXL9B66dBEuJatY2KKaiISf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Whatagwaan schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:08:
[Afbeelding]
Volgens mij moet je kruisje vasthouden op die pijlen

https://guides.gamepressu...-apart/guide.asp?ID=59523

[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 08-12-2021 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Laatst online: 12:02
Whatagwaan schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:08:
[Afbeelding]
Er hangt ook iets in de lucht. Volgens mij kan je daar met L1 naar toe slingeren als je over die pijlen gerend hebt.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Wat is de gemiddelde doorspeeltijd van deze game? In div. revieuws lees ik in 10 uur uit te spelen, hetgeen ik echt heel weinig vind voor een 72 euro kosten PS5 exclusive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ArnoldSmiley schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:51:
Wat is de gemiddelde doorspeeltijd van deze game? In div. revieuws lees ik in 10 uur uit te spelen, hetgeen ik echt heel weinig vind voor een 72 euro kosten PS5 exclusive
https://howlongtobeat.com/game?id=79776

Als je puur door de story rushed ben je er inderdaad met zo'n 11 uurtjes doorheen. Met side missions en content zo'n 15 uur en completionist 18 uur. Ik heb zelf ongeveer 25 uur gedaan over de platinum trophy.

Vind het voor het type game een prima lengte en ook een fijne palet cleanser na de 50-100 uur+ games met de nodige grind & repeat content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:49
Alles in de game gedaan + alle trophies kostte mij zo rond de 25 uur.Jammer vind ik dat de ontwikkelaar geen extra challenges heeft toegevoegd.

Edit: 22 uur zie ik in mijn oude post.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 17-01-2022 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:46
Je kan hem ook makkelijk voor +/- 30 euro vinden. En op je gemakje uitspelen en voor die prijs weer verkopen.
Zeker de moeite waard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
kazuka schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:09:
[...]

https://howlongtobeat.com/game?id=79776

Vind het voor het type game een prima lengte en ook een fijne palet cleanser na de 50-100 uur+ games met de nodige grind & repeat content.
Vooral dat laatste. Heb in de laatste 8 maanden DS 1 tm 3, Bloodborne en Demons Souls uitgespeeld. Ff wat luchtigers nu wellicht 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Lekkerboeie86 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:12:
[...]

Je kan hem ook makkelijk voor +/- 30 euro vinden. En op je gemakje uitspelen en voor die prijs weer verkopen.
Zeker de moeite waard!
Net voor 25 euro op de kop getikt. Heb er 5 Soulborn titels opzitten, echt ff helemaal klaar met dat geploeter tot aan Elden Ring 😅😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
En uitgespeeld. Ben er niet echt kapot van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
ArnoldSmiley schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:19:
En uitgespeeld. Ben er niet echt kapot van
Ben je meer fan van de vorige Ratchet games ?
Voor mij had er bv iets meer platform gameplay in mogen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
jori040 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:06:
[...]

Ben je meer fan van de vorige Ratchet games ?
Voor mij had er bv iets meer platform gameplay in mogen zitten.
Was mijn allereerste R&C. Voor mij doen te kinderlijk, grafisch OK, maar niet mindblowing.

Niet mijn genre, maar prima gespeeld te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
ArnoldSmiley schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:22:
[...]

Was mijn allereerste R&C. Voor mij doen te kinderlijk, grafisch OK, maar niet mindblowing.

Niet mijn genre, maar prima gespeeld te hebben.
Oke dat kan.
Visueel vond ik het wel mindblowing en een potje CoD is niet veel volwassener in mijn beleving dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
jori040 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:34:
[...]

Oke dat kan.
Visueel vond ik het wel mindblowing en een potje CoD is niet veel volwassener in mijn beleving dan.
Ben ook niet van de CoD 😉
Pagina: 1 2 Laatste