Ik heb een YAMAHA R-N402D receiver en Hercules XPS DJ monitor speakers. Nu is mijn vraag op welke manier deze het beste aangesloten kunnen worden. Ik heb totaal geen ervaring met de rood-zwarte speaker aansluitingen die op de receiver zitten, dus ik weet niet wat mogelijk of aan te raden is.
Ik heb geprobeerd om de speakers via een RCA-RCA kabel aan te sluiten op de Line OUT aansluiting op de receiver, maar volgens mij is dit niet de "correcte" oplossing. De speakers werken op deze manier wel, maar de volumeknop op de receiver werkt zo niet.
Is het mogelijk om deze speakers aan te sluiten op de rood-zwarte aansluitingen? Ik heb online een Banana plug naar RCA kabel gevonden, maar ik weet niet zeker of die voor mijn situatie werkt.
:strip_exif()/f/image/WdlEkoPV4PeMQSWiVK6Q4UM4.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb geprobeerd om de speakers via een RCA-RCA kabel aan te sluiten op de Line OUT aansluiting op de receiver, maar volgens mij is dit niet de "correcte" oplossing. De speakers werken op deze manier wel, maar de volumeknop op de receiver werkt zo niet.
Is het mogelijk om deze speakers aan te sluiten op de rood-zwarte aansluitingen? Ik heb online een Banana plug naar RCA kabel gevonden, maar ik weet niet zeker of die voor mijn situatie werkt.
:strip_exif()/f/image/WdlEkoPV4PeMQSWiVK6Q4UM4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hBVwO8kKcRrY5Yn8mzMOhu2C.jpg?f=fotoalbum_large)