Airfryer: ook geschikt voor normale frituurhapjes?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagniArtistique
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 14:07
Jaaa het EK is begonnen. Dus dat betekent bitterballen.

Ik stond vandaag in de winkel te kijken naar het best wel extreme prijsverschil tussen ‘normale’ bitterballen en de airfryer bitterballen. 3 euro voor 12 vs 3 euro voor 50. (4x zo duur!)

Op de een of andere manier was ik altijd in de veronderstelling dat zo’n airfryer bedoeld was om regulier mee te frituren. Maar als er speciale hapkes voor gemaakt worden die veel duurder zijn dan zal dat wel niet kunnen.

Toch? Of is het marketing? Beetje inspelen op de ‘ik ben gezond bezig met mijn airfryer snacks hype’? Iemand wel eens reguliere snacks klaargemaakt in de airfryer, en was dat een succes? Worden we gewoon genaaid? Of kunnen normale snacks echt niet in de airfryer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-05 20:40

M2M

medicijnman

het is gewoon een hete lucht oven. Dus zonder vet, moet het vet in de balletjes zitten. Stop je er normale in krijg je bleke dingen terug. Smaakt nog steeds prima, maar ziet er niet uit en heeft geen bitterbal gevoel.

-_-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 23:51
Ik heb weleens perongeluk normale snacks gekocht voor de airfryer.
Sommige dingen kwamen er goed uit zoals de kipcorn, maar de bitterbal en frikandel zagen er niet echt appetijtelijk uit.
Smaak was redelijk maar de bitterbal was gewoon zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagniArtistique
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 14:07
Ben ik dan in de war met de ‘oude’ airfryer variant waar je altijd een paar druppels (frituur)olie bij in moest doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 23:51
MagniArtistique schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:43:
Ben ik dan in de war met de ‘oude’ airfryer variant waar je altijd een paar druppels (frituur)olie bij in moest doen?
Dat is alleen als je bijvoorbeeld frietjes wilt klaarmaken. Airfryer snacks hebben al meer olie/vet in de snack zelf zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Volgens mij niet, want dat moet bij verse friet ook. Ik kan het verkeerde hebben, maar er zit wat meer vet in en wat meer suiker voor een mooi krokantje bij de airfryer versies

[ Voor 52% gewijzigd door Kixtart op 11-06-2021 22:47 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:25

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MagniArtistique schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:24:
Toch? Of is het marketing? Beetje inspelen op de ‘ik ben gezond bezig met mijn airfryer snacks hype’? Iemand wel eens reguliere snacks klaargemaakt in de airfryer, en was dat een succes? Worden we gewoon genaaid? Of kunnen normale snacks echt niet in de airfryer?
Dit. Mensen denken dat frituur onmeunig slecht is en airfryer een gezond alternatief. Kan je dik mee verdienen. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Gooi hier wel vaker niet-airfryer producten erin. Kwestie van even wat olie eroverheen smeren en dan komt het vaak wel goed :p

Vlammetjes en kaasstengels komen er prima uit. Bitterballen moeten wel echt geschikt zijn voor de airfryer.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WackoH
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:45
Een airfryer schijnt wel degelijk gezonder (of minder slecht) te zn: https://www.ahealthylife.nl/airfryers-gezond-of-ongezond/
Sowieso is het veel makkelijker. Ik heb er een keer een in een opwelling gekocht, en sindsdien is de frituur niet meer aan geweest. Maar ik doe verder niet moeilijk met die overprijsde ovenpatat en zo. Eigenlijk komen alleen producten met zo'n krokante buitenkant als bitterballen en kroketten, er onder de maat uit (nl. als een zachte natte hap). Dus dan maar vlammetjes ipv bitterballen ;)
Kixtart schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:45:
[...]Volgens mij niet, want dat moet bij verse friet ook. Ik kan het verkeerde hebben, maar er zit wat meer vet in en wat meer suiker voor een mooi krokantje bij de airfryer versies
Die suiker is ook precies de reden dat je ovenpatat en snacks niet in een frituur moet doen. Er is dan een kans dat extra veel acrylamides worden gevormd, een stof die verdacht-carinogeen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WackoH
Glashelder schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:55:
Vlammetjes en kaasstengels komen er prima uit. Bitterballen moeten wel echt geschikt zijn voor de airfryer.
Ah, we zijn het eens zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wij kopen met opzet sommige airfryer/oven snacks.

Zoals de bitterballen en bami, nasi-snacks
Bij frituren krijgen deze een meer krokante korst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:32
Dit was een keer bij Keuringsdienst van Waarde. Het is puur marketing, je kunt net zo goed de normale variant pakken. Dat ging wel alleen over friet maar het zal mij niets verbazen als het ook voor de rest geldt: https://tvblik.nl/keuringsdienst-van-waarde/airfryer-friet

[ Voor 22% gewijzigd door D. Ninjai op 11-06-2021 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:14
Wij pakken de oven patat van aviko (rode badge) en de rest van mora.
Maar inderdaad Kroketten en bitterballen wel aorfryer gebeuren kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterA
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-05 23:05
D. Ninjai schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 23:53:
Dit was een keer bij Keuringsdienst van Waarde. Het is puur marketing, je kunt net zo goed de normale variant pakken. Dat ging wel alleen over friet maar het zal mij niets verbazen als het ook voor de rest geldt: https://tvblik.nl/keuringsdienst-van-waarde/airfryer-friet
Volgens mij ging die item van KvW over het verschil tussen airfryerfriet en ovenfriet. Dat verschil was niet noemenswaardig en gewoon een marketing truc.

Verschil hier gaat om snacks en ovensnacks. Ik weet niet welke bitterballen TS wilde halen, maar:
AH Bitterballen 12st = 1,09
AH Oven Bitterballen 12st = 1,89
73% duurder t.o.v. reguliere bitterballen.

Voor zover ik weet te herinneren werken de ovensnacks goed in de oven/airfryer en werken de reguliere snacks goed in de frituur. Sommige normale snacks kan je goed in de oven bereiden (kipcorn / frikandelletje / bamischijf / nuggets). Bitterballen komen er om een of andere reden niet goed uit. Dan werkt de ovenvariant van het product weer beter. Volgens mij hebben reguliere bitterballen / kroketten gewoon de olie nodig voor het mooie krokante laagje.

Mjah, koop even een batch voor 1,09 en probeer het uit zeg ik maar. Je zal er niet dood van gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 00:39

Yor

Yor1313#2571

Mora Kroketten, 13 minuten op 200,
Mora Viandellen, 8 a 9 minuten op 200,
AH Kipnuggets, 8 minuten op 200
Mora Chicken strips, 13 minuten op 200
Mora Kroketburgers, 8 a 9 minuten op 200
Mora Kipcorns/ AH huismerk kipcorns gaan ook, exacte temps/tijd weet ik ff zo snel niet.

Koop niet die 50 Mora bitterballen in een zak, dat wordt niks in de airfryer...

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik doe gewone kroketten en bitterballen in de airfryer. Gaat prima. Alleen blijven ze wit. Verder zijn ze gewoon net zo krokant als de ovenvariant. Je zult alleen wel moeten kijken welke temperatuur en tijd. Dat verschilt soms wel een beetje per merk en type.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Ze worden ook minder knapperig / blijven beetje taaiaxhtihe korst houden in airfryer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:23

Yucon

*broem*

Het valt me op dat bij kroketten/bitterballen in oven of airfryer er altijd rokend vet uit druppelt, dat achteraf ook nog eens vreselijk moeilijk te verwijderen is. Ik kan me echt heel moeilijk voorstellen dat dit nou echt gezond is. Misschien zijn normale bitterballen toch een beter alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:57
Ik maak wel eens gewone frikadellen/kroketjes in de koekenpan. Frituurpan is altijd zo'n gedoe...
Paar druppels zonnebloemolie erbij en vooral niet te hoog zetten en te snel willen bakken. Smaakt perfect en ziet er prima uit imho, al is dat laatst voor mij ongedergeschikt. Als het maar lekker smaakt :) met mayo en uitjes etc...
Zal in de airfryer net zo goed moeten gaan, evt. dus met paar druppels olie oid.

[ Voor 4% gewijzigd door GeeEs op 12-06-2021 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:14
Ik denk dat er wel een groot verschil is tussen de Philips variant en de anderen of in ieder geval die van tefal. Die laatste moet je sowieso wat olie bij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Yucon schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 08:21:
Het valt me op dat bij kroketten/bitterballen in oven of airfryer er altijd rokend vet uit druppelt, dat achteraf ook nog eens vreselijk moeilijk te verwijderen is. Ik kan me echt heel moeilijk voorstellen dat dit nou echt gezond is. Misschien zijn normale bitterballen toch een beter alternatief.
Ik weet niet welke variant je haalt maar dat heb ik nog nooit gezien. Al gebruik ik geen airfryer maar een gewone oven. Ovenkroketten komen er hier perfect uit, ik proef amper verschil met de frituur, alleen het korstje is ietsje taaier maar dat is niet noemenswaardig verder. Overige ovensnacks als kaashapjes gaan ook prima.

Wat eerder al gezegd is, het vet zit al in het product. Gewone hapjes in de oven geprobeerd, bleke saaie meuk.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:25
Als het vet al in al die oven/airfryer producten zit, is het dan niet gewoon net zo goed/slecht om zelf te frituren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 18:25

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
WackoH schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 23:00:
Een airfryer schijnt wel degelijk gezonder (of minder slecht) te zn: https://www.ahealthylife.nl/airfryers-gezond-of-ongezond/
Dat gaat met name over carcinogenen en dat is een kwestie van niet te het frituren een op tijd verversen. Toegegeven, dat is voor veel mensen een uitdaging. :D
Velen denken dat het ook qua calorieën veel beter is, dat is jezelf voor de gek houden. Zeker als je daardoor gaat denken dat het minder slecht voor je is dan frituren en je het dus vaker gaat doen.
Sowieso is het veel makkelijker. Ik heb er een keer een in een opwelling gekocht, en sindsdien is de frituur niet meer aan geweest. Maar ik doe verder niet moeilijk met die overprijsde ovenpatat en zo. Eigenlijk komen alleen producten met zo'n krokante buitenkant als bitterballen en kroketten, er onder de maat uit (nl. als een zachte natte hap). Dus dan maar vlammetjes ipv bitterballen ;)
Persoonlijk vind ik zelfs dingen als vlammetje minder lekker als ze niet gefrituurd zijn, het is toch gewoon minder knapperig. Nu ben ik wel kritisch want de imitatie vleesloempia's van verschillende merken ben ik ook minder fan van, die lijken vaak ook wat meer zijn kunstmatige ovenkorst te hebben.
Het lekkerst blijft met afstand het hete vet en aangezien het sowieso geen gezonde voeding is niet je het gewoon niet te vaak doen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:03

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hoofd vetklep reporting for duty :Y)

Enkele basisregels om airfryerend door het leven te gaan. Houd je aan deze regels en je zult nooit je gasten teleurstellen of beteuterd kijken naar oneerbiedig schaaltje meuk.

- Alles wat voor de frituur is en geen paneerlaag heeft kan er in. Uitzondering: patat.
- Alles wat voor de oven geschikt is, kan in de airfryer.
- Alles wat voor de airfryer geschikt is, kan in de oven
- Bijzonderheden : kroketten en al helemaal bitterballen zijn lastig in de airfryer. Vermijd goedkope meuk en verzeker je ervan dat deze voor oven/airfryer geschikt. Ondeugdelijke ballen in je airfryer zullen bleke, zachte smushy prut opleveren waarmee je direkt van het EK uitgeschakeld bent. Heb je écht honger dan kan elke bamischijf wel, maar liefst toch eentje voor oven/airfryer. Niet-oven/niet-airfryer bedoelde bamischijven worden juist weer erg hard aan de buitenkant.
- Toppers voor de airfryer: frikandellen, gehaktstaven, mexicano's bamischijven, albert heijn party mix voor airfryer (zwarte doosjes)

Airfryer is live! Airfryer will never die! steekt vuist de lucht in.

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WackoH
Goede opsomming!
Ook full-size loempia's gaan goed, maar alleen na ze eerst in een magnetron te ontdooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:23

Yucon

*broem*

SmurfLink schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:20:
[...]

Ik weet niet welke variant je haalt maar dat heb ik nog nooit gezien. Al gebruik ik geen airfryer maar een gewone oven. Ovenkroketten komen er hier perfect uit, ik proef amper verschil met de frituur, alleen het korstje is ietsje taaier maar dat is niet noemenswaardig verder. Overige ovensnacks als kaashapjes gaan ook prima.

Wat eerder al gezegd is, het vet zit al in het product. Gewone hapjes in de oven geprobeerd, bleke saaie meuk.
Dat heb ik bij alle ovensnacks. Vegetarische slager, mora, eigen merk. Raar. Ik zal eens proberen wat er gebeurt als ik de oven 20 graden lager zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:31

SomerenV

It's something!

Koffie schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:42:
Hoofd vetklep reporting for duty :Y)

Enkele basisregels om airfryerend door het leven te gaan. Houd je aan deze regels en je zult nooit je gasten teleurstellen of beteuterd kijken naar oneerbiedig schaaltje meuk.

- Alles wat voor de frituur is en geen paneerlaag heeft kan er in. Uitzondering: patat.
- Alles wat voor de oven geschikt is, kan in de airfryer.
- Alles wat voor de airfryer geschikt is, kan in de oven
- Bijzonderheden : kroketten en al helemaal bitterballen zijn lastig in de airfryer. Vermijd goedkope meuk en verzeker je ervan dat deze voor oven/airfryer geschikt. Ondeugdelijke ballen in je airfryer zullen bleke, zachte smushy prut opleveren waarmee je direkt van het EK uitgeschakeld bent. Heb je écht honger dan kan elke bamischijf wel, maar liefst toch eentje voor oven/airfryer. Niet-oven/niet-airfryer bedoelde bamischijven worden juist weer erg hard aan de buitenkant.
- Toppers voor de airfryer: frikandellen, gehaktstaven, mexicano's bamischijven, albert heijn party mix voor airfryer (zwarte doosjes)

Airfryer is live! Airfryer will never die! steekt vuist de lucht in.
Toevoeging qua toppers: de Ribster. Fucking lekker en past prima in de airfryer. Ook regelmatig de actieweken van de Lidl in de gaten houden. Die hebben regelmatig tijdelijke snacks voor in de airfryer, of kipfiletsstrips :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jorizzz schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:24:
Als het vet al in al die oven/airfryer producten zit, is het dan niet gewoon net zo goed/slecht om zelf te frituren?
Over het algemeen zit in de oven/airfyer producten in het eindproduct minder vet vziw, en dat vet is altijd ‘vers’, waar je met het vet verversingsbeleid in je gewone frituur nog wel eens verkeerd kan komen te zitten.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 12:50
Oven varianten werken prima, aifryer varianten zijn onnodig (duur). Normale varianten lukt ook als je met een kwast een dun laagje olie op strijkt.
Ik heb van alles geprobeerd, voor snacks vonden we die van kwekkeboom erg goed, maar idioot duur. Als ik die buiten beschouwing laat, zijn de ingevroren huismerk oven snacks en oven friet van de AH het beste. Volgens mijn smaak uiteraard, maar ik moet wel zeggen dat we zelden snacks eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-05 13:14
Dat is een Actifry frituurpan, een soort hybride airfryer / frituurpan. Daarin draaide de friet heel kort door een klein beetje olie. Uiteindelijk net zo gezond als goed uitlekken van je frituur spul in combinatie met wat keukenrol dep technologie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:21

vhal

ಠ_ಠ

Laatst had ik zo'n Mora Picanto (volgens de verpakking geschikt voor de AF) in de AF gemikt, uiteindelijk begon deze dusdanig te walmen dat de woonkamer blauw zag van de rook. :/

De reguliere Mora kroketten kunnen overigens prima in de AF.

Voor de Friet/Patat pak ik het liefste de "verse" zakken uit de koeling

[ Voor 13% gewijzigd door vhal op 12-06-2021 13:18 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Wij kopen altijd gewone (frituur)snacks of de oven variant, maar nooit airfryer-specifiek. De meeste airfryer varianten hebben veel meer vet om/in de buitenste laag, wat het iets knapperiger maakt, maar dat gaat een beetje tegen het idee van een airfryer in.

Hou er rekening mee dat je met een airfryer mogelijk je snacks wat langer moet bakken, maar eigenlijk alles kan er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:15

Cybje

First Post!

Ik zou bitterballen toch gewoon in een normale frituur doen. Als je goede plantaardige olie hebt is het helemaal niet zo ongezond. Alleen als je echt overgewicht hebt is het qua calorieën niet zo handig. En oude/verbrande frituurolie is natuurlijk ook niet zo gezond. Maar pak een gezonde olie met hoog verbrandingspunt (die blijven wat langer goed), zoals rijstolie, dan ben je gezonder uit bent dan met een airfryer. En is alles lekker krokant.

[ Voor 3% gewijzigd door Cybje op 12-06-2021 17:12 ]

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Een (GOEDE) Air-Fryer is overigens ook een briljant apparaat om semi verse worstenbroodjes in te 'bakken'.

Vers (gekoelde) worstenbroodjes 7 minuten op 160o én klaar is.... Als je die dingen ingevroren hebt gehad dan snap je nog niet hoe lekker ze kúnnen zijn, zeker niet als je er ná 't bakken nog wat echte roomboter op smeert .

>:)

Bij de Jumbo hebben ze tegenwoordig ook bladerdeeg snacks met o.a. hot-dog / knakworst vulling in het vriesschap. Die dingen 12 minuten op 180o ....

[ Voor 64% gewijzigd door Will_M op 12-06-2021 18:12 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:02
Airfryer? Doen!

Je kan er ook prima broodjes in afbakken. Of zoveel anders. Laatst kipfilet omwikkeld met spek, heerlijk mals :)

Koop geen Action meuk, maar een goeie. De Philips XL fryers worden over het algemeen best goed ontvangen.

Frikandellen of ander spul wat van separatorvlees gemaakt wordt werkt sowieso prima, daar hoef je geen speciale airfryer producten van te kopen. Wil je een paneerlaagje? Dan moet je er wel op letten. Dit geld dus ook voor de 'partymix' zakjes met minisnacks.

Tussendoor af en toe schudden is aan te raden, en het kan soms wat langer duren dan dat het in de frituur deed. Maar uiteindelijk wil het prima en is de smaak net zo goed :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Kan dit topic niet samengevoegd worden met Het grote Airfryer topic - Deel 2 ?

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

vhal schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 13:17:
Laatst had ik zo'n Mora Picanto (volgens de verpakking geschikt voor de AF) in de AF gemikt, uiteindelijk begon deze dusdanig te walmen dat de woonkamer blauw zag van de rook. :/

De reguliere Mora kroketten kunnen overigens prima in de AF.

Voor de Friet/Patat pak ik het liefste de "verse" zakken uit de koeling
Komt door het opspattende vet. Een spatdeksel doet wonderen

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ieny
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-05 19:21
Begrijp de problemen met kroket en bitterbal niet, gebruik Airfry producten van Kwekkeboom, geen probleem. Verder van Mora Airfry : Frikandel, Kaassoufle en Bamischijf. De Viandel en Kipcorn zijn ook lekker. Zijn niet specifiek Airfry maar hebben wel het logo. En hoe dunner de friet hoe beter het smaakt.
Ik haatte altijd dat geklieder met frituurolie en ben dolgelukkig met mijn Airfryer. Heb een Inventum GFL500HDL
Pagina: 1