Vandaag is het feest en morgen ook.
[inkoppertjesmode] Heb je geen goeie shop in de buurt waar je ff kan luisteren ? Gegevens laten een speaker niet beter of slechter klinken toch
[/inkoppertjesmode]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik wil graag een goed beeld krijgen voordat ik naar de winkel ga.
Vandaag is het feest en morgen ook.
In de laagste prijsklasse van HiFi speakers, zeg zo'n 300,- per stuk is de Tannoy Mx1 inderdaad wel interessant, de M71 van Mission, en de vintage 110 (geloof ik) van Magnat maar vergeet ook zeker niet de net nieuwe DM303 van B&W.
Welke je dan kiest is echt zwaar afhankelijk van wat jouw smaak is en wat voor akoestiek je hebt (doffe speakers in een kamer zonder veel zachte materialen, en scherpe speakers in sterk gedempte kamers bijvoorbeeld).
Welke je dan kiest is echt zwaar afhankelijk van wat jouw smaak is en wat voor akoestiek je hebt (doffe speakers in een kamer zonder veel zachte materialen, en scherpe speakers in sterk gedempte kamers bijvoorbeeld).
Voor die prijs heb je de mX2. Ik heb de indruk dat Mission wat beter is voor het hardere werk, de wat hardere pop (rock, trance enzovoort) en Tannoy voor zachtere werk (Mariah Carey achtig enzo, klassiek). Ik vind dat Tannoy hele goede middentonen heeft en Mission weer betere bas. Alleen het hoog van Mission is wat agressiever. Maar ga gewoon luisteren en beslis dan.Op vrijdag 17 augustus 2001 23:42 schreef Jag het volgende:
zeg zo'n 300,- per stuk is de Tannoy Mx1 inderdaad wel interessant,
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Op vrijdag 17 augustus 2001 23:48 schreef JT het volgende:
[..]
Voor die prijs heb je de mX2. Ik heb de indruk dat Mission wat beter is voor het hardere werk, de wat hardere pop (rock, trance enzovoort) en Tannoy voor zachtere werk (Mariah Carey achtig enzo, klassiek). Ik vind dat Tannoy hele goede middentonen heeft en Mission weer betere bas. Alleen het hoog van Mission is wat agressiever. Maar ga gewoon luisteren en beslis dan.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Pagina: 1