Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylan C
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-06 21:35
Goededag,

Ik start mijn PC op en alle inconen op mijn desktop zijn door elkaar en mijn taakbalk is zeer dik geworden. Deze kan ik op geen enkele manier kleiner dan dit maken, alleen groter. Ook wanneer ik de taakbalk ontgrendel. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem.
In bijlage een foto van het probleem. Op mijn linkerscherm is de taakbalk in de normale grootte. Rechts, op mijn hoofdscherm krijg ik hem niet kleiner, wel groter.

Alvast bedankt

Groeten,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C3fheFfmEBdTFXMFPIS0Q3YgwtQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oVOaXt8DFGkHSR1YMTgucIIO.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbi
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 20-06 14:23
als je met de rechtermuisknop op de taakbalk klikt en in het daarna volgende keuzemenu, kies dan voor 'taakbalkinstellingen', helemaal onderaan. In het Windowsscherm wat volgt, heb ik alleen de bovenste 'aan' staan, al het andere staat uit. Misschien dat het jou probleem oplost.

De iconen op je beeldscherm kun je ook aanpassen. Klik met de rechtermuisknop op het scherm, en klik op het bovenste woord: beeld. Misschien heb je automatisch schikken aanstaan, en/of pictogrammen uitlijnen op raster? Klik dat af en kies alleen voor Bureaubladpictogrammen weergeven.

Groetjes,
Marbi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:37

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik gok dat dit na vier jaar wel opgelost is... :) Slotje maar...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.