Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is voornamelijk bedoeld voor gamen op 1080/1440p. Voor de rest geen zware taken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen absolute max prijs maar wil het graag rond de €1000,- houden en als het kan graag eronder natuurlijk
(exclusief videokaart)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige randapparatuur gaat mee en de videokaart. Het gaat dus puur om een systeem dat goed aansluit bij de 6700 XT.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Allesbehalve randapparatuur en videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit om het systeem een beetje gelijk in kleuren te houden en een kast met doorzichtig zei paneel. Voor de rest geen voorkeuren wat betreft merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf even rond zitten kijken naar verschillende onderdelen en ben inmiddels op onderstaande build uitgekomen. Graag hoor ik of hier nog verbeterpunten aan zitten die ik over het hoofd heb gezien of dat er meer prestaties te halen zijn voor niet (veel) meer geld. En natuurlijk is het altijd mooi meegenomen als het zelfs nog wat goedkoper kan. Alvast bedankt!
[Link naar wenslijst]
Systeem is voornamelijk bedoeld voor gamen op 1080/1440p. Voor de rest geen zware taken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen absolute max prijs maar wil het graag rond de €1000,- houden en als het kan graag eronder natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige randapparatuur gaat mee en de videokaart. Het gaat dus puur om een systeem dat goed aansluit bij de 6700 XT.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Allesbehalve randapparatuur en videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit om het systeem een beetje gelijk in kleuren te houden en een kast met doorzichtig zei paneel. Voor de rest geen voorkeuren wat betreft merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf even rond zitten kijken naar verschillende onderdelen en ben inmiddels op onderstaande build uitgekomen. Graag hoor ik of hier nog verbeterpunten aan zitten die ik over het hoofd heb gezien of dat er meer prestaties te halen zijn voor niet (veel) meer geld. En natuurlijk is het altijd mooi meegenomen als het zelfs nog wat goedkoper kan. Alvast bedankt!
[Link naar wenslijst]
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 295,05 | € 295,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 173,90 | € 173,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6700 XT Gaming OC 12G | € 799,- | € 799,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 Tempered Glass Black | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 77,45 | € 77,45 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 92,90 | € 92,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850 (2019) | € 116,95 | € 116,95 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 250GB | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 99,90 | € 99,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.819,95 | ||