Goedenmiddag iedereen,
ik heb een vraag, ik heb sinds een korte tijd dat mijn computer problemen heeft, ik heb regelmatig dat mijn games crashen en ook soms een bluescreen. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik driver update moest doen voor mijn GPU, tijdens de update kreeg ik een melding dat het mislukt was de installatie. Nadat de installatie mislukt was kon mijn PC mijn GPU niet meer scannen, ik had meerdere testen gedaan GPU ontkoppelt en weer aangekoppeld, maar hij pakte hem naar niet. Had ook een userbenchmark gedaan (zie link https://www.userbenchmark.com/UserRun/43777667 ) Later zag ik op internet dat het makkelijk via CMD kon oplossen:strip_exif()/f/image/8uiD8RyD9XWioCzzEDUZDamg.jpg?f=fotoalbum_large)
Gelukkig werkte dat dus mijn pc vond mijn GPU weer, had dus ook weer nieuwe userbenchmark gedaan (zie link: https://www.userbenchmark.com/UserRun/43639653) alles bleekt weer dus goed te zijn! Maar helaas is dat niet zo, ik heb nogsteeds dat mijn games regelmatig crashen en soms bluescreen krijg, sterker nog ik kan bijna geen youtube meer kijken! Als ik YouTube kijk krijg ik zelfs na 20 of 40 minuten een error van google.
Zelf kan ik het probleem maar niet vinden! Ik heb van alles geprobeerd wat ik kon vinden op internet, helaas werkte het niet. Ik vind sowieso raar dat mijn computer zoveel problemen heeft, ik heb in het verleden ook 2 of 3 keer problemen met mijn PC gehad, mijn pc is helemaal nieuw (halfjaartje oud) behalve mijn powersupply en videokaart, mijn powersupply is 6 jaar oud, en mijn videokaart is nog geen eens 2 jaar oud.
...
Dit zit in mijn computer:
CPU: Intel Core i5-9600KF
GPU: MSI Geforce RTX 2060 Super Gamingx 8GB
PSU: Coolermaster G650M
SSD/M.2: 1x Samsung 970 EVO 1TB 1x Samsung 860 EVO 500GB 1x Samsung 970 EVO plus 1TB.
...
Ik heb veel verschillende sites gezocht. Ik had op Reddit ook gezocht maar kon niks vinden. Ik had ook Furmark geprobeerd en dat ging ook gewoon soepel,
...
...
Hier zijn paar screenshots::strip_exif()/f/image/qlUCX0fLV6UOOryfK5rnFoby.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yOTbGT6Y4ujwClg7EIhmMHpk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/5yfKpBiJfLqoauRDnYmxjFDD.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2BjOd6t2mSHscuov8ZQD8gcR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BnpN43V9sRcLlpShC9sM1jnO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qOYJCURnN4TDTWvSpO1mqLfv.jpg?f=fotoalbum_large)
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen! Ik zie graag reactie tegemoet,
Met vriendelijke groet,
Sam Brans
ik heb een vraag, ik heb sinds een korte tijd dat mijn computer problemen heeft, ik heb regelmatig dat mijn games crashen en ook soms een bluescreen. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik driver update moest doen voor mijn GPU, tijdens de update kreeg ik een melding dat het mislukt was de installatie. Nadat de installatie mislukt was kon mijn PC mijn GPU niet meer scannen, ik had meerdere testen gedaan GPU ontkoppelt en weer aangekoppeld, maar hij pakte hem naar niet. Had ook een userbenchmark gedaan (zie link https://www.userbenchmark.com/UserRun/43777667 ) Later zag ik op internet dat het makkelijk via CMD kon oplossen
:strip_exif()/f/image/8uiD8RyD9XWioCzzEDUZDamg.jpg?f=fotoalbum_large)
Gelukkig werkte dat dus mijn pc vond mijn GPU weer, had dus ook weer nieuwe userbenchmark gedaan (zie link: https://www.userbenchmark.com/UserRun/43639653) alles bleekt weer dus goed te zijn! Maar helaas is dat niet zo, ik heb nogsteeds dat mijn games regelmatig crashen en soms bluescreen krijg, sterker nog ik kan bijna geen youtube meer kijken! Als ik YouTube kijk krijg ik zelfs na 20 of 40 minuten een error van google.
Zelf kan ik het probleem maar niet vinden! Ik heb van alles geprobeerd wat ik kon vinden op internet, helaas werkte het niet. Ik vind sowieso raar dat mijn computer zoveel problemen heeft, ik heb in het verleden ook 2 of 3 keer problemen met mijn PC gehad, mijn pc is helemaal nieuw (halfjaartje oud) behalve mijn powersupply en videokaart, mijn powersupply is 6 jaar oud, en mijn videokaart is nog geen eens 2 jaar oud.
...
Dit zit in mijn computer:
CPU: Intel Core i5-9600KF
GPU: MSI Geforce RTX 2060 Super Gamingx 8GB
PSU: Coolermaster G650M
SSD/M.2: 1x Samsung 970 EVO 1TB 1x Samsung 860 EVO 500GB 1x Samsung 970 EVO plus 1TB.
...
Ik heb veel verschillende sites gezocht. Ik had op Reddit ook gezocht maar kon niks vinden. Ik had ook Furmark geprobeerd en dat ging ook gewoon soepel,
...
...
Hier zijn paar screenshots:
:strip_exif()/f/image/qlUCX0fLV6UOOryfK5rnFoby.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yOTbGT6Y4ujwClg7EIhmMHpk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/5yfKpBiJfLqoauRDnYmxjFDD.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2BjOd6t2mSHscuov8ZQD8gcR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BnpN43V9sRcLlpShC9sM1jnO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qOYJCURnN4TDTWvSpO1mqLfv.jpg?f=fotoalbum_large)
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen! Ik zie graag reactie tegemoet,
Met vriendelijke groet,
Sam Brans