Ik heb een Xpenology NAS, 3x4 TB en werkt op zich ok. Ik kan 6.98 TB gebruiken (SHR). Ik heb opslag problemen nu EN ik ben het zat op een gesimuleerde omgeving te werken en wil daarom een 2e NAS erbij. Lijkt mij ook handig om replication te hebben voor bepaalde mappen.
Ik zit te denken aan: pricewatch: Synology DS920+
4 Bays dus prima voor toekomst naast mijn huidige NAS. Ik wil het liefst een Synology NAS die pas gereleased ivm updates etc.
Ik heb nog 2 2TB schijven liggen die ik erin wil stoppen, voorlopig is 1TB dan voldoende. Ik heb de RAID check van synology gedaan en ik kan erna nog 2 8 TB erin stoppen en dan aardig wat over houden. Ik las alleen een tijd terug dat SHR niet veilig meer is (wbt redundancy). IS dat echt zo?
En is mijn keus een interessante optie?
Ik zit te denken aan: pricewatch: Synology DS920+
4 Bays dus prima voor toekomst naast mijn huidige NAS. Ik wil het liefst een Synology NAS die pas gereleased ivm updates etc.
Ik heb nog 2 2TB schijven liggen die ik erin wil stoppen, voorlopig is 1TB dan voldoende. Ik heb de RAID check van synology gedaan en ik kan erna nog 2 8 TB erin stoppen en dan aardig wat over houden. Ik las alleen een tijd terug dat SHR niet veilig meer is (wbt redundancy). IS dat echt zo?
En is mijn keus een interessante optie?