Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman87
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-02 21:50
Goedenavond,

Ik bezit al een tijdje IPTV via de stb app. Dit werkt prima .... Alleen wil ik een keer IPTV kijken op een ott box.
Ik heb de xsarius aimax aangeschaft. Ziet er gelikt uit. Alleen blijf ik haperingen houden. Het beeld is minder vloeiend als dat van de stb app op mijn smart tv lg oled....

Heb een betere HDMI kabel aangeschaft, voor 60hz en 4k. Maar dit bied geen verbetering.

Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen ? Om het beeld op het zelfde niveau/ vloeiend te krijgen van de ottbox, als dat van de stb app?
Lijkt mij toch gewoon dat dit moet lukken ?

Anders gaat de box retour, wat ik eigenlijk niet hoop te doen:(

Bedankt mvg

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Puur op basis wat je zegt: op de HDMI-IN waar je nu de Xsarius op hebt aangesloten, zitten een aantal beeldverbeteraars van je LG in de weg. Want, zaols je zegt, de LG kan het zelf wel vlekkeloos weergeven met ingebouwde app.

Weet niet welke TV je hebt maar iets met de handleiding er even bij pakken en zoveel mogelijk beeldverbeteraars uitzettten op die ene HDMI-poort?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman87
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-02 21:50
Goeiemorgen

Ik heb een OLED55B9SLA van LG
Een aantal beeld verbeteraars in de weg ? Oei ik weet niet exact wat je hiermee bedoeld ?
Heb de handleiding erbij gepakt, maar kom er niet echt verder mee.

Bedankt ☺️👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Denman87 Dit is geen aankoopadvies; je hebt het product immers al. Het topic is verplaatst naar Mediaspelers en HTPC's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Denman87, wat probeer je af te spelen via die box (bron) en komt de refreshrate van het aangeboden media ook overeen met de ingestelde refreshrate van je box?

Ik bedoel te zeggen, indien het media een optimale refreshrate van 50Hz heeft, dan moet de box niet zijn ingesteld op 60Hz (binnen de beeldinstellingen).

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plexter22
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-06 22:45
Gewoon duplex play uit de lg store instaleren en aimaxx retour 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater Karel
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-06-2024
Is het mogelijk een ssd externe schijf (zonder voeding) op de xsarius pure aan e sluiten om mijn video te bekijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
Pater Karel schreef op maandag 4 april 2022 @ 09:12:
Is het mogelijk een ssd externe schijf (zonder voeding) op de xsarius pure aan e sluiten om mijn video te bekijken ?
Topic kaping...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Pater Karel Je post is totaal niet gerelateerd aan het probleem van de topic starter. Andermans topic overnemen is niet de bedoeling. Je kan zonodig een eigen topic starten.

@Theodor Volgende keer graag de knop gebruiken om het topic te rapporteren. Reacties zoals deze hebben geen toegevoegde waarde.

Dit topic gaat bij deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.