Breek je nek voorzichtig
die optie is er gewoon hoor. Goed ZoekenOp vrijdag 17 augustus 2001 17:14 schreef The_PyroPath het volgende:
Ik heb een ceedee gebrand en ben hem vergeten te sluiten, dit wil ik alsnog doen maar niet verder branden, waar vind ik die optie in nero want ik zie hem niet.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Anoniem: 4629
Zeg 'm dan ook gewoon waar.Op vrijdag 17 augustus 2001 17:17 schreef silentsnow het volgende:
[..]
die optie is er gewoon hoor. Goed Zoeken
Kheb ook al gezocht. Ik vind 'm niet. Ook de help kent geen 'finalize'. Maarja, de help van Nero is toch al ruk.
Anoniem: 25428
alors! ecoutez et repetez:
Je gaat naar edit-tab en selecteert properties (of alt+enter als shortcut).
Tabje burn------> Finalize aanvinken e presto!!!
Op mijn Nero 5.5 tenminste...
Je gaat naar edit-tab en selecteert properties (of alt+enter als shortcut).
Tabje burn------> Finalize aanvinken e presto!!!
Op mijn Nero 5.5 tenminste...
Voor zover ik weet kun je die optie met alle instellingen aanvinken, dus ook bij een multisession...
ja .. maar als je er een al gebrandde CD inlegt kun je daar toch niet de brand-instellingen nog eens van gaan bijwerken?
Het zit zo:
Als je gekozen hebt voor een multisession cd, kun je altijd nog dingen toevoegen, dus branden. Dat gaat tot ongeveer 50 mb van je maximale capaciteit van je cd. Dus als je bijv. een cd hebt van 700 mb, kun je blijven toevoegen tot je 650 mb hebt gevuld. Dan moet je hem finalizen.
Als je niet hebt gekozen voor multisession en het brandproces wordt eerder afgebroken, dan heb je een coaster, een onderlegger. Want met deze cd kun je niks meer.
<off-topic> Oudere cd-roms hebben problemen met multisession en cd's kopieren met niet gefinalizede multisession cd's lukt niet met Nero, omdat er geen einde op de cd is. Het beste bij deze cd's is om ze gewoon handmatig te kopieren, dus via compile a new data cd, zelfde naam opgeven (eventueel), en selecteren en kopieren van de ene cd naar de andere) </off-topic>
Als je gekozen hebt voor een multisession cd, kun je altijd nog dingen toevoegen, dus branden. Dat gaat tot ongeveer 50 mb van je maximale capaciteit van je cd. Dus als je bijv. een cd hebt van 700 mb, kun je blijven toevoegen tot je 650 mb hebt gevuld. Dan moet je hem finalizen.
Als je niet hebt gekozen voor multisession en het brandproces wordt eerder afgebroken, dan heb je een coaster, een onderlegger. Want met deze cd kun je niks meer.
<off-topic> Oudere cd-roms hebben problemen met multisession en cd's kopieren met niet gefinalizede multisession cd's lukt niet met Nero, omdat er geen einde op de cd is. Het beste bij deze cd's is om ze gewoon handmatig te kopieren, dus via compile a new data cd, zelfde naam opgeven (eventueel), en selecteren en kopieren van de ene cd naar de andere) </off-topic>
Good old Easy cd Pro 211 kan wel apart een sessie afsluiten op die voorwaarde dat er nog voldoende ruimte is.
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Pagina: 1