a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Vraag
Alle reacties
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
1
2
3
4
5
6
| Logger: tuyaha.tuyaapi Source: /usr/local/lib/python3.8/site-packages/tuyaha/tuyaapi.py:273 First occurred: 22:56:31 (1 occurrences) Last logged: 22:56:31 control device error, error code is DependentServiceUnavailable |
[ Voor 62% gewijzigd door weebl op 10-06-2021 22:57 ]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Hetzelfde bij de woox app voor me stekkers.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Daarom zijn ze ook zo goedkoopNosferatuX schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 23:00:
Dacht even dat het aan mij lag maar blijkbaar iets raars met de servers daar. Gek dat we daar afhankelijk van zijn..
Als je dit niet wil moet je voor Philips Hue of desnoods IKEA Tradfri gaan. Maar ook dan doet je integratie met Google Home het niet als er server problemen zijn. Kan je ze nog wel met een afstandsbediening aan- en uitzetten
Kon me lampen tenminste uitzetten.
Alleen Google home app heeft er nog problemen mee zo te zien die zegt dat ze offline zijn.
Te snel, verbinding lijkt weer up. Bediening doet het nog niet. Zelfde als met Google..
Alleen niet goed voor de WAF dit...
[ Voor 65% gewijzigd door weebl op 10-06-2021 23:27 ]
alle apparaten verwijderen uit lsc smart connect
lsc smart connect app verwijderen of uitloggen
app "lsc smart connect" weer installeren op telefoon.
inloggen of nieuw account aanmaken.
daarna apparaten toevoegen in AP MODUS ( dus langzaam knipperen )
en google home app / plus assistent (voice control)herkennen het vanzelf.
Dacht zal het effe delen misschien dat het bij jullie ook werkt. Heb ook veel oplossingen hier vandaan gehaald. doe er je voordeel mee
Bij mij ook, gelukkig niet alles opnieuw hoeven aanmeldenNosferatuX schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:58:
Het werkte vanmorgen gelukkig vanzelf weer.
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
"kan geen beveiligd kanaal opzetten"
Na een keer stroom er af, en terug was het weer beschikbaar.
Ja was wel effe bezig want via de EZ methode ( snel knipperen ) deed ie het niet maar ach we kunnen weer ok google roepen en alles reageert in huisNosferatuX schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 23:06:
Dat zou best wel zuur geweest zijn, al die lampen opnieuw koppelen 😧
Bij mij werken de lampen via de google home bediening zelf. Wanneer ik echter een routine wil uitvoeren, dan zegt google dat Tuya smart niet bereikbaar is.Alfredonl schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:43:toon volledige bericht
Oplossing (die bij mij werkt)
alle apparaten verwijderen uit lsc smart connect
lsc smart connect app verwijderen of uitloggen
app "lsc smart connect" weer installeren op telefoon.
inloggen of nieuw account aanmaken.
daarna apparaten toevoegen in AP MODUS ( dus langzaam knipperen )
en google home app / plus assistent (voice control)herkennen het vanzelf.
Dacht zal het effe delen misschien dat het bij jullie ook werkt. Heb ook veel oplossingen hier vandaan gehaald. doe er je voordeel mee
Is de enige oplossing alle lampen verwijderen en stuk voor stuk weer toevoegen? Of heeft iemand nog een handigheidje gevonden?
Momenteel kunnen mijn vriendin en ik niet eens een account aanmaken op de LSC app.
Zijn er momenteel nou zoveel problemen mee?
Misschien zoek ik niet goed maar misschien moet ik het smart spul maar weer terugbrengen.
Het installeren van de app is gelukt, maar bij het aanmaken van een account krijg ik de melding:418O2 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:50:
Wat lukt er niet of wat voor melding krijg je @iDennis95
"Netwerk fout, probeer het opnieuw".
Dit doet de app op wifi (5ghz) en 4G.
Bij mijn vriendin die nu bij haar eigen huis op een ander netwerk zit, krijgt dezelfde error.
Verder heb ik ook nog geen website van hun zelf gevonden om een account daar proberen aan te maken.
Misschien een servertje in China gecrashed of gehacked.
Allemaal geen verbinding met de server.
Dus zal later wel weer op de app kijken of ik de lichten dan kan uit doen.
Is er een ander merk dat wel aan te raden is en desnoods werkt op een lokaal netwerk?
Mij AB van de Action die maar zeldzaam in de schappen ligt doet het nog wel.marc203 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:09:
Server ligt er weer eens uit. Is wel erg irritant. Weet iemand misschien nog een andere manier om de lampen digitaal te schakelen. En nee daar bedoel ik niet de aan en uit schakelaar :-)
Kan ook mijn wachtwoord niet opvragen, dan geeft hij aan "netwerk fout"
Anoniem: 1271350
Zodat je ze ook kan bedienen los van de WiFi. En daarnaast heb je als fabrikant een mooie killswitch.Anoniem: 1271350 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:43:
Waarom moet dit eigenlijk via hun server gaan. Als ik toch op hetzelfde wifi-netwerk zit..
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Heb je eindelijk alles goed voor elkaar met instellingen en weet ik veel wat je er allemaal mee kan.MsG schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:03:
[...]
Zodat je ze ook kan bedienen los van de WiFi. En daarnaast heb je als fabrikant een mooie killswitch.
De server wordt offline gehaald, de maker gaat failliet, noem de mogelijkheden maar op en ineens is al het geld wat je eraan uitgegeven heb niks meer waard.
Wss is er stroom afgehaald ivm noodweer, als niet een stroompaaltje is gaan vallen.
Gewoon wachten dus, neem aan dat er backups servers zijn maar dan moeten ze er wel bij kunnen en dat gaat ook niet zonder stroom
Gelukkig dat geeft dit draadje duidelijkheid.
" Server is te bezet, probeer het later nogmaals "
Als dat er staat i.p.v kan niet contacteren met servers
Kun je stellen dat de backups o.i.d. dus zijn gestart. Vaak lukt inloggen dan na 2 a 3 uur voor 100% je zou evt na 40 a 50 min al kunnen proberen maar dat is ook afhankelijk van het server verkeer.
[ Voor 76% gewijzigd door theovaneylen op 03-10-2021 23:48 ]
Morgen maar even kijken, laatste keer werkte de volgende dag alles weer dus niet te veel klooien nu
[ Voor 27% gewijzigd door NosferatuX op 04-10-2021 01:32 ]
Hier werkt ook alles weer via google home behalve 1 lamp.NosferatuX schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 00:59:
Bij mij werkt ook alles weer behalve 1 lamp. Deze werkt wel via de LSC app zelf maar niet via google home. Alleen die niet. Heel vreemd.
Morgen maar even kijken, laatste keer werkte de volgende dag alles weer dus niet te veel klooien nu
Even met schakelaar uit en weer aangezet en deze werkt ook weer.
Als bepaalde apparaten het niet meer doen automatisch zou je deze opnieuw moeten koppelen zoals je gewend bent van een lsc of tuya product.Suzan1985 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 06:36:
Bij mij doen de lampen het wel weer. De camera bel niet. Weet iemand wat ik nu moet doen? Geen bel is erg lastig.
Resetten, en dat gedeelte voor enkel die ene apparaat opnieuw doen.
Daarna zal het weer moeten werken zo niet, deinstalleer de app eerst voordat je inlogt ga je de apparaat resetten, dan inloggen, en dan kun je ineens koppelen.
Dit heeft te maken met een zogeheten "api-token" vaak zijn deze levenslang gelding maar in het geval voor sommige apparaten kunnen deze ook 1x bruikbaar zijn i.p.v meerdere keren, dus na een stroom uitval of storing zijn deze vaak verwijderd, uit het geheugen van het apparaat..
Weggooien heeft wel geholpen
Ben benieuwd hoe lang het duurt, wil me lampen aan doen 🫣