Toon posts:

Account Bandwidth Exceeded

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja klinkt heel wat, maar heb er dus geen reet verstand van.
Hoop dat dit het juiste forum is anders hoor ik het snel genoeg. okee, mijn vraag.................................
Zodra ik aan't downloaden ben van een Yahoo account. Krijg ik deze melding. Zeer irritant want ik wil die download afronden. is hier een remedie voor? afgezien dat ik een paar dagen kan wachten om het opnieuw te proberen.

Bijvoorbaad dank :)

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 16:30 schreef BuNgY911 het volgende:
Ja klinkt heel wat, maar heb er dus geen reet verstand van.
Hoop dat dit het juiste forum is anders hoor ik het snel genoeg. okee, mijn vraag.................................
Zodra ik aan't downloaden ben van een Yahoo account. Krijg ik deze melding. Zeer irritant want ik wil die download afronden. is hier een remedie voor? afgezien dat ik een paar dagen kan wachten om het opnieuw te proberen.

Bijvoorbaad dank :)
is dit de webpagina yahoo of gewoon een homepage op geocities

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:26

Basszje

Reisvaap!]

Nee,da's zo'n briefcase download ding zeker?
Dan kan je het wel vergeten. Misschien kan je proberen de download eens op 4 uur 's nachts te schedulen ofzo?

Betekent gewoon zoiets als : too many users, alleen dan verbruikt ie teveel bandbreedte. :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 16:32 schreef BaSSzje het volgende:
Nee,da's zo'n briefcase download ding zeker?
Dan kan je het wel vergeten. Misschien kan je proberen de download eens op 4 uur 's nachts te schedulen ofzo?

Betekent gewoon zoiets als : too many users, alleen dan verbruikt ie teveel bandbreedte. :)
Om 4 uur snachts zijn alle amerikanen actief dus lijk mij ook geen moment

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28

jep

Dat zit er niet voor niets op, bandwith is duur.. dus terecht dat ze het zo oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt het is yahoo briefcase. Nou heb ik wel een duits programma; yahooMage . Die moet er dus voor zorgen dat je gewoon kan dl terwijl er teveel users zijn.
Werkt dus niet :(
Toch bedankt voor de snelle responce :)

Verwijderd

Ik zou ook niet weten hoe zo'n programma te werk zou moeten gaan? Die HTTP of FTP server (whatever) bij Yahoo kan gewoon het aantal bandbreedte per dag bijhouden en als dat groter dan x MB is spuugt ie het bestand gewoon niet meer uit... it's that easy...
Pagina: 1