Weet iemand waar een update te downloaden is voor NFS 5? Op http://www.ea.com niet en op http://www.3dfiles.com ook niet. Heeft iemand een linkje?
Verwijderd
Klopt!
Er is een Patch.. (v3.5
) Maar.. em, das wel een patch voor de _illigale_ versie.. Kweet niet of er voor een echte ook 1 is..
Er is een Patch.. (v3.5
Volgens mij is die te downloaden via Auto Update dat bij het spel zit.
Het probleem is namelijk dat ik NFS 5 niet eens kan opstarten en volgens die vriend van mij moet ik dan maar de update installeren.
Het is trouwens wel een illegale versie.
Kzou zeggen koop 'm.Op vrijdag 17 augustus 2001 17:06 schreef Silverstar het volgende:
Het probleem is namelijk dat ik NFS 5 niet eens kan opstarten en volgens die vriend van mij moet ik dan maar de update installeren.
Kzou zeggen; gebruik een gekraakte .exeOp vrijdag 17 augustus 2001 17:06 schreef Silverstar het volgende:
Heb ik al gebruikt, alleen ik kom niet verder dan het loading schermOp vrijdag 17 augustus 2001 17:12 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
Kzou zeggen; gebruik een gekraakte .exe
En dan verwacht je ook nog eens dat de makers gratis een patch beschikbaar stellen. Tss.Het probleem is namelijk dat ik NFS 5 niet eens kan opstarten en volgens die vriend van mij moet ik dan maar de update installeren.
Maar ik zou zeggen, koop de legale versie (vast en zeker al budget), en probeer het dan.
edit:
hier stond een link die ik bij nader inzien toch niet geef
(mag ik deze link geven??)
daar is een gecrackte update
edit: als je een gecrackte update wilt, moet je me maar even contacten.
hier stond een link die ik bij nader inzien toch niet geef
daar is een gecrackte update
edit: als je een gecrackte update wilt, moet je me maar even contacten.
Verwijderd
Er is ook een 'Update' voor win95 en 98 Layers in win2k.
Stel je dit in voor nfs dan moet alles ook probleemloos werken.. (snelkoppeling --> eig.schap.)
Stel je dit in voor nfs dan moet alles ook probleemloos werken.. (snelkoppeling --> eig.schap.)
Pagina: 1