Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-05 16:42
Voor mijn dochter een Samsung j7 gekocht alleen ze is er niet echt blij mee ze kan er eigenlijk niks mee. dacht dat een SD kaartje uitkomst zou bieden maar blijven maar meldingen krijgen intern memory full en ze kan nog geen tiktok meer opnemen . . iemand een idee ? heb gekeken naar die format tools maar hoorde ook dat ze problemen kunnen geven ?

bedankt alvast !

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 22:05

lSltAlKeR

Time destroys everything!

16GB is niet meer van deze tijd. Dat slokt Google apps en Play service vandaag de dag al bijna op.

Alle apps verplaatsen naar SD card en automatisch updaten uitzetten. Bij elke update gaat het n.l. weer naar systeem geheugen. Tik Tok slokt ook zo een paar gig op op het systeem geheugen. Dus eigenlijk is 16GB echt te weinig. Adviseer vandaag de dag toch echt een telefoon met minimaal 64GB intern geheugen.

Voor het geld wat ze vandaag de dag nog voor een J7 vragen refurbished had je beter een Xiaomi Redmi Note 9 ofzo kunnen kopen ..

Wil je een goed toestel voor je dochter zou ik vandaag de dag gaan voor een Xiaomi Poco X3 Pro van 128GB nu gemiddeld 180 eu

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
ok dankje dat is duidelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:19

MsG

Forumzwerver

Bij Android kan je maar heel beperkt wat met een SD-kaart, veelal enkel voor data die je zelf op je telefoon zet, bijvoorbeeld muziek. Maar apps kunnen er zeer beperkt wat mee.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
MsG schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:06:
Bij Android kan je maar heel beperkt wat met een SD-kaart, veelal enkel voor data die je zelf op je telefoon zet, bijvoorbeeld muziek. Maar apps kunnen er zeer beperkt wat mee.
ja dat blijkt dan weer.
en de apps nemen steeds meer ruimte in.
lSltAlKeR schreef op zondag 13 juni 2021 @ 15:31:
16GB is niet meer van deze tijd. Dat slokt Google apps en Play service vandaag de dag al bijna op.

Alle apps verplaatsen naar SD card en automatisch updaten uitzetten. Bij elke update gaat het n.l. weer naar systeem geheugen. Tik Tok slokt ook zo een paar gig op op het systeem geheugen. Dus eigenlijk is 16GB echt te weinig. Adviseer vandaag de dag toch echt een telefoon met minimaal 64GB intern geheugen.

Voor het geld wat ze vandaag de dag nog voor een J7 vragen refurbished had je beter een Xiaomi Redmi Note 9 ofzo kunnen kopen ..

Wil je een goed toestel voor je dochter zou ik vandaag de dag gaan voor een Xiaomi Poco X3 Pro van 128GB nu gemiddeld 180 eu
een Samsung a50 een goede keuze ? 128gb intern.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Habaneros schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:44:
[...]

ja dat blijkt dan weer.
en de apps nemen steeds meer ruimte in.

[...]

een Samsung a50 een goede keuze ? 128gb intern.
Die is ookal weer 2 jaar op de markt.... leg dan een paar tientjes bij en koop de A52.....

Hoe oud is je dochter...? ik zou gewoon voor Xiaomi gaan als het toch een budget telefoon moet zijn....

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
Ze is 10 .. maar goed we zitten bij Simyo en nieuwbouw huis dus afhankelijk van hun bellen via wifi merken - Apple Samsung Oppo Sony vandaar mijn zoektocht naar een alternatief voor jou suggestie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

VoLTE / VoWifi zit ook op Xiaomi en zou ook compatible behoren te zijn met Simyo/KPN zendmasten. Er zijn issues met bepaalde Redmi toestellen, maar met POCO X3 PRO zit het wel goed naar mijn weten.

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

lSltAlKeR schreef op zondag 13 juni 2021 @ 15:31:

;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
Mijn Pixel wordt niet door Simyo/KPN ondersteunt wel bij Ziggo dus dacht kijk maar naar hun lijst zit ik er niet naast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Habaneros aangezien het nu ineens een aankoopadvies topic is geworden, kan ik je aanraden om even een nieuw topic te starten in: Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Lees daarvoor ook even Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons door.
Pagina: 1