Mijn vraag
Na het wijzigen van het Ziggo Abo (vaste telefoon vervalt)
Enkele dagen later start ik de mediabox op en is er een update (oke) Blauw scherm... uur later is er nog weinig veranderd dan het zelfde beeld.
Mediabox gereset... weinig veranderd.
Bellen vragen, standaard Ziggo verhaal ja maar heeft u, of en.... Ja hebben alles al 100x gereset
Als antwoord van de medewerker ik zie het al u heeft een oude modem.
Oude modem? alles heeft tot voor de wijziging prima gewerkt.
U krijgt een nieuwe modem toegestuurd.
+- Week geleden post bezorgd doos van ziggo, en wat zit er in een oude mediabox XL waar de harddisk uit gesloopt is. en een firm upgrade, 4K met aantal apps betaalde, apps.
Even aan gesloten op de Panasonic viera.. 42" alles doorlopen.
Het beeld ziet er niet uit, afgezien van wat deze XL wel niet verstookt, staat naast de versterker in het meubel is het ondanks voldoende ventilatie best wel heet daar zo ook de zijkant van de versterker (die is uit)
De zwart/grijs waarde in het beeld is werkelijk bijna zwart. heb het hele configuratie menu diverse keer door lopen, aan beeld instellingen maar helaas.
Wat is nu mijn vraag hier op het forum.
Heb uiteraard even geduckt op deze mediabox XL en vindt vooral dat dit een oude mediabox XL is zonder HD en een upgrade, en klein kacheltje. 30> Watt ?? .
Bellen met ziggo...
Ik heb ook geen 4K tv en die hoef ik ook niet ook deze oude XL wil ik ook niet.
Helaas kan volgens ziggo de vorige kleine mediabox niet meer geactiveerd worden.
Wie heeft hier ervaring mee, en of is uiteindelijk ook maar opgestapt naar ISP XYZ
Zit nu op 70/10 verbinding en wil ik graag zo houden.
Daarnaast voel ik dat Ziggo hier erg gedwongen aan het pushen is.
Na het wijzigen van het Ziggo Abo (vaste telefoon vervalt)
Enkele dagen later start ik de mediabox op en is er een update (oke) Blauw scherm... uur later is er nog weinig veranderd dan het zelfde beeld.
Mediabox gereset... weinig veranderd.
Bellen vragen, standaard Ziggo verhaal ja maar heeft u, of en.... Ja hebben alles al 100x gereset
Als antwoord van de medewerker ik zie het al u heeft een oude modem.
Oude modem? alles heeft tot voor de wijziging prima gewerkt.
U krijgt een nieuwe modem toegestuurd.
+- Week geleden post bezorgd doos van ziggo, en wat zit er in een oude mediabox XL waar de harddisk uit gesloopt is. en een firm upgrade, 4K met aantal apps betaalde, apps.
Even aan gesloten op de Panasonic viera.. 42" alles doorlopen.
Het beeld ziet er niet uit, afgezien van wat deze XL wel niet verstookt, staat naast de versterker in het meubel is het ondanks voldoende ventilatie best wel heet daar zo ook de zijkant van de versterker (die is uit)
De zwart/grijs waarde in het beeld is werkelijk bijna zwart. heb het hele configuratie menu diverse keer door lopen, aan beeld instellingen maar helaas.
Wat is nu mijn vraag hier op het forum.
Heb uiteraard even geduckt op deze mediabox XL en vindt vooral dat dit een oude mediabox XL is zonder HD en een upgrade, en klein kacheltje. 30> Watt ?? .
Bellen met ziggo...
Ik heb ook geen 4K tv en die hoef ik ook niet ook deze oude XL wil ik ook niet.
Helaas kan volgens ziggo de vorige kleine mediabox niet meer geactiveerd worden.
Wie heeft hier ervaring mee, en of is uiteindelijk ook maar opgestapt naar ISP XYZ
Zit nu op 70/10 verbinding en wil ik graag zo houden.
Daarnaast voel ik dat Ziggo hier erg gedwongen aan het pushen is.