Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:40
Al een dik jaar gebruik ik de JBL oordopjes met veel plezier.
Vanmiddag pak ik ze uit m'n tas, doe de case/charger open, en het valt met op dat het LED'je van de linker oordop niet brand...vreemd.

Rechts doet het wel, en als je 1 van beide dopjes weer in de case doet, gaan de lampjes van de case wel branden.
Links "doet" dus blijkbaar nog wel iets...?

Ik heb al diverse trouble shooters geprobeerd om links weer aan de praat te krijgen, maar hij lijkt wel dood....

Nog geen poging gedaan garantie te claimen moet ik zeggen.

Heeft iemand nog een heldere ingeving om links weer aan de praat te krijgen?

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-05 08:45

thorgal21

Forum Noob

Ik heb 't zelfde gehad met de 220tws, de bovenkant van de case drukte bij mij niet hard genoeg de oortjes in de oplaadpinnetjes waardoor hij amper/niet werd opgeladen, alleen wanneer de case rechtop stond en je zelf druk zette op de oortjes.

Ter garantie weggestuurd en de 225tws ontvangen waar ik het probleem nog niet mee heb gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:40
thorgal21 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 18:30:
Ik heb 't zelfde gehad met de 220tws, de bovenkant van de case drukte bij mij niet hard genoeg de oortjes in de oplaadpinnetjes waardoor hij amper/niet werd opgeladen, alleen wanneer de case rechtop stond en je zelf druk zette op de oortjes.

Ter garantie weggestuurd en de 225tws ontvangen waar ik het probleem nog niet mee heb gehad.
Nou je het zegt, het is me wel eens opgevallen dat er bij links wat speling/beweging zat in de case.
Even een tijdje handmatig aandrukken…

Waar heb jij ze aangeschaft?

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-05 08:45

thorgal21

Forum Noob

Bol.com en reparatie/vervanging was door hun partner Dynafix volgens mij

[ Voor 9% gewijzigd door thorgal21 op 12-06-2021 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensAd
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 05-08-2023
Hallo, ik ben een beetje laat bij het topic, maar ik heb een probleem met mijn 230nc tws oortjes.

Het probleem is dat als ik het linker oortje in het doosje doe, dat de led gaat knipperen, terwijl de rechter gewoon aan gaat voor een paas seconden. Maar in de tijd dat ik het probeerde te fixen, is mijn linker oortje toch 20% opgeladen. Ik vraag me nu dus af waarom het ledje knippert, komt het misschien doordat deze bijna leeg is (Eerst 10% daarna 30%)? Nog een ding is dat mijn oortje wel gecconect blijft met mijn telefoon, terwijl deze nog in het doosje zit, maar er is dus wel feedback wanneer ik hem in het doosje doe, aangezien hij dus gaat knipperen.